Spannend!
+16
Jerry
Kerel
Shy
Kowalski
Jade
SuperGrover
Lonely Goatherd
Alex
Caribbeanlover
Yare
Elliot
SparklingEyes
Minx
Marin
MADDIE
ellibre
20 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Spannend!
Dat lijkt me helemaal niks, woon je eerst samen en weer apart.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Leuk is anders ja, ik zou ook het liefst weer gaan samenwonen. Maar goed, ik ben als het goed is over 9 maanden gepromoveerd en kan dan bijna overal wel aan de slag. Mijn vriend heeft net zijn droombaan gekregen en daar begint hij met twee projecten van een een half jaar, waarvan dus één in het buitenland. Daarna wordt het voor beiden wat stabieler, en als één van ons weer naar het buitenland zou moeten (of willen) dan is dat voor langere tijd. Dat is geen probleem, ik kan als arts in heel Europa wel aan de slag en als onderzoeker over de hele wereld, en m'n vriend werkt bij een grote bank en kan na die twee projecten dus ook vrij makkelijk in een ander land aan de slag. Maar voor nu is het even behelpen en investeren. Tenminste, zo zien wij het.
De verloskundige komt trouwens zometeen weer langs bij m'n zusje, denk dat ze daarna naar het ziekenhuis gaat. Het gaat tot nu toe allemaal goed, maar langzaam.
De verloskundige komt trouwens zometeen weer langs bij m'n zusje, denk dat ze daarna naar het ziekenhuis gaat. Het gaat tot nu toe allemaal goed, maar langzaam.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Kan ik me voorstellen hoor Ellibre. Vast niet altijd even leuk en makkelijk, maar uiteindelijk doe je het voor elkaar en een leven samen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
ellibre schreef:Alex en Caroline, ja ik weet het geslacht en de naam allebei al. Al maanden zelfs, m'n zusje heeft alles gelijk verteld. Ze belde me op de dag van de positieve test, stuurde me foto's van de echo (dus ik zag het geslacht sowieso wel, maar ze vertelde me het ook zelf) en heeft me ook steeds alle namen verteld die ze overwogen hebben en uiteindelijk gekozen. Mijn zusje en haar vriend zijn niet zo goed in dingen voor zich houden
Duidelijk! Ik zou het echt niet leuk vinden als ik alles al zou weten, maar goed, dat is persoonlijk misschien ... Weet je al meer?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Denk dat dat inderdaad persoonlijk is, ik vond het allemaal juist heel leuk om te horen. Voor mij hoeft het allemaal niet zo'n verrassing te zijn.
De verloskundige is om 14.00u weer langs gekomen (had ik verkeerd begrepen) en m'n zusje was ver genoeg om naar het ziekenhuis te gaan, dus om 14.30u zijn ze in de auto gestapt. Denk dat ik zo weer een update krijg van m'n zwager.
*edit* krijg toevallig net een berichtje, ze zijn nu bezig met een CTG.
De verloskundige is om 14.00u weer langs gekomen (had ik verkeerd begrepen) en m'n zusje was ver genoeg om naar het ziekenhuis te gaan, dus om 14.30u zijn ze in de auto gestapt. Denk dat ik zo weer een update krijg van m'n zwager.
*edit* krijg toevallig net een berichtje, ze zijn nu bezig met een CTG.
ellibre- Prater
Oh spannend, je moet nog even wachten dus!
Ik zou het zelf heel leuk vinden om mijn zus er bij te betrekken en andersom, en dat zal zeker ook wel gebeuren. Ik vond het toen ook superleuk om met m'n stiefmoeder over namen voor m'n kleine zusje na te denken. Zo leuk dat wij er ook betrokken bij waren. Maar de echte keuzes zou ik toch wel met m'n vriend alleen willen maken en dat ook geheim houden.
Ik zou het zelf heel leuk vinden om mijn zus er bij te betrekken en andersom, en dat zal zeker ook wel gebeuren. Ik vond het toen ook superleuk om met m'n stiefmoeder over namen voor m'n kleine zusje na te denken. Zo leuk dat wij er ook betrokken bij waren. Maar de echte keuzes zou ik toch wel met m'n vriend alleen willen maken en dat ook geheim houden.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
En al nieuws?!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Nog niet, ik laat m'n zwager ook even met rust nu. Hij is helemaal hyper, zo enthousiast en nieuwsgierig en zenuwachtig tegelijk.
ellibre- Prater
Hihi, vind het altijd wel grappig om mannen zo te zien dan. Maar nog even afwachten dus!
Gast- Gast
Ja he! Hij is vanaf het begin al super enthousiast, m'n zusje moest hem ook af en toe een beetje afremmen. En nu het zo ver is is hij echt niet meer te houden.. Echt super leuk!Kenya schreef:Hihi, vind het altijd wel grappig om mannen zo te zien dan. Maar nog even afwachten dus!
Ik ben trouwens helemaal trots op de kadootjes die ik heb uitgezocht, een **** (heb het even weg gehaald, je weet nooit wie er mee leest ). Hij heeft een hele **** kamer en ook veel kleding, dus weet zeker dat het in de smaak valt!
Laatst aangepast door ellibre op di 14 aug 2012 - 5:56; in totaal 1 keer bewerkt
ellibre- Prater
Wist je dan van te voren al wat z'n geboortedatum ging worden? Want dat het een jongetje wordt, dat weten we ondertussen dus
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Nee, ik heb alles van te voren besteld en naar de graveur gebracht en afgesproken dat hij alles voor mij zou graveren zodra ik de geboortedatum wist. Dus als hij vanavond of morgen geboren wordt kan ik morgen de datum doorgeven en dezelfde dag nog alles ophalen.
ellibre- Prater
Schattig!ellibre schreef:Nog niet, ik laat m'n zwager ook even met rust nu. Hij is helemaal hyper, zo enthousiast en nieuwsgierig en zenuwachtig tegelijk.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Kleine update: alles gaat goed met m'n zusje, ze zit nu op 6 cm, het grote moment komt steeds dichterbij En ik moet werken maar ik kan me totaal niet concentreren op dit moment..
ellibre- Prater
En m'n neefje is geboren! Ben super trots op m'n zusje!
Weet verder niet hoe de bevalling is verlopen, maar dat zal ik vast nog wel horen. M'n zwager heeft gelijk iedereen uitgenodigd om langs te komen, dus ik ga er vanuit dat het goed met ze gaat!
Weet verder niet hoe de bevalling is verlopen, maar dat zal ik vast nog wel horen. M'n zwager heeft gelijk iedereen uitgenodigd om langs te komen, dus ik ga er vanuit dat het goed met ze gaat!
ellibre- Prater
Gefeliciteerd!!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Gefeliciteeeerd! Wat is zijn naam?
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Ik had de naam hier gezet maar i.v.m. herkenbaarheid doe ik dat liever toch niet. Maar ik vind het een super leuke naam!
ellibre- Prater
Ik vergeet jullie helemaal te bedanken, haha! Heb net m'n zwager aan de telefoon gehad, alles is goed gegaan en de kleine is helemaal gezond. Ze blijven vannacht nog in het ziekenhuis en mogen morgen naar huis. M'n zwager is helemaal van slag, had hem snikkend aan de telefoon, zo lief en ontroerend! En ik heb de eerste foto's al gezien en hij is natuurlijk echt een schatje
Laatst aangepast door ellibre op di 14 aug 2012 - 8:19; in totaal 1 keer bewerkt
ellibre- Prater
ellibre schreef:Ik had de naam hier gezet maar i.v.m. herkenbaarheid doe ik dat liever toch niet. Maar ik vind het een super leuke naam!
Jammer, maar snap het wel!
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: