Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Show je babykamer ter inspiratie

+60
Dolphinne
Stitch
Linda
Filoria
Parisienne
Mida4you
Razz
Nana
Paper Crown
Ellebel
kwebbeltje
bolus26
Aagje!
June
Printje
Funk
Pien
Shisha
M@niek
smooch
Blue flower
Charles
slaatje
Shopaholic
Roodkapje
Merai
Sanne
Rush
Pommes
Limburg85
Dora
Viva
Silver
sanne-84
Pompoen
koNijntje
Caroow
Jade
Highway
Marin
Flower_L
Theeleut
moepie
PiP
snoezel
Star007
Happydobby
Roos
Jezzie
Aimee
Tsjip
Floor
Lies
kwak
CCC
Lejow
Parel
Muppetje
Puggle
Creabea_28
64 plaatsers

Pagina 5 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Show je babykamer ter inspiratie - Pagina 5 Empty Re: Show je babykamer ter inspiratie

Bericht  Pommes di 29 jan 2013 - 2:29

Sanne, het lijkt zo wel alsof jullie een jongen krijgen met alles blauw. Maar jullie weten het geslacht toch niet?
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Show je babykamer ter inspiratie - Pagina 5 Empty Re: Show je babykamer ter inspiratie

Bericht  Lejow di 29 jan 2013 - 2:30

Pommes schreef:Sanne, het lijkt zo wel alsof jullie een jongen krijgen met alles blauw. Maar jullie weten het geslacht toch niet?

Waar zie jij Sanne?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 29 jan 2013 - 2:31

Lejow schreef:
Pommes schreef:Sanne, het lijkt zo wel alsof jullie een jongen krijgen met alles blauw. Maar jullie weten het geslacht toch niet?

Waar zie jij Sanne?

Pagina 6, halverwege ergens.

Gast
Gast

Bericht  Parel di 29 jan 2013 - 2:35

Wat gaaf zo Limburg!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Limburg85 di 29 jan 2013 - 2:41

Parel schreef:Wat gaaf zo Limburg!

Dank je! Hij is nog niet helemaal af (schaam) maar dat zijn nog kleine dingen.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Parel di 29 jan 2013 - 2:53

Limburg85 schreef:

Vind zijn naam erg gaaf geworden zo met die sterren! Wat is het voor spul?
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Limburg85 di 29 jan 2013 - 2:54

Parel schreef:
Limburg85 schreef:

Vind zijn naam erg gaaf geworden zo met die sterren! Wat is het voor spul?

Piepschuim.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Flower_L di 29 jan 2013 - 4:00

Super leuk limburg!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Rush di 29 jan 2013 - 4:01

Ha Highway, wat leuk 'mijn' zebra`s in de wieg! Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  sanne-84 di 29 jan 2013 - 22:02

Klopt weten we ook niet. We vinden dit voor owel jongen als meisje kunnen (omdathet wel blauw ís, maar geen echte jongensblauw).
[/strike]En mocht t een meisje zijn dan kunnen we die paar dingen evt nog in fuchsia kopen[strike]
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Sanne di 29 jan 2013 - 22:04

Lejow schreef:

Waar zie jij Sanne?

Andere Sanne, Lejow... Jij dacht dat je iets gemist had? Laughing

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Sanne di 29 jan 2013 - 22:06

sanne-84 schreef:

Klopt weten we ook niet. We vinden dit voor owel jongen als meisje kunnen (omdathet wel blauw ís, maar geen echte jongensblauw).
[/strike]En mocht t een meisje zijn dan kunnen we die paar dingen evt nog in fuchsia kopen[strike]

Ik vind het leuk! Mooi behang ook.
Wij hadden niemand het geslacht verteld, maar het wiegje was al wel opgemaakt (met een blauw dekentje). Schoonmoeder was er echt van overtuigd dat ik een jongen zou krijgen, maar ik vind blauw gewoon mooi haha.

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby di 29 jan 2013 - 22:11

Sanne schreef:
sanne-84 schreef:

Wij hadden niemand het geslacht verteld, maar het wiegje was al wel opgemaakt (met een blauw dekentje). Schoonmoeder was er echt van overtuigd dat ik een jongen zou krijgen, maar ik vind blauw gewoon mooi haha.

Ik vind blauw ook mooi, ik had ook altijd blauwe kamers.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sanne di 29 jan 2013 - 22:14

Happydobby schreef:
Sanne schreef:
sanne-84 schreef:

Ik vind blauw ook mooi, ik had ook altijd blauwe kamers.

En blauw kan ook prima voor een meisje, vind ik. Wij hebben de boxkleden in de woonkamer roze, maar dit is meer omdat ik het mooie kleden vond en we meer roze accessoires in huis hebben. Als er in de toekomst een jongen mag worden geboren, dan ligt hij dus gewoon op een roze boxkleed, omdat ik dat mooi vind.

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 di 29 jan 2013 - 22:46

Ik twijfelde eerst ook (had hiervoor al een topic toen geopend) maar ben nu wel blij met de keuze!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Show je babykamer ter inspiratie - Pagina 5 Empty babykamer foto's

Bericht  Gast za 2 feb 2013 - 6:29

Ik ben benieuwd naar jullie baby kamer foto's.

Ik ga nu nog niet aan kinderen beginnen pas over een jaartje maar wil wel ons extra kamertje alvast wat gaan opknappen zodat er in de toekomst makkelijk een babykamer van te maken is. De basis wil ik vast in orde maken omdat dat toch nodig is. Dus ik heb een beetje inspiratie nodig voor de basic.

Ik zit te denken om een grote hoogglans kast te plaatsen wat later ook als kledingkast/speelgoed kast voor de baby kan doorgaan. (nu natuurlijk nog voor onze spullen) Dat lijkt mij handiger dan een klein kledingkastje die horen bij een baby kamertje. Wat vinden jullie?

Nou ben benieuwd.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 feb 2013 - 6:33

zoiets

Show je babykamer ter inspiratie - Pagina 5 Elga-garderobekast--schuifdeuren__0095928_PE235232_S4

en dan witte muren overal.

Zon soort vloer:
Ik wil daar vinyl leggen omdat we dat zelf makkelijk kunnen en omdat we daar vaak een lek hebben waardoor laminaat afvalt want dat trek snel krom en het lijkt me wel schoon.

Show je babykamer ter inspiratie - Pagina 5 22104393-1_Landscape_XL

en dit soort gordijnen:

Show je babykamer ter inspiratie - Pagina 5 41101006-2_Portrait_XL

Denken jullie dat dit een leuke basis is?

Gast
Gast

Bericht  Merai za 2 feb 2013 - 6:42

Ik vind het leuk voor een gewone extra kamer maar kan me voorstellen dat je als je zwanger bent (en nesteldrang krijgt) toch de boel nog helemaal omgooit.

Laatst aangepast door Merai op za 2 feb 2013 - 6:43; in totaal 1 keer bewerkt
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Aimee za 2 feb 2013 - 6:43

Ik vind het een mooie basis hoor, lijkt op wat ik in mijn huiskamer heb Wink
Ik heb even geen foto's van Luuk zijn kamer op deze computer
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast za 2 feb 2013 - 6:45

Ik vind het een hele leuke combi, alleen zou ik nooit zo'n megagrote kast in een babykamer willen. Maar wij hebben dan ook maar een kamertje van 1.80 bij 3.50 voor een baby later. Hier is het überhaupt de vraag of er een kast bij in de kamer komt, misschien oogt het dan wel veel te vol en gaat de kleding en het speelgoed gewoon in een kast in de waskamer of berging smile

Gast
Gast

Bericht  slaatje za 2 feb 2013 - 6:50

Hier even een link naar het al bestaande topic, kun je je even uitleven :-)

http://www.zegmaaryes.nl/t31362-show-je-babykamer-ter-inspiratie
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  slaatje za 2 feb 2013 - 6:51

Merai schreef:Ik vind het leuk voor een gewone extra kamer maar kan me voorstellen dat je als je zwanger bent (en nesteldrang krijgt) toch de boel nog helemaal omgooit.

+1
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  PiP za 2 feb 2013 - 8:39

slaatje schreef:
Merai schreef:Ik vind het leuk voor een gewone extra kamer maar kan me voorstellen dat je als je zwanger bent (en nesteldrang krijgt) toch de boel nog helemaal omgooit.

+1
Ook mee eens.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Roodkapje za 2 feb 2013 - 9:06

Ik denk dat je gewoon moet wachten tot je zwanger bent.... Elke keer had ik een idee voor ik zwanger was maar als het dan eenmaal zover was is het vaak toch wat anders geworden. Ik kan me er wel wat bij voorstellen dat je een basis misschien al goed wil hebben als je er binnen niet al te lange tijd ooit een babykamer van wil maken, maar witte muren en een vloer zijn daarvoor genoeg.. Een kast zit vaak bij de babykamer die je koopt en wil je dan misschien wel in 1 stijl....

Even mijn as. neefjes babykamer die goed bij jou muur/vloer zou passen ( niet quoten):

Show je babykamer ter inspiratie - Pagina 5 Kamerneefje

Mijn jongste dochter haar kamertje ( past niet echt bij jouw stijl denk ik, maar toch ):

Show je babykamer ter inspiratie - Pagina 5 Kamerjuul
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Gast za 2 feb 2013 - 9:50

rituals schreef:Ik ben benieuwd naar jullie baby kamer foto's.

Ik ga nu nog niet aan kinderen beginnen pas over een jaartje maar wil wel ons extra kamertje alvast wat gaan opknappen zodat er in de toekomst makkelijk een babykamer van te maken is. De basis wil ik vast in orde maken omdat dat toch nodig is. Dus ik heb een beetje inspiratie nodig voor de basic.

Ik zit te denken om een grote hoogglans kast te plaatsen wat later ook als kledingkast/speelgoed kast voor de baby kan doorgaan. (nu natuurlijk nog voor onze spullen) Dat lijkt mij handiger dan een klein kledingkastje die horen bij een baby kamertje. Wat vinden jullie?

Nou ben benieuwd.

Ik heb je topic samengevoegd met het bestaande topic.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: