Goeiemorgen!
+4
Oasis
Hoochie
Ibbeltje
Elliot
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goeiemorgen!
Goeiemorgen allemaal!
Ik ga vandaag weer werken en vanavond twee overvolle wasmanden wegwerken.. Leuk vooruitzicht maar niet heus
Iemand hier leukere plannen?
Ik ga vandaag weer werken en vanavond twee overvolle wasmanden wegwerken.. Leuk vooruitzicht maar niet heus
Iemand hier leukere plannen?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Re: Goeiemorgen!
Goedemorgen,
Dag werken en even kijken of ik vandaag nog en anders morgen nog even ga collecteren.
Fijne dag!
Dag werken en even kijken of ik vandaag nog en anders morgen nog even ga collecteren.
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen,
Ik hoef pas om 11 uur de deur uit voor een afspraak, maar erg ligt nog een stapel administratief werk dus ik ben maar alvast begonnen. Had liever uitgeslapen, want ben onwijs moe. Moet werken tot 18:00 en daarna bij een vriendin eten.
Fijne dag.
Ik hoef pas om 11 uur de deur uit voor een afspraak, maar erg ligt nog een stapel administratief werk dus ik ben maar alvast begonnen. Had liever uitgeslapen, want ben onwijs moe. Moet werken tot 18:00 en daarna bij een vriendin eten.
Fijne dag.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Laatste werkdagje van de week, gaat heel snel.
Vanavond lekker eten met Chance, zin in!
Fijne dag allemaal!
Laatste werkdagje van de week, gaat heel snel.
Vanavond lekker eten met Chance, zin in!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik werd wakker van de katten die al schreeuwend met elkaar aan het vechten waren . Vandaag werken van 11 tot 19.30 uur, in de avond lekker voor de tv.
Fijne dag allemaal!
Ik werd wakker van de katten die al schreeuwend met elkaar aan het vechten waren . Vandaag werken van 11 tot 19.30 uur, in de avond lekker voor de tv.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen,
Zometeen ga ik even bij een vriendin een bakkie doen, later vandaag op nascholing, morgen nog werken en dan weekend!!!!
fijne dag allemaal
Zometeen ga ik even bij een vriendin een bakkie doen, later vandaag op nascholing, morgen nog werken en dan weekend!!!!
fijne dag allemaal
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Wij wilden lekker uitslapen, maar de schilders zijn begonnen, dus zowel aan de voorkant, als aan de achterkant word ik nu al gek Lekker privé..
Vanmiddag komt een vriendin, we gaan even uitwaaien op het strand & daarna met pot thee lekker film kijken! Tussendoor moet ik ook ergens nog 2 grote wasmanden wegvouwen en opruimen
Fijne dag.
Wij wilden lekker uitslapen, maar de schilders zijn begonnen, dus zowel aan de voorkant, als aan de achterkant word ik nu al gek Lekker privé..
Vanmiddag komt een vriendin, we gaan even uitwaaien op het strand & daarna met pot thee lekker film kijken! Tussendoor moet ik ook ergens nog 2 grote wasmanden wegvouwen en opruimen
Fijne dag.
Gast- Gast
Goedemorgen. Ik ben al even wakker.
Heerlijk 2 dagen vrij voor de boeg:D
Ga straks beginnen met het soppen van de woonkamer.
Heerlijk 2 dagen vrij voor de boeg:D
Ga straks beginnen met het soppen van de woonkamer.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Goedemorgen,
Net lekker rustig aan ontbeten. Inmiddels zit het beddengoed in de wasmachine en zometeen ga ik even strijken. Daarna nog boodschappen doen en vanmiddag lekker op de bank hangen met een film/boek. Vanavond een etentje met mijn vader en mijn vriend.
Fijne dag allemaal.
Net lekker rustig aan ontbeten. Inmiddels zit het beddengoed in de wasmachine en zometeen ga ik even strijken. Daarna nog boodschappen doen en vanmiddag lekker op de bank hangen met een film/boek. Vanavond een etentje met mijn vader en mijn vriend.
Fijne dag allemaal.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik heb bibberend in bed gelegen en amper geslapen vannacht, helaas Vanmiddag even werken en morgen lekker vrij, kan niet wachten.... Werk al 2 weken aaneensluitend :/ bah.
Trouwens, steeds als ik Caroline. ergens zie reageren, krijg ik dit liedje in m'n hoofd;
Trouwens, steeds als ik Caroline. ergens zie reageren, krijg ik dit liedje in m'n hoofd;
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Goedemorgen!
Vannacht heb ik voor het eerst zonder waaier (ventilator) geslapen. Het was hier in huis nog 'maar' 19,5 graden (nu 18,5 graden), dus het werd tijd om het zonder te proberen. En het was goed. Dus vandaag ruim ik dat ding weer op. Toch wel vreemd om maanden naar het geruis te luisteren en dan opeens stilte met wat rare geluiden, die ik alweer vergeten was.
Nu nog even mijn koffie opdrinken en dan dingen doen, die vandaag echt moeten worden gedaan.
Fijne dag all!
Vannacht heb ik voor het eerst zonder waaier (ventilator) geslapen. Het was hier in huis nog 'maar' 19,5 graden (nu 18,5 graden), dus het werd tijd om het zonder te proberen. En het was goed. Dus vandaag ruim ik dat ding weer op. Toch wel vreemd om maanden naar het geruis te luisteren en dan opeens stilte met wat rare geluiden, die ik alweer vergeten was.
Nu nog even mijn koffie opdrinken en dan dingen doen, die vandaag echt moeten worden gedaan.
Fijne dag all!
Gast- Gast
Pfff ik had 't zo koud vannacht, heb er een tweede deken bijgepakt! En zit er aan te denken om m'n eletrieke deken weer in te schakelen Maar volgens wordt 't hier ook een graad of 14 's nachts. Althans, de huiskamer gaf 15.5 aan en mijn slaapkamerraam is nooit helemaal dicht, dus 't is altijd iets frisser op m'n kamer.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Soortgelijke onderwerpen
» Goeiemorgen!
» Goeiemorgen maandag!
» GOEIEMORGEN ZONDAG!!!!!!!!!!!!
» Goeiemorgen donderdag!
» Goeiemorgen woensdag!
» Goeiemorgen maandag!
» GOEIEMORGEN ZONDAG!!!!!!!!!!!!