Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten

+14
Novalee
SuperGrover
Mari
Alex
missy.
Lejow
Blond
Xanna
Jerry
Pandora
Lady4
Susan
May
Zininzon
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten Empty Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten

Bericht  Zininzon ma 20 aug 2012 - 6:20

Je leest/hoort vast wel eens wat in het nieuws waar je hard om moet lachen, waar je de broek van af zakt of waar je even bij stil blijft staan. Deel het met ons!

Ik las net dit en vond het ronduit asociaal:

Werkstraf na seks in het zwembad
maandag 20 augustus 2012 | 18:53

HENGELO/ALMELO - De rechtbank in Almelo heeft maandag een man uit Hengelo veroordeeld tot een werkstraf van dertig uur omdat hij in het Twentebad in Hengelo geslachtsgemeenschap had met zijn vriendin.

Nadat de 21-jarige man door de badmeester tot stoppen was gemaand, reageerde hij: „Je bent zeker jaloers?”. Daarna liet hij zijn zwembroek zakken met de vraag: „Dit mag zeker ook niet”. Het Twentebad schakelde daarop de politie in. Zijn vriendin heeft een taakstraf van 24 uur gekregen.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten Empty Re: Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten

Bericht  May ma 20 aug 2012 - 6:26

Ik hoorde dit nieuws zaterdag op de radio. Ik dacht zoiets kan ook alleen maar in Amerika:

In de Amerikaanse staat Texas is een 28-jarige lerares tot vijf jaar cel veroordeeld omdat ze seks heeft gehad met vijf van haar leerlingen. Soms ook met meerdere tegelijk.

Hoewel de studenten meerderjarig waren, oordeelt de rechter dat Brittni Nicole Colleps alsnog schuldig is. Een lerares mag simpelweg geen seks hebben met haar eigen studenten. De leerlingen vinden dat hun lerares helemaal geen straf verdient, zo blijkt uit de verklaringen.

Colleps ontving haar minnaars thuis. Ze heeft drie kinderen en is getrouwd. Haar man is boos, maar gaat niet weg.'Alleen de dood kan ons scheiden', zegt hij.

May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten Empty Re: Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten

Bericht  Susan ma 20 aug 2012 - 7:00

Dat bovenste: terecht.

Dat onderste: niet terecht, als het meerderjarige studenten waren. Ik snap dat je als docente geen seks mag hebben met studenten, maar dat vind ik dan meer iets tussen die docente en het instituut waarvoor ze werkt. Ik had het dus terecht gevonden als ze haar baan had kwijtgeraakt en ik denk dat het roddelcircuit ook wel heel wat doet, maar vijf jaar cel gaat me echt te ver.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten Empty Re: Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 7:11

Eens met Susan.

En die jongen in het bovenste bericht is echt hondsbrutaal. Wat een misbaksel zeg!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten Empty Re: Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 7:27

In Texas geldt ook nog de doodstraf dus tja... Zo gaan die dingen daar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten Empty Re: Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten

Bericht  Lady4 ma 20 aug 2012 - 7:32

Toevallig deze net op FB geplaatst. Je broek zakt er van af, er vanuit gaande dat het geen campagne is. Volgens mij niet namelijk.



Hulpverleners lokken het uit
 

Dus ik kijk mee, netjes over zijn schouder. Ik zeg: “Hé ambulancebroeder, wat ben je nu aan het doen?” Gewoon uit interesse. Dan kan ie toch wel antwoord geven? Of is dat tegenwoordig al te veel gevraagd? Zo iemand is er toch om de maatschappij te dienen? Ik betaal ook belastingen - en ziektekosten. Dus welbeschouwd wordt die hulpverlener door mij betaald. Ja, zo is het toch gewoon? Maar goed, die gast keurt me dus geen blik waardig. Alsof hij meer is dan ik.
Nu heb ik toevallig een heel sterk rechtvaardigheidsgevoel, dus ik kan heel slecht tegen mensen die denken dat ze meer zijn dan ik omdat ze toevallig een EHBO-diploma op zak hebben. Maar ik blijf beleefd. Ik zeg: “Hé vriend, is dat nou een neck brace?” Ik heb zo’n ding wel eens op televisie gezien, hè. ER en zo, met George Clooney. Daar kijk je ook over de schouder van die gasten mee, dus waarom hier niet? Maar die klojo reageert heel raar. Gaat demonstratief tussen mij en dat verkeersslachtoffer in staan, met de rug naar me toe. In zijn felkleurige pakkie, zodat iedereen hem maar goed kan zien, de patser. Maar ik houd nog steeds mijn fatsoen, want zo ben ik. Ik tik hem op de schouder en zeg: “Hé vriend, doe mij eens die neck brace om. Even voelen hoe zo’n ding zit.” Dat kan toch wel effe? Het slachtoffer loopt echt niet weg hoor, die zit hartstikke klem in dat autowrak. Maar die hospik antwoordt zonder op of om te kijken: “Donder op imbeciel!” Nou, dan zakt bij mij de broek af. Een beetje respect graag, is dat tegenwoordig soms te veel gevraagd? Maar nog steeds beheers ik me, hè. Ik zeg: “Waarom zou ik hier niet mogen staan? Leven we soms in Noord-Korea of zo?” Kan ie wel met dat verkeersslachtoffer bezig zijn, maar hij heeft ook rekening te houden met zijn publiek. Dus ik zeg: “Kijk me aan als ik tegen je praat, vriend.”
Staan er opeens vier agenten naast me. En twee motoragenten. Ja, dan doe je het erom als politie. Met zijn allen op zo’n ongeluk afkomen, omdat ze in hun eentje niet durven. Bij mij lokt dat agressie uit. Maar ja, daar hebben die dienders dus op gewacht hè. Konden ze me fijn met zijn allen bespringen, de klootzakken. Echt, man. Ze hebben me aan handen en voeten moeten wegslepen. Ik zag nog net hoe die ziekenbroeder zijn duim omhoog stak naar een van die agenten. Nou, dan weet ik genoeg. Ze lokken het gewoon uit, die hulpverleners. Ambulancepersoneel? Tuig is het.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten Empty Re: Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten

Bericht  Pandora ma 20 aug 2012 - 7:42

Lady4 schreef:Toevallig deze net op FB geplaatst. Je broek zakt er van af, er vanuit gaande dat het geen campagne is. Volgens mij niet namelijk.



Hulpverleners lokken het uit

Dus ik kijk mee, netjes over zijn schouder. Ik zeg: “Hé ambulancebroeder, wat ben je nu aan het doen?” Gewoon uit interesse. Dan kan ie toch wel antwoord geven? Of is dat tegenwoordig al te veel gevraagd? Zo iemand is er toch om de maatschappij te dienen? Ik betaal ook belastingen - en ziektekosten. Dus welbeschouwd wordt die hulpverlener door mij betaald. Ja, zo is het toch gewoon? Maar goed, die gast keurt me dus geen blik waardig. Alsof hij meer is dan ik.
Nu heb ik toevallig een heel sterk rechtvaardigheidsgevoel, dus ik kan heel slecht tegen mensen die denken dat ze meer zijn dan ik omdat ze toevallig een EHBO-diploma op zak hebben. Maar ik blijf beleefd. Ik zeg: “Hé vriend, is dat nou een neck brace?” Ik heb zo’n ding wel eens op televisie gezien, hè. ER en zo, met George Clooney. Daar kijk je ook over de schouder van die gasten mee, dus waarom hier niet? Maar die klojo reageert heel raar. Gaat demonstratief tussen mij en dat verkeersslachtoffer in staan, met de rug naar me toe. In zijn felkleurige pakkie, zodat iedereen hem maar goed kan zien, de patser. Maar ik houd nog steeds mijn fatsoen, want zo ben ik. Ik tik hem op de schouder en zeg: “Hé vriend, doe mij eens die neck brace om. Even voelen hoe zo’n ding zit.” Dat kan toch wel effe? Het slachtoffer loopt echt niet weg hoor, die zit hartstikke klem in dat autowrak. Maar die hospik antwoordt zonder op of om te kijken: “Donder op imbeciel!” Nou, dan zakt bij mij de broek af. Een beetje respect graag, is dat tegenwoordig soms te veel gevraagd? Maar nog steeds beheers ik me, hè. Ik zeg: “Waarom zou ik hier niet mogen staan? Leven we soms in Noord-Korea of zo?” Kan ie wel met dat verkeersslachtoffer bezig zijn, maar hij heeft ook rekening te houden met zijn publiek. Dus ik zeg: “Kijk me aan als ik tegen je praat, vriend.”
Staan er opeens vier agenten naast me. En twee motoragenten. Ja, dan doe je het erom als politie. Met zijn allen op zo’n ongeluk afkomen, omdat ze in hun eentje niet durven. Bij mij lokt dat agressie uit. Maar ja, daar hebben die dienders dus op gewacht hè. Konden ze me fijn met zijn allen bespringen, de klootzakken. Echt, man. Ze hebben me aan handen en voeten moeten wegslepen. Ik zag nog net hoe die ziekenbroeder zijn duim omhoog stak naar een van die agenten. Nou, dan weet ik genoeg. Ze lokken het gewoon uit, die hulpverleners. Ambulancepersoneel? Tuig is het.

Ik mag hopen dat bovenstaande écht niet op waarheid berust. Heeft die gast nou zelf niet in de gaten dat hij de hulpverlener dusdanig in zijn werk belemmert....
Ik begrijp dat soort mensen echt niet hè, niet een beetje respect voor een hulpverlener op kunnen brengen die misschien wel iemands leven probeert te redden....
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten Empty Re: Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 7:46

Lady4, het lijkt wel geschreven als campagne, dunkt me. Het is zo 'rustig' omschreven en grammaticaal best oké.
Zo niet... heel triest Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten 1371890812

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten Empty Re: Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten

Bericht  Susan ma 20 aug 2012 - 7:47

Ik denk ook dat het een campagne is, het ligt er iets te dik bovenop.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten Empty Re: Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 7:50

Dit bericht is me wel een paar dagen bij gebleven.

Naakte man bijt in gezicht dakloze.
Een naakte man heeft op klaarlichte dag in de Amerikaanse stad Miami een gruwelijke daad verricht. Hij viel een dakloze aan, zette zijn tanden in het gezicht van het slachtoffer en peuzelde stukken vlees op. Dat meldde de krant Miami Herald vandaag.
De dader, die waarschijnlijk stijf van de drugs stond en zwaar psychotisch was, was zelfs door toesnellende agenten niet van zijn slachtoffer af te krijgen. Als een pitbull of Hannibal Lector bleef hij zich vastbijten. Daarop openden de agenten het vuur, waarna de aanvaller overleed. Het slachtoffer is zwaargewond naar het ziekenhuis overgebracht. Zijn gezicht is ernstig verminkt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten Empty Re: Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 7:58

Joan, dat bericht van jou heb ik ook gehoord en zou een opkomend iets zijn, komt uit een film ofzo over zombie's die mensen eten YUK!

Wat betreft het uitlokkende ambu personeel... Lijkt nogal sarcastisch geschreven. Net als die reclames van die persoon die iemand aanrijdt en dan vervolgens met een lame excuus komt dat ze GTST moest zien oid...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten Empty Re: Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten

Bericht  Lady4 ma 20 aug 2012 - 8:01

Het artikel is een column op metronieuws.nl
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten Empty Re: Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 8:02

AMSTERDAM - Acteur Michael Brea heeft zijn moeder vermoord. Hij heeft zijn moeder met een samoeraizwaard onthoofd, terwijl de 31-jarige Brea Bijbelteksten reciteerde.


Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten M1gz4i2ap392
Agenten troffen 'een bloederig tafereel' aan, zo heeft de politie aan entertainmentwebsite TMZ laten weten.

De politie arriveerde in de nacht van maandag op dinsdag bij het appartement van Breas moeder in Brooklyn na verontrustende telefoontjes van de buren.




Bijbelteksten




"Ik hoorde hoe hij haar achterna zat en Bijbelteksten riep", verklaarde de buurvrouw. De vrouw stelt dat de acteur riep dat zijn moeder moest boeten.

Agenten gebruikten een stroomstootwapen om de acteur tot bedaren te krijgen. Daarna werd hij naar een psychiatrisch ziekenhuis overgebracht. Brea was onder meer te zien in de Amerikaanse televisieserie Ugly Betty en de film Step Up 3D.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten Empty Re: Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 8:03

Ik lees enorm veel grappige, schokkende, verdrietige nieuwsberichten.
Het bericht dat me nog steeds is bijgebleven (om heel begrijpelijke redenen) kan ik niet vinden via google.
Heb het wel boven in een map zitten.
Het bericht heeft alweer 17 jaar geleden in de krant gestaan, mijn klasgenootje ( we waren toen 10/11 jaar oud) was aangereden en hij overleed vrijwel meteen.

Nog steeds als ik het boek van zijn moeder lees, de FB pagina van zijn broer zie, de foto's van de schoolmusical etc. zie moet ik huilen. Waarschijnlijk omdat ik nog maar zo jong was...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten Empty Re: Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten

Bericht  Jerry ma 20 aug 2012 - 8:43

dat bericht van Lady4, het is de bedoeling dat het er zo dik bovenop ligt. Iedereen die dit leest, hoewel geschreven vanuit t perspectief van n omstander, snapt dat hij de ambu-medewerker dwars zat. Het is dus wss wel n campagne, maar juist om voor ambupersoneel op te komen!
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten Empty Re: Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten

Bericht  Susan ma 20 aug 2012 - 9:04

Jerry schreef:dat bericht van Lady4, het is de bedoeling dat het er zo dik bovenop ligt. Iedereen die dit leest, hoewel geschreven vanuit t perspectief van n omstander, snapt dat hij de ambu-medewerker dwars zat. Het is dus wss wel n campagne, maar juist om voor ambupersoneel op te komen!

Dat had ik al wel begrepen, ik denk niet dat er een campagne zou komen om aan te geven dat ambulancepersoneel echt tuig is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten Empty Re: Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten

Bericht  Xanna ma 20 aug 2012 - 10:04

Zininzon schreef:Je leest/hoort vast wel eens wat in het nieuws waar je hard om moet lachen, waar je de broek van af zakt of waar je even bij stil blijft staan. Deel het met ons!

Ik las net dit en vond het ronduit asociaal:

Werkstraf na seks in het zwembad
maandag 20 augustus 2012 | 18:53

HENGELO/ALMELO - De rechtbank in Almelo heeft maandag een man uit Hengelo veroordeeld tot een werkstraf van dertig uur omdat hij in het Twentebad in Hengelo geslachtsgemeenschap had met zijn vriendin.

Nadat de 21-jarige man door de badmeester tot stoppen was gemaand, reageerde hij: „Je bent zeker jaloers?”. Daarna liet hij zijn zwembroek zakken met de vraag: „Dit mag zeker ook niet”. Het Twentebad schakelde daarop de politie in. Zijn vriendin heeft een taakstraf van 24 uur gekregen.

Asociaal hè?! Ik was juist die dag in dat zwembad en heb het toen meegekregen (gelukkig niets van die actie van dat stel maar wel van alle politie etc.) Ben dan ook blij om te lezen dat hij een werkstraf heeft gekregen! Leg dat maar eens uit aan je vrienden laughcry

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten Empty Re: Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten

Bericht  Blond ma 20 aug 2012 - 19:53

Dit nieuwsbericht maakt een paar weken geleden heel veel indruk op me, omdat het om een oud docente van me ging:





  • Arnhems docentenechtpaar komt om bij veerbootramp
    ARNHEM - Een docente uit Arnhem is om het leven gekomen bij
    de veerbootramp bij het eiland Zanzibar, bij Tanzania. Haar lichaam is
    gevonden. Haar man, ook docent, wordt nog vermist. Maar de politie
    verwacht geen overlevenden meer te vinden.










145 doden, nog veel vermisten


Het
dodental van de ramp is opgelopen naar 145. Inmiddels zijn er 73
lichamen geborgen. De MV Skagit/Kalama kapseisde woensdag bij harde
wind. De veerboot was onderweg van het vasteland van Tanzania naar het
eiland Zanzibar. Met 290 passagiers was het schip overbeladen.

Zanzibar
is een eilandengroep in de Indische Oceaan. De witte zandstranden en de
oude historische binnenstad, Stone Town, zijn toeristische
trekpleisters.

Omgekomen docente gaf les aan HAN

De
omgekomen docente Joke Schokkenbroek gaf les aan de Hogeschool voor
Arnhem en Nijmegen (HAN). Ze doceerde Engels op de pabo en de faculteit
Economie. Een woordvoerder van de hogeschool zegt vreselijk geschrokken
te zijn. Docenten en studenten worden geïnformeerd.
Locatiedirecteur: het is verbijsterend

De
vermiste leraar lichamelijke opvoeding Jaap Breure gaf les op de
locatie Thomas a Kempis in Arnhem. Locatiedirecteur Niels van der Graaff
is zondag door familie ingelicht. "Het is verbijsterend. We kennen het
natuurlijk uit de kranten, maar je weet niet dat er een collega direct
bij betrokken is. Dat is heel slecht nieuws", aldus Van der Graaff tegen Omroep Gelderland (audio).

Omdat
hij lichamelijke opvoeding geeft, kennen veel leerlingen de docent.
"Bovendien is het een man die zich de afgelopen jaren bij de
medezeggenschapsraad heel erg heeft ingezet. Iedereen kent hem."
Omdat
het vakantie is, valt het niet mee om alle docenten op het Arentheem
van het nieuws op de hoogte te stellen. Ze zijn in elk geval per sms en
mail geïnformeerd. Leraren die intensief met Breure samenwerkten, zijn
gebeld. Ouders en leerlingen zullen ook worden ingelicht.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten Empty Re: Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten

Bericht  Lejow ma 20 aug 2012 - 21:32

Heftig Chance, is haar man ondertussen al gevonden?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten Empty Re: Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten

Bericht  missy. ma 20 aug 2012 - 22:06

Zij is ook een leerkracht van mij. Ik schrok echt van dit bericht.
Zij is 2 jaar mijn studiebegeleider geweest. We moeten een goede docent missen
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten Empty Re: Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 22:39

Pandora schreef:
Lady4 schreef:Toevallig deze net op FB geplaatst. Je broek zakt er van af, er vanuit gaande dat het geen campagne is. Volgens mij niet namelijk.



Hulpverleners lokken het uit

Dus ik kijk mee, netjes over zijn schouder. Ik zeg: “Hé ambulancebroeder, wat ben je nu aan het doen?” Gewoon uit interesse. Dan kan ie toch wel antwoord geven? Of is dat tegenwoordig al te veel gevraagd? Zo iemand is er toch om de maatschappij te dienen? Ik betaal ook belastingen - en ziektekosten. Dus welbeschouwd wordt die hulpverlener door mij betaald. Ja, zo is het toch gewoon? Maar goed, die gast keurt me dus geen blik waardig. Alsof hij meer is dan ik.
Nu heb ik toevallig een heel sterk rechtvaardigheidsgevoel, dus ik kan heel slecht tegen mensen die denken dat ze meer zijn dan ik omdat ze toevallig een EHBO-diploma op zak hebben. Maar ik blijf beleefd. Ik zeg: “Hé vriend, is dat nou een neck brace?” Ik heb zo’n ding wel eens op televisie gezien, hè. ER en zo, met George Clooney. Daar kijk je ook over de schouder van die gasten mee, dus waarom hier niet? Maar die klojo reageert heel raar. Gaat demonstratief tussen mij en dat verkeersslachtoffer in staan, met de rug naar me toe. In zijn felkleurige pakkie, zodat iedereen hem maar goed kan zien, de patser. Maar ik houd nog steeds mijn fatsoen, want zo ben ik. Ik tik hem op de schouder en zeg: “Hé vriend, doe mij eens die neck brace om. Even voelen hoe zo’n ding zit.” Dat kan toch wel effe? Het slachtoffer loopt echt niet weg hoor, die zit hartstikke klem in dat autowrak. Maar die hospik antwoordt zonder op of om te kijken: “Donder op imbeciel!” Nou, dan zakt bij mij de broek af. Een beetje respect graag, is dat tegenwoordig soms te veel gevraagd? Maar nog steeds beheers ik me, hè. Ik zeg: “Waarom zou ik hier niet mogen staan? Leven we soms in Noord-Korea of zo?” Kan ie wel met dat verkeersslachtoffer bezig zijn, maar hij heeft ook rekening te houden met zijn publiek. Dus ik zeg: “Kijk me aan als ik tegen je praat, vriend.”
Staan er opeens vier agenten naast me. En twee motoragenten. Ja, dan doe je het erom als politie. Met zijn allen op zo’n ongeluk afkomen, omdat ze in hun eentje niet durven. Bij mij lokt dat agressie uit. Maar ja, daar hebben die dienders dus op gewacht hè. Konden ze me fijn met zijn allen bespringen, de klootzakken. Echt, man. Ze hebben me aan handen en voeten moeten wegslepen. Ik zag nog net hoe die ziekenbroeder zijn duim omhoog stak naar een van die agenten. Nou, dan weet ik genoeg. Ze lokken het gewoon uit, die hulpverleners. Ambulancepersoneel? Tuig is het.

Ik mag hopen dat bovenstaande écht niet op waarheid berust. Heeft die gast nou zelf niet in de gaten dat hij de hulpverlener dusdanig in zijn werk belemmert....
Ik begrijp dat soort mensen echt niet hè, niet een beetje respect voor een hulpverlener op kunnen brengen die misschien wel iemands leven probeert te redden....

Hmmm het is idd wel te formeel geschreven. Maar ik kan me voorstellen dat bij jou de nekharen omhoog gaan staan Lady. Ik denk dat zoiets vaker gebeurd en als hulpverlener heb je geen tijd om uitleg te geven. Echt de ontwetendheid van de buitenstaander. Ik begrijp waarom hulpverleners vaak fysiek zo in de problemen komen. Ik hoop voor jou dat je vriend en jij niet zoiets hebben meegemaakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten Empty Re: Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten

Bericht  Blond ma 20 aug 2012 - 22:51

Lejow schreef:Heftig Chance, is haar man ondertussen al gevonden?

Ja, die is een week later ongeveer gevonden.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten Empty Re: Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten

Bericht  Alex ma 20 aug 2012 - 22:54

Heftig, Chance. Dat komt dan wel heel dichtbij!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten Empty Re: Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten

Bericht  Mari ma 20 aug 2012 - 23:47

Meisje ( 8 ) zamelt 30.000 dollar in met limonade
FAIRFAX - Zo klein als ze zelf is, zo groot zijn de dromen van de 8-jarige Vivienne Harr. Het meisje verkoopt limonade om geld in te zamelen tegen mensenhandel. Tot nu toe heeft ze al 30.000 dollar bij elkaar geharkt.

Vivienne verkocht 57 dagen lang fair trade citroenlimonade in Fairfax, in de Amerikaanse staat Californië. Ze wil dat haar handeltje minstens 150.000 dollar opbrengt voor de nonprofitorganisatie 'Not for Sale' die mensenhandel tegengaat.

Een bekertje 'Sweet Taste of Freedom' kostte in het begin twee dollar. Uiteindelijk besloot Vivienne dat klanten zelf mochten bepalen wat ze voor de limonade over hadden. De gemiddelde prijs van een bekertje steeg met zo'n 18 dollar.

In haar statement zegt het meisje: "Er zijn kinderen net zo oud als ik die geen zomers hebben of limonade kunnen verkopen of kunnen genieten van de zon. Ze werken de hele dag zonder hoop. Ik wil ze hoop geven."
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten Empty Re: Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten

Bericht  SuperGrover ma 20 aug 2012 - 23:50

Wauw Mari, dat vind ik echt een indrukwekkend bericht.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten Empty Re: Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum