Show je babykamer ter inspiratie
+60
Dolphinne
Stitch
Linda
Filoria
Parisienne
Mida4you
Razz
Nana
Paper Crown
Ellebel
kwebbeltje
bolus26
Aagje!
June
Printje
Funk
Pien
Shisha
M@niek
smooch
Blue flower
Charles
slaatje
Shopaholic
Roodkapje
Merai
Sanne
Rush
Pommes
Limburg85
Dora
Viva
Silver
sanne-84
Pompoen
koNijntje
Caroow
Jade
Highway
Marin
Flower_L
Theeleut
moepie
PiP
snoezel
Star007
Happydobby
Roos
Jezzie
Aimee
Tsjip
Floor
Lies
kwak
CCC
Lejow
Parel
Muppetje
Puggle
Creabea_28
64 plaatsers
Pagina 6 van 11
Pagina 6 van 11 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11
Re: Show je babykamer ter inspiratie
Wy hadden ook de kamer al klaar voordat we zwanger waren maar toch nadat ze geboren was hebben we er een echte baby kamer voor meisjes van gemaakt.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Eindelijk ook begonnen aan de babykamer, en het is nog lang niet af maar vind dit zo'n leuke foto met een duidelijke sfeer dat ik dit toch even wil delen
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10
wat leuk Blueflower!
Hier begint het kamertje ook steeds meer vorm te krijgen. Heb vandaag het bedje (ongewassen) opgemaakt. Kan ik het er over een paar weken weer afhalen om te wassen, maar vind het wel leuk staan.
Hier begint het kamertje ook steeds meer vorm te krijgen. Heb vandaag het bedje (ongewassen) opgemaakt. Kan ik het er over een paar weken weer afhalen om te wassen, maar vind het wel leuk staan.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Jade schreef:wat leuk Blueflower!
haha herkenbaar, ik heb dat toevallig vanmorgen gedaan haha. Het is dan ook echt meer babykamer vind ik Heb je foto's?
Blue flower- Prater
Super leuk BF!
Jade, heerijk he, zo heb ik het ook gedaan hoor, ik ben ook benieuwd naar een foto!
Jade, heerijk he, zo heb ik het ook gedaan hoor, ik ben ook benieuwd naar een foto!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
foto's!
Er komt een verduisterend rolgordijntje voor het raam en daarvoor een sierstrook gordijn. Het gordijntje gaat mijn moeder zelf maken van dezelfde stof als het hemeltje van het ledikant (moet ook nog gemaakt worden!).
Er komt nog wel iets aan de muur langs het raam (waarschijnlijk 2 houten sterren).
Er komt een verduisterend rolgordijntje voor het raam en daarvoor een sierstrook gordijn. Het gordijntje gaat mijn moeder zelf maken van dezelfde stof als het hemeltje van het ledikant (moet ook nog gemaakt worden!).
Er komt nog wel iets aan de muur langs het raam (waarschijnlijk 2 houten sterren).
Laatst aangepast door Jade op wo 13 feb 2013 - 23:53; in totaal 1 keer bewerkt
Jade- Ratel
Ziet er leuk uit hoor! En het bedje heb ik net zo opgemaakt, maar als je het fout hebt gedaan dan doet de kraamverzorgster het zo overnieuw, maakt niks uit
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:Ziet er leuk uit hoor! En het bedje heb ik net zo opgemaakt, maar als je het fout hebt gedaan dan doet de kraamverzorgster het zo overnieuw, maakt niks uit
daar ging ik ook vanuit, haha! En het moet er ook nog weer af om te wassen, dus heb me er maar niet te druk om gemaakt . Maar ik vond het best veel werk, haha!
Jade- Ratel
Super leuk Jade!! Mooie meubeltjes ook
Blue flower- Prater
Blue flower schreef:Super leuk Jade!! Mooie meubeltjes ook
dankjewel! We zijn ook heel erg blij met de meubeltjes! Het kamertje wordt steeds leuker en gezelliger.
Wat voor licht hebben jullie eigenlijk bij de commode. Ik had een muurlampje gekocht, maar vind hem eigenlijk toch niet zo leuk . Maar als we 's nachts verschonen staan we met de rug naar het grote licht, dus dat is wellicht ook niet handig.
Jade- Ratel
haha, ik heb ook een aantal dingen waarvan ik nu denk, nee dat is het niet.... maar dat zijn meer de hoesjes voor het matras enzo.
Maar ik wil ook graag een muurlampje maar kan geen leuke vinden, en verder hebben wij gewoon een groot licht.
Bij mijn zoontje hadden we van Ikea een sterrenlamp, echt super zacht en weinig licht en dat ging perfect, maar die heeft hij mee naar zijn grote jongenskamer dus nu moeten we op zoek naar zoiets maar is nog best lastig. Want je wilt 's nachts niet veel licht maar wel voldoende om te verschonen en te voeden. Dus helaas kan ik je daar niet bij helpen...
Maar ik wil ook graag een muurlampje maar kan geen leuke vinden, en verder hebben wij gewoon een groot licht.
Bij mijn zoontje hadden we van Ikea een sterrenlamp, echt super zacht en weinig licht en dat ging perfect, maar die heeft hij mee naar zijn grote jongenskamer dus nu moeten we op zoek naar zoiets maar is nog best lastig. Want je wilt 's nachts niet veel licht maar wel voldoende om te verschonen en te voeden. Dus helaas kan ik je daar niet bij helpen...
Blue flower- Prater
Blue flower schreef:haha, ik heb ook een aantal dingen waarvan ik nu denk, nee dat is het niet.... maar dat zijn meer de hoesjes voor het matras enzo.
Dat is jammer! Ik ben ook opzoek naar een sterrenlampje eigenlijk. Maar ik wil geen giga groot/duur dingen.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00149930/#/80149931
Wij hebben deze kocht, maar ik vind de kap vrij lomp
Ik zie op de website wel een sterren-wandlampje, maar die vind ik te jongens achtig. Zoiets in het wit, was leuk geweest
Ik zie op de website die spookjes (led lampjes) zoiets was misschien nog handig om op de commode te zetten voor het verschonen, maarja... moooi, is anders.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90150976/
Jade- Ratel
snap helemaal wat je bedoelt. Ik heb daar ook naar gekeken maar vond het ook niet zo leuk...
Die sterrenlamp die wij hebben is van de kerstcollectie 2010... Maar kan ook zonder dat het kerst is. Ik kan helaas nergens een plaatje vinden, zal vanavond ff foto maken, misschien dat hij nog ergens op mp staat ofzo. en wat vind je van deze?
http://www.anykid.nl/848,beaba-kabouter-nachtlampje-special-edition.html
Dan moet je denk nog wel een andere erbij zetten maar dit is wel echt een bescheiden lampje voor in de nacht.
http://www.kidzsupplies.nl/Kinderlampen/Nachtlampjes/Beaba-kabouter-nachtlampje-pastel-roze.html
Dit is trouwens meer het kleurtje van jullie kamertje
Die sterrenlamp die wij hebben is van de kerstcollectie 2010... Maar kan ook zonder dat het kerst is. Ik kan helaas nergens een plaatje vinden, zal vanavond ff foto maken, misschien dat hij nog ergens op mp staat ofzo. en wat vind je van deze?
Dan moet je denk nog wel een andere erbij zetten maar dit is wel echt een bescheiden lampje voor in de nacht.
http://www.kidzsupplies.nl/Kinderlampen/Nachtlampjes/Beaba-kabouter-nachtlampje-pastel-roze.html
Blue flower- Prater
Blue flower schreef:snap helemaal wat je bedoelt. Ik heb daar ook naar gekeken maar vond het ook niet zo leuk...
opzich wel een schattig lampje! En voor de nacht denk ik wel genoeg! Ik zal eens kijken wat ze nog meer allemaal hebben op die websites.
bedankt voor het meedenken.
Jade- Ratel
Wat LEUK Blueflower, echt super!
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Charles schreef:Wat LEUK Blueflower, echt super!
dank je wel!
Blue flower- Prater
Jade wat een supermooi kamertje!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Jade, heel mooi kamertje! Wat voor verzorgingsproducten zijn dat in het mandje?
Blue flower ik ben benieuwd naar de rest van het kamertje, ik vind het erg mooi!
Blue flower ik ben benieuwd naar de rest van het kamertje, ik vind het erg mooi!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Lejow, ik ben zo verliefd op jouw behang, waar komt het vandaan?
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
smooch schreef:Jade, heel mooi kamertje! Wat voor verzorgingsproducten zijn dat in het mandje?
Dankjewel dames! Erg leuk om te horen!
De verzorgingsproducten zijn van Zarqa ,ik heb ze besteld bij de tuinen, maar de grote prenatal heeft ze ook! Etos heeft er alleen de billenspray van.
Jade- Ratel
Wat een leuk kamertje Jade!
Ik wil zo graag verder met ons kamertje!
Ik wil zo graag verder met ons kamertje!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
M@niek schreef:Lejow, ik ben zo verliefd op jouw behang, waar komt het vandaan?
Goed dat ik dit lees hahahaha
Hier geloof ik:
http://www.behangexpert.nl/a-21987068/the-great-zoo-fotobehang/the-great-zoo-fotobehang-1021-giraffe
meerdere sites verkopen het, als je googled op fotobehang giraffe!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
het behang zit erop
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
wat een leuk behang.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Leuk kamertje! En gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Pagina 6 van 11 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Show je babykamer!
» Show je babykamer.
» Show je babykamer
» show de speelhoek van je kind(eren)! Ter inspiratie
» Babykamer...
» Show je babykamer.