Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag?

+9
Bliss
Poubelle
Pompoen
Mida4you
Niki
Travelgurly
Marin
Cheesegirl
Lilypie
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag? Empty Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag?

Bericht  Lilypie ma 13 aug 2012 - 19:37

Meestal gaan we naar Vitesse of Binnen in Scheveningen.
Maar ik wil een keer wat anders.. dus wie heeft er een goede tip?
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag? Empty Re: Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag?

Bericht  Cheesegirl ma 13 aug 2012 - 22:26

Ik heb vorige week op de Pier bij een pannenkoekentent gegeten. Erg lekker en ook een leuk uitzicht natuurlijk.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag? Empty Re: Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag?

Bericht  Marin ma 13 aug 2012 - 22:31

Ik heb bij La Galeria eens erg lekker Italiaans gegeten. Zit op dat pleintje van het Kurhaus. Ook SUMO (sushi) schijnt erg goed te zijn. Pompoen is er weg van. En er zit een Braziliaans restaurant, schijnt ook leuk te zijn en weer eens wat anders.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag? Empty Re: Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag?

Bericht  Travelgurly ma 13 aug 2012 - 22:35

Chicoleo, beetje op het einde van de boulevard richting de boot. Is een spaans restaurant. Goed eten, en op zaterdagavond salsa dansen met heerlijke muziek.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag? Empty Re: Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag?

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 22:47

Toff is ook leuk! Zit ook aan de Boulevard.
Sumo (sushi) is echt heel goed daar, beter dan in de stad vind ik.

Maar er zitten nu verschillende strandtenten en daar vind ik het ook erg lekker eten! Meestal wel veel van hetzelfde, maar erg gezellig. Er zit een tentje, bijna tegenover het Kurhaus. Ziet er shabby uit, is klein binnen, maar een groot terras. Hebben daar een poosje terug erg, erg lekker gegeten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag? Empty Re: Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag?

Bericht  Niki di 14 aug 2012 - 8:08

Ik vind Chicoleo ook erg leuk, gezellig en lekker eten!!

Maar verder is het gewoon rondneuzen en kijken waar het gezellig is.
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag? Empty Re: Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag?

Bericht  Mida4you di 14 aug 2012 - 8:10

Toff, daar kun je echt super lekker eten!. Zit aan de boulevard van Scheveningen. La Galeria kun je ook heerlijk eten zoals Marin al zei smile
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag? Empty Re: Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag?

Bericht  Pompoen di 14 aug 2012 - 8:19

Marin schreef:Ik heb bij La Galeria eens erg lekker Italiaans gegeten. Zit op dat pleintje van het Kurhaus. Ook SUMO (sushi) schijnt erg goed te zijn. Pompoen is er weg van. En er zit een Braziliaans restaurant, schijnt ook leuk te zijn en weer eens wat anders.

Jaaa Sumo!! :cheering: I love you
Ik ben er inderdaad weg van, wij gaan bijna altijd bij Sumo eten, iets anders hoeft van mij ook eigenlijk niet in Scheveningen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag? Empty Re: Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag?

Bericht  Poubelle di 14 aug 2012 - 8:21

Ik stem ook voor Sumo!
Heb nu zo'n trek in sushi!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag? Empty Re: Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag?

Bericht  Bliss di 14 aug 2012 - 8:24

Bij La Galleria kun je prima (Italiaans) eten idd! Verder heb ik ook wel eens bij The Big Bell gezeten, een grand café op de boulevard (naast het winkelcentrum). Ik heb ook eens Mexicaans gegeten ergens aan het eind van de boulevard. Keus genoeg volgens mij!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag? Empty Re: Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag?

Bericht  _Nina di 14 aug 2012 - 8:28

Chicoleo is toch Mexicaans?

Ik vind de meeste tentjes wel lekker, alleen het pannekoekenrestaurant op de boulevard vind ik niets, en de Simonis aan het eind van de boulevard ook niet. Hoe het met de andere Simonis-restaurants zit weet ik niet. Ik kijk meestal naar de sfeer die het terras uitstraalt, en met het eten komt het vaak vanzelf wel goed.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag? Empty Re: Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag?

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 8:45

Bliss schreef:Bij La Galleria kun je prima (Italiaans) eten idd! Verder heb ik ook wel eens bij The Big Bell gezeten, een grand café op de boulevard (naast het winkelcentrum). Ik heb ook eens Mexicaans gegeten ergens aan het eind van de boulevard. Keus genoeg volgens mij!

Daar heb ik 1 keer met een forummer een lunch gehad en de bediening was daar zó waardeloos dat ik er eigenlijk altijd met een grote boog omheen loop Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag? Empty Re: Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag?

Bericht  Pompoen di 14 aug 2012 - 8:54

Pixie schreef:Ik stem ook voor Sumo!
Heb nu zo'n trek in sushi!

Ja nu heb ik ook enorm trek in Sushi door dit topic!!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag? Empty Re: Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag?

Bericht  Bruintje Beer di 14 aug 2012 - 9:00

Ik ga voor Toff!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag? Empty Re: Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag?

Bericht  Lilypie di 14 aug 2012 - 9:25

Haha dat word nog lastig kiezen.
Maar denk dat ik maar eens bij Toff ga kijken dan, sushi hou ik niet zo van dus die valt af.
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag? Empty Re: Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag?

Bericht  Lejow di 14 aug 2012 - 21:38

Je hebt aan het einde van de boulevard ook een berenrestaurant zitten.
(www.beren.nl).
Daar kun je ook lekker en goedkoop eten!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag? Empty Re: Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag?

Bericht  Marin di 14 aug 2012 - 21:39

Haha jij met je Beren altijd Lejow, moet er zo om lachen Wink Ik vind er helemaal niks aan Wink
(nou ja, wel lekker vlees enzo, maar niet bijzonder ofzo)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag? Empty Re: Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag?

Bericht  Lejow di 14 aug 2012 - 21:45

Marin schreef:Haha jij met je Beren altijd Lejow, moet er zo om lachen Wink Ik vind er helemaal niks aan Wink
(nou ja, wel lekker vlees enzo, maar niet bijzonder ofzo)

Ja, ik heb stiekem aandelen nerd

Ik vind het er altijd zo gezellig en huiselijk, het eten is gewoon erg lekker (van die waar ik geweest ben dan), en het is goedkoop!

En, ik hou helemaaaaaaaaaaal niet van chique uit eten gaan, met 4 messen en 4 vorken en tig lepels, en porties zo klein dat als je een keer niest dat het foetsie is.
Misschien vind ik de beren daarom ook wel zo leuk Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag? Empty Re: Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag?

Bericht  Lilypie di 14 aug 2012 - 21:47

Lejow schreef:Je hebt aan het einde van de boulevard ook een berenrestaurant zitten.
(www.beren.nl).
Daar kun je ook lekker en goedkoop eten!

Dat is misschien ook wel wat aangezien ons dochtertje ook mee gaat.
Ligt dat erg ver naar achteren?
Ik loop meestal niet verder dan die ijstent met Ben en Jerry ijs en Sealife...
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag? Empty Re: Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag?

Bericht  Marin di 14 aug 2012 - 21:48

Hahahaa oh ja, ik hou best wel van chic dineren op z'n tijd hoor, maar geef mij een stuk vleesch en ik eet. Morgen gaan we double daten met die blonde vriendin van mij en dan gaan we flink aan de spare ribs!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag? Empty Re: Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag?

Bericht  Guus di 14 aug 2012 - 21:49

Ik loop over van de lekkere en goede restaurants hier in de buurt maar geen ervan zit direct aan de boulevard, daar betaal je eigenlijk standaard teveel voor wat je krijgt...

Als dat geen probleem is is mijn top drie als volgt (duurste eerst)

1 Spijs, mooi en goed restaurant met regelmatig aanbiedingen om het goed betaalbaar te maken

2 de huyskamer, zit in een woonwijk is erg gezellig en lekker!

3 Mecca, voor een heerlijke saté van malse kippendijen ipv droge filet en pittige huisgemaakte saus ook lekkere burgers en salades voor een erg vriendelijk prijsje. Leuk zitten in de tuin, vlakbij het Circus theater. Wij eten er denk ik eens in de twee weken

Kijk even op Iens.nl voor recensies e.d.
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag? Empty Re: Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag?

Bericht  Guus di 14 aug 2012 - 21:50

Ooohw en in de haven is Lemongrass super lekker en wat luxer en Pastacompany simpel, lekker en gezellig!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag? Empty Re: Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag?

Bericht  Lejow di 14 aug 2012 - 21:51

rups83 schreef:
Lejow schreef:Je hebt aan het einde van de boulevard ook een berenrestaurant zitten.
(www.beren.nl).
Daar kun je ook lekker en goedkoop eten!

Dat is misschien ook wel wat aangezien ons dochtertje ook mee gaat.
Ligt dat erg ver naar achteren?
Ik loop meestal niet verder dan die ijstent met Ben en Jerry ijs en Sealife...

Dan is de Beren ideaal inderdaad!
Even denken hoor.. het zit geloof ik een stukje verder nog dan sealife (wel aan die kant dus), weet het even niet precies hoe ver.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag? Empty Re: Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag?

Bericht  Guus di 14 aug 2012 - 21:53

Ooohw beren?! laughcry

Echt Lejow, kom volgende keer naar Mecca! Kleiner, knusser, misschien nog wel goedkoper en ik durf er geld op in te zetten dat ook jij het veel lekkerder vindt...
In de tuin lopen altijd kinderen rond daar dus volgens mij prima geschikt!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag? Empty Re: Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag?

Bericht  Lilypie di 14 aug 2012 - 21:54

Lejow schreef:
rups83 schreef:
Lejow schreef:Je hebt aan het einde van de boulevard ook een berenrestaurant zitten.
(www.beren.nl).
Daar kun je ook lekker en goedkoop eten!

Dat is misschien ook wel wat aangezien ons dochtertje ook mee gaat.
Ligt dat erg ver naar achteren?
Ik loop meestal niet verder dan die ijstent met Ben en Jerry ijs en Sealife...

Dan is de Beren ideaal inderdaad!
Even denken hoor.. het zit geloof ik een stukje verder nog dan sealife (wel aan die kant dus), weet het even niet precies hoe ver.

Ah oke dan denk ik dat we zowiezo daar wel heen gaan smile en die andere dag dan nog even kijken smile .
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag? Empty Re: Lekker/ leuk restaurant Scheveningen/ Den Haag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum