Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zouden jullie doen?

+2
Lady1984
Sushi
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zouden jullie doen?

Bericht  Sushi do 23 aug 2012 - 11:31

.

Laatst aangepast door Sushi op vr 26 okt 2012 - 22:53; in totaal 1 keer bewerkt
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 20:59

Ah wat jammer Sushi dat die ene niks van zich heeft laten horen, zo onproffesioneel! Ik had dat ook bij mijn oude baan, een van de teamleiders waar ik voor werkte vond het zo jammer dat ik weg ging. Er was naast onze kantine ook een luxe lunchroom daar wilde hij me een keer trakteren op lunch voor ik wegging. Geen behoefte aan, niet gedaan.

In ieder geval was hij altijd superaardig tegen me, was tevreden, deed mijn werk goed, enz. En toen ik daar uit dienst was, de volgende dag zei hij tegen mijn oud collega "ben blij dat Carrie weg is, die meid was niet vooruit te branden". Echt zo jammer, en ook laf. Wilde hem er een e-mail over sturen, maar dacht laat maar, ben toch al uit dienst, is mijn energie niet waard.

Een andere collega secretaresse waar ik naast zit en dus nauw mee samenwerk. Ik kan in haar inbox en zij in de mijne. Las ik ook dat ze over me zat te roddelen. Heb die mail uitgeprint en onder haar neus gelegd. Toen begon ze te stotteren, rood hoofd. Ik gaf aan dat we een team zijn en dat ik het heel erg naar mijn zin heb op mijn werk, en dat ik het jammer vind dat ze zo over me praat. Dat als er iets is dat ze dat tegen mij moet zeggen en niet tegen iemand anders. Dat zou ze doen, en nu gaat het eigenlijk wel goed tussen ons.

Voorheen had ik dat nooit gedurfd, waardoor ik het eigenijk 2 jaar lang vrij pittig heb gevonden bij een werkgever. Nadat ik daar uit dienst was heb ik me voorgenomen het meteen te zeggen als ik iets niet prettig vind. En nu heb ik er geen moeite meer mee. Tip voor jou, doe dat ook bij je volgende werkgever!

Gast
Gast

Bericht  Sushi vr 24 aug 2012 - 3:14

.

Laatst aangepast door Sushi op vr 26 okt 2012 - 22:53; in totaal 1 keer bewerkt
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 6:32

Sushi schreef:Nou ja zeg Carrie, wat een stomme teamleider, dat hij achteraf zoiets zei. Onbegrijpelijk vind ik zulke dingen.

Ik vind het knap van je dat je je collega zo confronteerde met de e-mail waarin ze over je roddelde. Fijn dat het nu goed gaat!

Ik heb me inderdaad voorgenomen om niet meer over me heen te laten lopen bij mijn volgende werkgever. Ik vind het heel moeilijk om in zulke situaties voor mezelf op te komen, maar vind dat ik dat nu echt moet gaan doen. Mocht het niet lukken, dan kom ik hier om tips vragen ;-)

Goed zo! Het heeft mij veel geholpen, ook al vind ik het soms nog wel spannend. Bij mijn huidige baan heb ik het gelukkig niet nodig, allemaal hele leuke collega's.

En als je er niet uitkomt open je inderdaad maar een topic Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: