Kaartjes Mysteryland marktplaats?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kaartjes Mysteryland marktplaats?
Ik ben gewoon te laat met kaartjes via de officiële website kopen en ik baal echt als een stekker maar goed. Nu wil ik dus 2 kaartjes via marktplaats kopen maar vind dit doodeng omdat met e-tickets het tegenwoordig zo makkelijk is om een nepkaartje te kopen. Wie heeft er wel eens een festival ticket via marktplaats gekocht en waar heb je op gelet?
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Kaartjes Mysteryland marktplaats?
Een vriendin van mij heeft het gedaan, zij zorgde dat ze al heel vroeg bij het festival was, zodat als de kaarten (e-tickets) vaker verkocht waren dat zij dan iig binnen was.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ja er zijn ook veel mensen die een kopie van hun paspoort erbij aanbieden en ik dacht er sowieso aan om de kaartjes bij iemand thuis op te gaan halen dan weet je in ieder geval zeker waar iemand woont!
claudiaveronique- Prater
Ik zou ze inderdaad proberen te kopen van iemand in de buurt zodat je ze af kunt halen.
Gast- Gast
claudiaveronique schreef:Ja er zijn ook veel mensen die een kopie van hun paspoort erbij aanbieden en ik dacht er sowieso aan om de kaartjes bij iemand thuis op te gaan halen dan weet je in ieder geval zeker waar iemand woont!
Dit zou ik idd doen. Ik heb laatst mijn Lowlands e-tickets verkocht en ook gewoon hier thuis afgesproken. Dat is het veiligst voor allebei. Ik heb er ook een kopie van m'n ID-kaart bij gegeven.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zou ze dan liever via de kaartjefacebook kopen (even zoeken op kaartjes aangeboden/gezocht geloof ik en dan liken). Dat vertrouw ik eerder en wordt ook veel aangeboden!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ik heb geen facebook
claudiaveronique- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Wat moet ik aan vandaag naar Mysteryland?
» Nog meer meiden die vandaag naar Mysteryland gaan?
» Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes
» Kaartjes pretpark Slagharen; weggeven?
» prijs op kaartjes
» Nog meer meiden die vandaag naar Mysteryland gaan?
» Waarschuwing; Hema-NS-Kaartjes
» Kaartjes pretpark Slagharen; weggeven?
» prijs op kaartjes
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: