Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke tv-programma's zijn favoriet?

+21
Twellie
Bruintje Beer
Vancity_girl
Printje
Flip Fluitketel
L!ND@
loesje
Barbabella
Liadan
Annemie
Parisienne
Floor
iloverose
Linda
Lejow
SarahKey
kwak
PapillonRose
Tania
Susan
Coco
25 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Welke tv-programma's zijn favoriet? - Pagina 2 Empty Re: Welke tv-programma's zijn favoriet?

Bericht  Susan ma 13 aug 2012 - 5:21

*

Laatst aangepast door Susan op za 15 sep 2012 - 11:30; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke tv-programma's zijn favoriet? - Pagina 2 Empty Re: Welke tv-programma's zijn favoriet?

Bericht  PapillonRose ma 13 aug 2012 - 6:28

Tania schreef:
PapillonRose schreef:Met stip op 1: Bumba laughcry

Daar zijn we hier eindelijk een beetje vanaf. Qua speelgoed vindt hij het nog wel geweldig maar de filmpjes nog maar heel af en toe. Ik kan die clown echt niet meer zien, hopelijk vindt M. wat anders leuk straks.

Er is dus nog hoop :cheering: Ik vind het op zich niet zo erg hoor, maar ik kan me wel leukere typetjes bedenken, haha. Gelukkig hebben we er nog geen dvd's van, dus af en toe een filmpje op de laptop of als het toevallig op tv komt.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 7:10

Barbabella schreef:Bumba, plop,mickey mouse clubhuis, pipi langkous, hoela hoep en sesamstraat.

Ohja mickey mouse clubhuis is hier ook een hit!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 7:36

Ome Willem is wel de grote favoriet van C.iske.

J.anneman vind de Teletubbies en Bumba erg leuk.

Gast
Gast

Bericht  loesje ma 13 aug 2012 - 7:37

hier is het zandkasteel en sesamstraat en de liedjes van K3
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  L!ND@ ma 13 aug 2012 - 7:43

Sesamstraat, het zandkasteel, de wereld is mooi, woezel en pip, pipi langkous.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Coco ma 13 aug 2012 - 8:53

Susan schreef:Zij vindt Vrijland ook heel leuk om naar te kijken, al volgt ze het verhaal waarschijnlijk niet echt. Ik vind dat zelf ook een heel leuke serie, ik baal dat ik het niet echt goed heb kunnen volgen en heel veel heb gemist.

Oh ja Vrijland vinden ze ook best leuk en dat kijken wij zelf ook wel mee, net als Spangas! Dat nemen we ook nog weleens op om met z'n vieren te kijken. We keken het ook nog weleens terwijl de kinderen al op bed lagen om 19.00 uur. Embarassed
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Flip Fluitketel ma 13 aug 2012 - 8:59

Zandkasteel is ze helemaal weg van. Verder vind ze Woezel en Pip en Bibbeltje Big leuk.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Printje ma 13 aug 2012 - 9:08

Hier is favoriet:
- Dora
- Thomas de trein
- de dvd van 101 Dalmatiers.
- Umi Zoomi
- Woezel en Pip
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Vancity_girl ma 13 aug 2012 - 9:12

Susan schreef:Ik kijk met Yrsa ook vaak naar Ome Willem, want dat vind ik zelf zo leuk. Zij vindt Vrijland ook heel leuk om naar te kijken, al volgt ze het verhaal waarschijnlijk niet echt. Ik vind dat zelf ook een heel leuke serie, ik baal dat ik het niet echt goed heb kunnen volgen en heel veel heb gemist.

Dat keken we hier ook bijna elke dag toen ik nog vakantie had Embarassed Ik vind Vrijland ook een leuke serie en heb een stuk gemist want een hoop spelers zijn nu ineens uit de serie. Spangas kijken we idd ook vaak samen. Verder vinden mijn man en ik Sesamstraat er leuk, dochter ook dus dat staat hier ook vaak aan.
Zandkasteel is een andere favoriet. Verder wisselt het erg waar ze de ene dag een half uur naar kan kijken is de volgende dag niet goed.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Bruintje Beer ma 13 aug 2012 - 9:28

Hij staat hier vaak na 8u pas aan omdat mama eerst het nieuws moet zien Embarassed Dus al die echte peuterprogramma's kijken ze nu niet aangezien het vakantie is en er een andere programmering is op Ned 3.

Maar Pippi langkous en Ome willem zijn wel favoriet!!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 9:40

Mijn zoon kijkt graag naar de oude tekenfilms op kindernet. Daarnaast vindt hij sommige sporten erg leuk om te zien, kijkt hij graag naar ter land ter zee en in de lucht en vindt hij van de shows met zo'n hindernis parkoer leuk.

Gast
Gast

Bericht  Twellie ma 13 aug 2012 - 11:38

- Zandkasteel aan zee

- Pingu

- clips van AC/DC
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Mida4you ma 13 aug 2012 - 18:58

PapillonRose schreef:Met stip op 1: Bumba laughcry

Hier ook!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Flower_L ma 13 aug 2012 - 19:07

Bumba
Zandkasteel
Hoelahoel

Meer kijkt hij eigenlijk nog niet, alleen als ik kook half uur dus hoef nog niet af te wisselen smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Coco ma 13 aug 2012 - 19:11

Tuinstoel schreef:

- clips van AC/DC

Zijn jullie daar zelf fan van? Is nu niet de muziek die ik als eerste bij peuters verwacht Welke tv-programma's zijn favoriet? - Pagina 2 1578173417
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Bericht  Flower_L ma 13 aug 2012 - 19:17

]
Tuinstoel schreef:

- clips van AC/DC

stiekem dus toch nog een binding met plaats A. Cool

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Coco ma 13 aug 2012 - 19:28

Flower_L schreef:]
Tuinstoel schreef:

- clips van AC/DC

stiekem dus toch nog een binding met plaats A. Cool

Haha vandaar ook mijn vraag Cool
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Bericht  Flower_L di 14 aug 2012 - 7:53

Is dat idioot grote huis eigenlijk al klaar? Ik kom nooit aan die kamt van A eigenlijk.

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Coco di 14 aug 2012 - 8:04

Ja, geloof van wel. Ze wonen er iig wel. Werd ook wel tijd! Zijn in 2004 geloof ik al begonnen met bouwen. Welke tv-programma's zijn favoriet? - Pagina 2 394967
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria di 14 aug 2012 - 8:06

Tomas kijkt nu erg graag Pingu.

Ik probeer het bij een kwartiertje per dag te houden. Dat lukt meestal wel gelukkig. Las van de week dit bericht en das niet de eerste keer dat ik negatieve dingen hoor over jonge kinderen en televisie:

http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2012/08/televisie-maakt-peuters-rusteloos
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 19:39

Hier is het Zandkasteel nog steeds erg populair en inmiddels ook Pippi Langkous.

Gast
Gast

Bericht  Printje wo 15 aug 2012 - 8:28

Filoria; ik denk dat het er ook aan ligt wat je ze laat kijken. R mag ook geen dagen tv kijken maar soms is het wel erg makkelijk tijdens het koken of gewoon overdag als het regent.

Na het avondeten mag hij geen tv meer kijken omdat we merkten dat hij daar echt onrustig van ging slapen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  maiadebij wo 15 aug 2012 - 9:08

N kijkt graag diego en brandweerman Sam. Hij speelt het daarna ook na, brandjes blussen en dieren in nood redden!

J vind de originele Pippi Langkous erg leuk en barbapapa.

Beide kijken ze ook graag buurman en buurman.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Twellie wo 15 aug 2012 - 9:23

@Nois: ik luister zelf inderdaad veel naar AC/DC, mijn dochter is door mij aangestoken smile. Woon je zelf in plaats A.?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: