Huh? Facebook
+22
Guus
Star007
RYW
Rouge
Toet
Marin
Rush
Poubelle
Annemoontje
Blond
Lejow
Niekske
ladycat
Bazinga
snoezel
_Nina
Susan
Sugarfall
ellibre
Snoopy
Gympie
Bubbelicious
26 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Huh? Facebook
Lijkt me eerder voor hem geen pluspunt, als er dan iets aan de hand is stalkt iedereen hem op facebook lijkt me.... "Yo doc, ik ben vandaag wakker geworden met zo'n kriebel aan mn you know what, kan ik vandaag even langskomen ja? "
Gast- Gast
Ik krijg keer op keer een vriendschapsverzoek van iemand die mij zegt te kennen via R***** van de tijd dat ze nog in Emmen woonde.
Nu ken ik maar 1 R***** en die kent hen niet, en daarbij ben ik nog nooit in Emmen geweest
Nu ken ik maar 1 R***** en die kent hen niet, en daarbij ben ik nog nooit in Emmen geweest
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Gewoon niet accepteren. Kan ook per ongeluk zijn gegaan. Zeker als je op FB zit met je telefoon.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Mss is-ie aangemeld met z'n huisartsenemail en doet ie dat automatisch vrienden zoeken of zo?
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Razz_ schreef:Hmm beetje vreemd haha. Ik kreeg laatst een vriendschapsverzoek van een meisje waarvan ik 10 jaar geleden misschien 10 woorden mee gewisselt heb. Ze zat toen bij een goede vriendin van mij in de klas. 2 weken voor dit verzoek kwam ik haar nog tegen in een winkel en ze sprak me niet eens aan. Dan vraag ik me ook af waarom iemand dat vrienden wil worden op Facebook? Gewoon om d'r pagina te vullen waarschijnlijk. Nou nee..
Volgens mij doen heel veel mensen dat. Als ik zo rondkijk op facebook zie ik genoeg mensen met 300 tot 400 personen in hun lijst. Dan vraag ik me wel af of ze die personen ook allemaal in echt spreken/ zien of niet.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Annemoontje schreef:Razz_ schreef:Hmm beetje vreemd haha. Ik kreeg laatst een vriendschapsverzoek van een meisje waarvan ik 10 jaar geleden misschien 10 woorden mee gewisselt heb. Ze zat toen bij een goede vriendin van mij in de klas. 2 weken voor dit verzoek kwam ik haar nog tegen in een winkel en ze sprak me niet eens aan. Dan vraag ik me ook af waarom iemand dat vrienden wil worden op Facebook? Gewoon om d'r pagina te vullen waarschijnlijk. Nou nee..
Volgens mij doen heel veel mensen dat. Als ik zo rondkijk op facebook zie ik genoeg mensen met 300 tot 400 personen in hun lijst. Dan vraag ik me wel af of ze die personen ook allemaal in echt spreken/ zien of niet.
Ik heb ook aardig wat fb vriendjes, en heel veel daarvan spreek ik niet in het echt. Daarom heb ik ze op fb, omdat ze in het buitenland wonen/ werken en ik ze zo dan nog kan spreken.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Tris schreef:ladycat schreef:Het is maar facebook......
Oeh een kandidaat voor favoriete dooddoener Wel een nieuwe, origineel
Verduidelijk jezelf eens? Ik vind het maar belachelijk hoe mensen facebook zo extreem serieus nemen. Bevalt het je niet dat iemand je toevoegt waarin je zo je eigen twijfels hebt? Nou, gewoon weigeren. Klaar. Zo moeilijk hoeft het niet te zijn..
ladycat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
Op Hyves had ik in hoogtijdagen ook 400 vrienden die ik allemaal kende. Nee, die sprak ik niet dagelijks of wekelijks, maar we kenden elkaar wel.Pixie schreef:Annemoontje schreef:Razz_ schreef:Hmm beetje vreemd haha. Ik kreeg laatst een vriendschapsverzoek van een meisje waarvan ik 10 jaar geleden misschien 10 woorden mee gewisselt heb. Ze zat toen bij een goede vriendin van mij in de klas. 2 weken voor dit verzoek kwam ik haar nog tegen in een winkel en ze sprak me niet eens aan. Dan vraag ik me ook af waarom iemand dat vrienden wil worden op Facebook? Gewoon om d'r pagina te vullen waarschijnlijk. Nou nee..
Ik heb ook aardig wat fb vriendjes, en heel veel daarvan spreek ik niet in het echt. Daarom heb ik ze op fb, omdat ze in het buitenland wonen/ werken en ik ze zo dan nog kan spreken.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Annemoontje schreef:Razz_ schreef:Hmm beetje vreemd haha. Ik kreeg laatst een vriendschapsverzoek van een meisje waarvan ik 10 jaar geleden misschien 10 woorden mee gewisselt heb. Ze zat toen bij een goede vriendin van mij in de klas. 2 weken voor dit verzoek kwam ik haar nog tegen in een winkel en ze sprak me niet eens aan. Dan vraag ik me ook af waarom iemand dat vrienden wil worden op Facebook? Gewoon om d'r pagina te vullen waarschijnlijk. Nou nee..
Ik heb 504 vrienden op Facebook (net even gecheckt) en ik kan je zeggen dat dat me echt niet gaat om stoerdoenerij of dat ik graag zo veel mogelijk vriendjes heb. Ik vind het gewoon leuk om van mensen hun leven te volgen, zeker van mensen die ik nooit meer/niet veel zie. Ik ken ook niet iedereen persoonlijk (zoals sommige forummers die ik op FB heb) maar dat betekent niet dat ik 't niet leuk vind ze te volgen. Dus daarom kom ik aan zoveel mensen.
On topic: Jip, ik denk dat hij misschien je toegevoegd heeft omdat jullie elkaar buiten z'n praktijk ook wel eens zien, dus op sportevenementen. Ik weet niet of je wel eens een praatje met hem hebt gemaakt op een sportevenement, maar voor sommige mensen is 1 praatje al genoeg reden om iemand toe te voegen op Facebook. Misschien had ie zelf niet eens bedacht dat jij zijn patient bent. Maar ik zou het hoe dan ook weigeren, dat lijkt me wel duidelijk.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik heb geen idee, wie weet komt het nog eens ter sprake... of niet... Ik vond het gewoon ook wel grappig. Wie weet is hij alleen maar geinteresseerd in mijn sportieve prestaties en hoopte hij het zo te volgen. Ik kan hem ook mijn blog mailen. Dat is toch wat meer afstand. (ja het is een huisarts om te mailen, erg handig als je iets nodig hebt, kan gewoon per mail, zelfs vanuit het buitenland!)
Gast- Gast
Ik denk dat dat ook niet eens zó veel is. Ik keek net bij mezelf en ik heb ook meer dan 300 vrienden, maar ik accepteer echt lang niet iedereen en eens in de zoveel tijd schoon ik mijn lijst op. Ik heb er ook een hekel aan als mensen waar ik tig jaar geleden bij op school heb gezeten ofzo, die me nu niet eens groeten IRL maar die me dan wel op FB willen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Jip, dat kan mijn huisarts ook, heel handig!
Marin- Lady Post-a-lot
Ik heb net gemaild:
Beste *****huisarts,
Ik zag een uitnodiging op facebook van je. Ik heb toch liever mijn huisarts niet op mijn facebook.
Als je het leuk vind mijn sportieve prestaties te volgen dan kan dat via www.mijnweblog.nl
Vriendelijke groet,
Jip
Beste *****huisarts,
Ik zag een uitnodiging op facebook van je. Ik heb toch liever mijn huisarts niet op mijn facebook.
Als je het leuk vind mijn sportieve prestaties te volgen dan kan dat via www.mijnweblog.nl
Vriendelijke groet,
Jip
Gast- Gast
Haha dan vind ik jou reactie op zijn uitnodiging ook wel weer apart, wie zegt dat hij in je sportieve prestaties is geïnteresseerd
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Nou omdat hij de sportarts is bij een groot evenement dat ik mee ga doen en hij altijd daar in geinteresseerd is!
Gast- Gast
Die kans acht ik iets groter dan dat ie in je geinteresseerd is als patient op Facebook.
Marin- Lady Post-a-lot
Ow ok dan is het logischer, maar dan moet je je bij elk bezoek afvragen of hij je laatste blog heeft gelezen
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Op zich vind ik het trouwens niet eens zo gek om je huisarts op Facebook te hebben, zeker niet als je hem daarnaast ook spreekt. Stel dat je huisarts bent in een klein dorp, dan zul je vast wel kennissen hebben van wie je ook de huisarts bent. Dan is het toch niet gek dat je die ook op Facebook hebt?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Haha, ik ook :-)
Maar ik woon niet in een klein dorp. En spreek hem ook niet privé. Alleen dus soms na dat ene sportevenement, wat 1 keer per jaar is.
Maar ik woon niet in een klein dorp. En spreek hem ook niet privé. Alleen dus soms na dat ene sportevenement, wat 1 keer per jaar is.
Gast- Gast
Ik ben benieuwd hoe hij reageert.
Ik ben zelf een keer toegevoegd door mijn toenmalige baas. Ik heb hem niet geaccepteerd, had daar geen behoefte aan. Hij heeft er ook nooit wat over gezegd.
Ik ben zelf een keer toegevoegd door mijn toenmalige baas. Ik heb hem niet geaccepteerd, had daar geen behoefte aan. Hij heeft er ook nooit wat over gezegd.
Gast- Gast
Ik vind het ook wel een beetje maf, ja. Ik
Ik word regelmatig door studenten uitgenodigd en doe dat per definitie niet omdat ik dat niet professioneel vind. Oud-studenten waarmee ik een klik heb eventueel wel.
De raarste die mij een uitnodiging had gestuurd was de fotograaf op het huwelijk van mijn broer... Die vond ik ook zo vreemd.
Ik word regelmatig door studenten uitgenodigd en doe dat per definitie niet omdat ik dat niet professioneel vind. Oud-studenten waarmee ik een klik heb eventueel wel.
De raarste die mij een uitnodiging had gestuurd was de fotograaf op het huwelijk van mijn broer... Die vond ik ook zo vreemd.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ik word weleens uitgenodigd door leerlingen, of zelfs door ouders van leerlingen.
Die accepteer ik niet.
Die accepteer ik niet.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: