Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tefal Stoomkoker Aanbieding bij Lidl

2 plaatsers

Ga naar beneden

Tefal Stoomkoker Aanbieding bij Lidl Empty Tefal Stoomkoker Aanbieding bij Lidl

Bericht  Stoplicht za 31 dec 2011 - 7:08

Hallo!

Zojuist kreeg ik de folderaanbieding van oa. de Lidl in de brievenbus en mijn oog viel op een aanbieding voor de Tefal Stoomkoker, type VC 1014.
Is er iemand die deze stoomkoker toevallig al in bezit heeft en haar ervaringen met mij wil delen? Ik kan op internet niets vinden...

Onderstaand plaatje heb ik van internet gehaald, uit een oudere folder maar folders zijn regio / landelijk bepalend dus zodoende.
Graag hoor ik reacties!

[img]Tefal Stoomkoker Aanbieding bij Lidl Lidlk.th[/img]

Groetjes, Krista

Stoplicht
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 121
Punten : 172
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tefal Stoomkoker Aanbieding bij Lidl Empty Re: Tefal Stoomkoker Aanbieding bij Lidl

Bericht  Lejow za 31 dec 2011 - 7:44

Volgens mijn vriend is het een heel oud model, alle stoomdingen van tefal van nu beginnen met VS.
Verder heeft hij er niet veel verstand van, dus kan je niet verder helpen hahaha :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Tefal Stoomkoker Aanbieding bij Lidl Empty Re: Tefal Stoomkoker Aanbieding bij Lidl

Bericht  Stoplicht za 31 dec 2011 - 8:01

Thx lejow...
Toch nog maar eens over denken dan; op zich wel logisch dat Lidl oudere types gaat verkopen, maar qua techniek heeft een nieuwer model weer meer te bieden...weet hij toevallig hoe de Tefal Vitacuisine in de markt ligt? Volgens mij heb je ook een soortgelijk model van Philips, maar daar weet ik de naam niet van...

Stoplicht
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 121
Punten : 172

Bericht  Lejow za 31 dec 2011 - 8:03

Ja, die kopen waarschijlijk oude handels op.
Wat het verschil is zou ik niet weten, je zou een VS type eens met deze kunnen vergelijken op kieskeurig.nl!
Ik zal het even vragen..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow za 31 dec 2011 - 8:18

Dat vitading ligt volgens hem wel aardig goed in de markt, prijs ligt rond de 100 euro.
Dus wel het dubbele van deze..
Maar wat ik al zei, je zou de gegevens van die van de liddl en dat vitading met elkaar kunnen vergelijken. Ze hoeven niet altijd enorm te verschillen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: