Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe verwijder je ''vind ik leuks'' op FB?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe verwijder je ''vind ik leuks'' op FB? Empty Hoe verwijder je ''vind ik leuks'' op FB?

Bericht  Caribbeanlover do 16 aug 2012 - 7:10

Hoe?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe verwijder je ''vind ik leuks'' op FB? Empty Re: Hoe verwijder je ''vind ik leuks'' op FB?

Bericht  Lady Starstruck do 16 aug 2012 - 7:12

Dat kan volgens mij niet. Dat moet het persoon zelf doen die op "vind ik leuk" heb geklikt.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Hoe verwijder je ''vind ik leuks'' op FB? Empty Re: Hoe verwijder je ''vind ik leuks'' op FB?

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 7:12

Niet toch?

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover do 16 aug 2012 - 7:13

Wat raar zeg. Als je van een bepaalde hyves lid bent kan je ze wel verwijderen.............FB loopt achter!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  _Nina do 16 aug 2012 - 7:14

Van jezelf? Dan gewoon op 'vind ik niet meer leuk' klikken. Van een ander kun je ze niet verwijderen, maar ik zie ook niet in waarom je dat zou willen doen, eigenlijk.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 7:16

Ow die vind ik leuk wil je verwijderen.naar de pagina gaan e
n dan vind ik niet meer leuk aanklikken.

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover do 16 aug 2012 - 7:18

_Nina schreef:Van jezelf? Dan gewoon op 'vind ik niet meer leuk' klikken. Van een ander kun je ze niet verwijderen, maar ik zie ook niet in waarom je dat zou willen doen, eigenlijk.

Van mezelf idd, waar ik zeg maar ''lid'' van ben. Waarom zou ik dat van andersmans pagina willen doen? Ik heb mij daar toch niks mee te bemoeien.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  _Nina do 16 aug 2012 - 7:20

Caribbeanlover schreef:
_Nina schreef:Van jezelf? Dan gewoon op 'vind ik niet meer leuk' klikken. Van een ander kun je ze niet verwijderen, maar ik zie ook niet in waarom je dat zou willen doen, eigenlijk.

Van mezelf idd, waar ik zeg maar ''lid'' van ben. Waarom zou ik dat van andersmans pagina willen doen? Ik heb mij daar toch niks mee te bemoeien.
De 'vind ik leuks' die anderen als reactie op jouw statussen/foto's geven, suffie.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Bericht  Caribbeanlover do 16 aug 2012 - 7:20

Nou ik heb er dus een van Grolsch en daar kan ik alleen ''vind ik leuk'' vinden.

Gevonden.........bedankt!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  _Nina do 16 aug 2012 - 7:24

Naast 'vind ik leuk' staat een instellingenlogo met daarnaast een pijltje naar beneden. Klik daarop en zie daar 'vind ik niet meer leuk'. Een béétje zoeken hoor, je doet wel een beetje gemakzuchtig nu.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Bericht  Lady Starstruck do 16 aug 2012 - 7:31

Oh ik dacht dat je de likes van een ander bedoelde!
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: