Moederstuur
+4
Darius
L!ND@
SarahKey
Fearie
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Moederstuur
Ik liep vorig jaar op de Negenmaandenbeurs en zag toen de stand van Moederstuur.nl staan.
Nu zit ik te kijken en vind ik het toch wel echt een uitkomst, ben niet echt een fietser en om nu een goede mama-fiets aan te schaffen voor die paar keer dat ik zal gaan fietsen met D. vind ik ook een beetje aan de prijs.
Heeft iemand alleen zo'n moederstuur gekocht en op haar fiets gezet? Hoe zijn je ervaringen ermee?
Nu zit ik te kijken en vind ik het toch wel echt een uitkomst, ben niet echt een fietser en om nu een goede mama-fiets aan te schaffen voor die paar keer dat ik zal gaan fietsen met D. vind ik ook een beetje aan de prijs.
Heeft iemand alleen zo'n moederstuur gekocht en op haar fiets gezet? Hoe zijn je ervaringen ermee?
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Moederstuur
Ik lees even mee, want ik wil ook alleen zo'n moederstuur aan gaan schaffen. Een hele nieuwe fiets vind ik te duur terwijl we net twee jaar andere fietsen hebben.
Ik heb er eentje! Ideaal, want het is een stuk goedkoper en werkt prima. Makkelijk erop te zetten, ik heb ook maar één nadeel....Mijn stuur slaat steeds om en dat vind ik doodeng!! Wat als je kindje, in het zitje, met fiets en al om kukelt?? Misschien ligt het aan mijn fiets, ik wil er nog even naar laten kijken in ieder geval.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
L!ND@ schreef:Ik heb er eentje! Ideaal, want het is een stuk goedkoper en werkt prima. Makkelijk erop te zetten, ik heb ook maar één nadeel....Mijn stuur slaat steeds om en dat vind ik doodeng!! Wat als je kindje, in het zitje, met fiets en al om kukelt?? Misschien ligt het aan mijn fiets, ik wil er nog even naar laten kijken in ieder geval.
Bij de Hema kun je daarvoor een 'veertje' kopen die je aan de voorwiel vast zet zodat deze bijna niet meer kan omklappen.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Darius schreef:L!ND@ schreef:Ik heb er eentje! Ideaal, want het is een stuk goedkoper en werkt prima. Makkelijk erop te zetten, ik heb ook maar één nadeel....Mijn stuur slaat steeds om en dat vind ik doodeng!! Wat als je kindje, in het zitje, met fiets en al om kukelt?? Misschien ligt het aan mijn fiets, ik wil er nog even naar laten kijken in ieder geval.
Bij de Hema kun je daarvoor een 'veertje' kopen die je aan de voorwiel vast zet zodat deze bijna niet meer kan omklappen.
Darius, wat zie ik nu? Ben je zwanger?! Gefeliciteerd !!
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Toevallig had ik het pas met iemand over de voordelen van een mamafiets. Zij noemde vooral de stevige standaard als groot voordeel, daar zou ik dus ook even naar kijken!
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook een moederstuur, maar wel een moederfiets. Ik vind het stuur ideaal, alleen dat omklappen vind ik ook ontzettend irritant, dan wil ik ook eens bij de Hema gaan kijken of ze daar wat tegen hebben.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Dat is een goede tip! Ik ga aankomende week meteen kijken! Wat betreft standaard...Die kan je ook los kopen, heb ik ook gedaanDarius schreef:L!ND@ schreef:Ik heb er eentje! Ideaal, want het is een stuk goedkoper en werkt prima. Makkelijk erop te zetten, ik heb ook maar één nadeel....Mijn stuur slaat steeds om en dat vind ik doodeng!! Wat als je kindje, in het zitje, met fiets en al om kukelt?? Misschien ligt het aan mijn fiets, ik wil er nog even naar laten kijken in ieder geval.
L!ND@- Kletskop
Dat stuur leek mij ook een uitkomst, maar ik ben het eerst zonder gaan proberen en ik mis het totaal niet!
Mijn fiets en stuur blijven netjes staan met onze dochter erin.
Kom ook geen ruimte te kort, ja straks vast als mijn buik wat dikker is:lol:
Mijn fiets en stuur blijven netjes staan met onze dochter erin.
Kom ook geen ruimte te kort, ja straks vast als mijn buik wat dikker is:lol:
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb ook een moederstuur. Had net een nieuwe fiets dus vond het zonde wéér een nieuwe te moeten kopen.
Het enige nadeel is inderdaad het missende stabiele stuur ( Waar je inderdaad een veer op kan kopen/laten zetten, jammer genoeg paste dit niet op mijn frame dus is het nog steeds kl*te) en een brede standaard. Maar ook de standaard kan je er zelf opzetten ( geloof een eurotje of 50,-)
Maar dit samen is nog steeds goedkoper dan een hele nieuwe fiets.
(En moet zeggen, na beetje oefenen is het goed te doen met dat wiebelstuur;-)
Het enige nadeel is inderdaad het missende stabiele stuur ( Waar je inderdaad een veer op kan kopen/laten zetten, jammer genoeg paste dit niet op mijn frame dus is het nog steeds kl*te) en een brede standaard. Maar ook de standaard kan je er zelf opzetten ( geloof een eurotje of 50,-)
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
holaagirl schreef:Ik heb ook een moederstuur. Had net een nieuwe fiets dus vond het zonde wéér een nieuwe te moeten kopen.
Ik kijk net op de hema....Een dubbele standaard voor 15 euro!!! Al vraag ik me dan meteen af of die wel goed is?
L!ND@- Kletskop
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: