Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goeiemorgen, wat is jullie zondagplanning?

+10
love
girli
Oasis
Lenster
Blond
pino101
Kowalski
Marin
Ibbeltje
Elliot
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Goeiemorgen, wat is jullie zondagplanning? Empty Goeiemorgen, wat is jullie zondagplanning?

Bericht  Elliot za 11 aug 2012 - 19:30

Goeiemorgen! Wat gaan jullie doen vandaag? Ik heb een heel lijstje met klusjes die ik eigenlijk normaal op zaterdag doe, maar gister was mijn zus jarig en ben ik er dus niet aan toe gekomen. Dus vandaag ga ik:
-stofzuigen
-was draaien en ophangen
-gras maaien
-bed verschonen
-badkamer en keuken opruimen en schoonmaken
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Goeiemorgen, wat is jullie zondagplanning? Empty Re: Goeiemorgen, wat is jullie zondagplanning?

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 19:37

Gefeliciteerd met je zusje! En succes met alle klusjes Wink

Wij hebben een bbq voor 30 man vandaag.

Ik ga zo meteen eens douchen en de koelbox uit zijn doos halen en insteken. Daarna statafels en wijn- en bierglazen ophalen bij iemand van wie ik die mag lenen. Daarna gaan we tafels en stoelen klaar zetten, tafellakens op maat maken en nog wat laatste restjes onkruid uit de tuin plukken. En vanaf 14 uur gaat het bezoek komen.

Gast
Gast

Goeiemorgen, wat is jullie zondagplanning? Empty Re: Goeiemorgen, wat is jullie zondagplanning?

Bericht  Elliot za 11 aug 2012 - 19:39

Bedankt! En wat leuk, zo'n BBQ! Haha veel leuker dan mijn planning Wink
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Ibbeltje za 11 aug 2012 - 19:44

Goeiemorgen!

De planning was/is:

hardlopen
douchen
ontbijten
feest oma
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 19:55

Ik ga kawaii-oorbellen maken met een vriendin voor op Etsy en vanmiddag gaan we vergaderen onder het genot van een afternoon tea. Perfecte zondag, behalve dat ik al een uur wakker ben.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 19:56

Klinkt leuk, it's me! Zomaar of ter gelegenheid van iets?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 19:57

Caroline. schreef:Bedankt! En wat leuk, zo'n BBQ! Haha veel leuker dan mijn planning Wink
Ja heb er veel zin in, maar ook veel stress van gehad. Ik ben niet zo goed in dit soort 'grote' evenementen, haha. Gelukkig is het mooi weer, dat scheelt enorm!!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 19:58

Dijn82 schreef:Klinkt leuk, it's me! Zomaar of ter gelegenheid van iets?
Zomaar. 't Is een familiebarbecue met de familie van mijn vriend. Leek ons wel leuk om een keer zoiets te organiseren en de animo bleek groot, want bijna iedereen komt. Superleuk!

Gast
Gast

Bericht  Marin za 11 aug 2012 - 19:58

Gutemorgen!

Wij rijden zo weg uit Duitsland na t ontbijt en gaan dan waarschijnlijk dan naar Maasmechelen Village, zo'n outlet. Even lekker shoppen!
En vanavond naar de verjaardag van m'n schoonmoeder.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 20:00

Marin schreef:Gutemorgen!

Wij rijden zo weg uit Duitsland na t ontbijt en gaan dan waarschijnlijk dan naar Maasmechelen Village, zo'n outlet. Even lekker shoppen!
Hee joh, dan ben je gewoo op een kwartiertje fietsen afstand van waar ik woon!

Veel plezier daar! Is wel leuk om een keertje heen te gaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 20:07

Ik ben aan het ontbijten en moet om 10.00u werken... Wordt een drama dag! Het is razend druk door het lekkere weer... Dus zal niet voor zes uur klaar zijn ben ik bang.. Sad

Fijne dag allemaal smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 20:11

It's me schreef:
Dijn82 schreef:Klinkt leuk, it's me! Zomaar of ter gelegenheid van iets?
Zomaar. 't Is een familiebarbecue met de familie van mijn vriend. Leek ons wel leuk om een keer zoiets te organiseren en de animo bleek groot, want bijna iedereen komt. Superleuk!

Leuk! Wel veel geregel inderdaad, maar ook heel gezellig.

Gast
Gast

Bericht  Kowalski za 11 aug 2012 - 20:12

Werk ze Pippa! Voor je het weet is het zes uur Goeiemorgen, wat is jullie zondagplanning? 3079029344

Ik denk dat we lekker gaan zwemmen vanmiddag, als het warm genoeg is/wordt!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 20:16

Goedemorgen!

Het is lekker weer! Misschien dat we nog naar het water gaan. Anders blijven we thuis. Vanavond gaan we bij mijn ouders eten.

Een fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  pino101 za 11 aug 2012 - 20:22

Hopen dat het snel wat warmer wil worden, dan gaan we lekker even zwemmen. Smiddags lekker in de tuin zitten. Ik doe vandaag lekker niet al te veel smile
pino101
pino101
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 41
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Marin za 11 aug 2012 - 20:28

It's me schreef:
Marin schreef:Gutemorgen!

Hee joh, dan ben je gewoo op een kwartiertje fietsen afstand van waar ik woon!

Veel plezier daar! Is wel leuk om een keertje heen te gaan.

Wat grappig!
Voor vandaag gaan we t helaas toch niet redden, gaat iets te veel tijd kosten. Maar dan gaan we volgend weekend wel ofzo!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Blond za 11 aug 2012 - 20:33

Met mijn zonnebril en iPod in de tuin zitten en een boek lezen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lenster za 11 aug 2012 - 20:38

stressen omdat mijn telefoon nog bij mensen in de auto ligt! Heb dus geen telefoon nummers, alleen het nummer van zijn ouders.. Hoelaat kan je iemand bellen , die je nauwelijks kent,op zondagochtend?
Lenster
Lenster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 452

Bericht  Oasis za 11 aug 2012 - 20:47

Goedemorgen!

Mijn planning vandaag is: scriptie, scriptie en nog eens scriptie.
Morgen namelijk de deadline!

Fijne zonnige dag allemaal sunny
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 20:47

Goedemorgen,

Ben zowaar al gaan 'hard'lopen vanmorgen. Nu zit er een was in de machine. Vanmiddag met wat vrienden naar een of andere markt geloof ik...

Lenster, wij zeggen hier vanaf tien uur....

Gast
Gast

Bericht  Lenster za 11 aug 2012 - 21:30

PinkCoelho schreef:Goedemorgen,

Ben zowaar al gaan 'hard'lopen vanmorgen. Nu zit er een was in de machine. Vanmiddag met wat vrienden naar een of andere markt geloof ik...

Lenster, wij zeggen hier vanaf tien uur....

Bedankt..
Achteraf was het niet nodig. Het kleine zusje van zat op facebook.. En die had even voor me gekeken!
Pfff

dan is nu mijn planning om een beetje op te ruimen hier, met hele harde muziek op (dat maakt opruimen gelijk een stuk leuker) en hapjes maken. Mn vriend is jarig vandaag!
Lenster
Lenster
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Elliot za 11 aug 2012 - 21:32

Gefeliciteerd Lenster! Fijne dag vandaag, hij heeft mooi weer op zijn verjaardag smile
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Lenster za 11 aug 2012 - 21:34

Caroline. schreef:Gefeliciteerd Lenster! Fijne dag vandaag, hij heeft mooi weer op zijn verjaardag Goeiemorgen, wat is jullie zondagplanning? 561177

Ja heerlijk! Lekker buiten zitten.. Alleen wel jammer dat ik dan niet kan liggen bakken haha
Lenster
Lenster
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Kowalski za 11 aug 2012 - 21:51

Succes Oasis! Nog even doorbikkelen! Goeiemorgen, wat is jullie zondagplanning? 3711883763
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Oasis za 11 aug 2012 - 21:52

Kowalski schreef:Succes Oasis! Nog even doorbikkelen! Goeiemorgen, wat is jullie zondagplanning? 3711883763

Dankjewel, Koko! Lief dat je dat zegt Goeiemorgen, wat is jullie zondagplanning? 699888
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: