eeeeh, probleempje dekbed
+2
_Nina
Plien84
6 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: eeeeh, probleempje dekbed
Youandi schreef:Maar Nour, wat voor een kingsize dekbed heb jij dan dat 'ie niet in de wasmachine past?
Ik was ons dekbed wel eens uit. Moet kunnen.
Stomerij vind ik wel heel prijzig, om eerlijk te zijn. Daar kun je bijna een nieuwe van kopen. Maar in dit geval is het de beste optie, vrees ik. Succes!
Ik vrees eerder dat de trommel niet zo groot is. Ik moest echt zo proppen en dat leek me al helemaal niet goed, want het is niet m'n eigen wasmachine. Mijn dekbed was naar verhouding best prijzig, dus kies ik voor stomen. Een zelfde dekbed kan ik 3,5 keer voor stomen, dus in dat opzicht is dit idd de beste optie.
Gast- Gast
Youandi schreef:Maar Nour, wat voor een kingsize dekbed heb jij dan dat 'ie niet in de wasmachine past?
Stomerij vind ik wel heel prijzig, om eerlijk te zijn. Daar kun je bijna een nieuwe van kopen. Maar in dit geval is het de beste optie, vrees ik. Succes!
Bij mij paste alleen het donzen 2.00x2.00 dekbed, de synthetische van hetzelfde formaat paste hier ook niet.
En, ik weet niet waar jij je dekbedden koopt, maar voor 30 euro kan ik geen nieuwe kopen hoor!
Nour, thx, maar we krijgen 1-10 pas de sleutel
Gast- Gast
Wij hebben lits-jemeaux, en een wasmachine met 6kg inhoudt. Het zomergedeelte past er net in, maar het wintergedeelte op een klein stukje na dus niet. Mijn zusje heeft 7kilo en daar past ie wel. Ik was de dekbedden elk seizoen uit. Helaas was ik ook zo slim om afgelopen lente het wintergedeelte daarna in de droger te doen.
Stínken! En idd, brandplekken.
Met wassen gaat het altijd goed, maar drogen doe ik dus de volgende keer weer aan de waslijn!
Gast- Gast
Wasserete moet denk ik ook kunnen. Wasserij van gehandicapten instelling doet de dekbedden ook in de (proffesionele) droger en dat gaat prima!
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Oreo schreef:Youandi schreef:Maar Nour, wat voor een kingsize dekbed heb jij dan dat 'ie niet in de wasmachine past?
Bij mij paste alleen het donzen 2.00x2.00 dekbed, de synthetische van hetzelfde formaat paste hier ook niet.
En, ik weet niet waar jij je dekbedden koopt, maar voor 30 euro kan ik geen nieuwe kopen hoor!
Nour, thx, maar we krijgen 1-10 pas de sleutel
Het onze is een heel lichte. Daar zal het aan liggen. Ik schreef ook dat je er bijna een nieuwe voor kon kopen
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» klein probleempje
» pc probleempje
» Help, probleempje met Word!
» Vies probleempje...
» probleempje laptop
» pc probleempje
» Help, probleempje met Word!
» Vies probleempje...
» probleempje laptop