Stoomkoker
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Stoomkoker
Zag laatst bij mijn schoonmoeder dat ze een stoomkoker had, en ze maakte er best lekkere kaneelappels in. Nu weet ik dat stomen gezond en makkelijk is, maar ik ben bang dat als ik er eentje aanschaf hij in de kast staat te verstoffen. (net als de blender en broodbakmachine haha).
Heeft iemand hier een stoomkoker? Welke? Gebruik je hem vaak en wat maak je voor dingen?
Heeft iemand hier een stoomkoker? Welke? Gebruik je hem vaak en wat maak je voor dingen?
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Stoomkoker
Ik heb een stoomkoker! Eentje met 3 "lagen". De eerste tijd heel erg veel gebruikt om aardappels en groenten te bereiden, en af en toe ook een stukje vlees. Vlees wordt er niet lekkerder van, aarappelen merk je ook geen verschil, maar de groenten zijn echt lekkerder!
Moet wel eerlijk zeggen dat ik het een rotklus vind om het ding schoon te maken, dus hij wordt hier nog maar zelden gebruikt.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik het een rotklus vind om het ding schoon te maken, dus hij wordt hier nog maar zelden gebruikt.
Gast- Gast
Re: Stoomkoker
Ik wilde net een soortgelijk topic plaatsen, maar eerst even gekeken of er al iets over was. Ik wil ook graag een stoomkoker kopen. Onder andere om voor mijn dochtertje groente en fruit te stomen. Lijkt me wel erg makkelijk met zo'n ding.
Verder nog meiden die een stoomkoker hebben? Ben je er tevreden over?
Verder nog meiden die een stoomkoker hebben? Ben je er tevreden over?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Stoomkoker
» Stoomkoker
» Welke Stoomkoker?
» Recepten stoomkoker
» Tefal Stoomkoker Aanbieding bij Lidl
» Stoomkoker
» Welke Stoomkoker?