Goeiemorgen!
+5
Melis1985
Sterre
Ibbeltje
Zonnetje
Elliot
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goeiemorgen!
Goeiemorgen deze maandag! Mijn eerste maandag als fulltime werkende vrouw ik ga dus vandaag de hele dag werken. Wat zijn jullie plannen?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Re: Goeiemorgen!
Goedemorgen! Ik ga na mijn vakantie vandaag weer werken. Ik heb nog niet echt zin, maar dat komt wel weer als ik op mijn werk ben. Vanavond spinning en daarna lekker op de bank.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Goeiemorgen,
Hier ook werken. Laatste week voor ik vakantie heb
Fijne dag!
Hier ook werken. Laatste week voor ik vakantie heb
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik ben onderweg naar m'n werk. Als ik vanavond thuis kom ga ik even koken, dan alleen eten want mijn vriend is laat vanwege hardlooptraining. Ik ga dan verder met mijn nieuwe verslaving, de serie Girls
Fijne dag!
Fijne dag!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Goeiemorgen,
Vandaag is mijn eerste vakantiedag. Heb niet zoveel in de planning. Beetje in huis schoonmaken en verder lekker relaxen.
Fijne dag allemaal!
Vandaag is mijn eerste vakantiedag. Heb niet zoveel in de planning. Beetje in huis schoonmaken en verder lekker relaxen.
Fijne dag allemaal!
Melis1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 250
Punten : 254
Succes met jullie eerste werkdag (na de vakantie), Caroline en Zonnetje!
Ik ga vandaag weer verder aan de scriptie, en vanavond uit eten en naar de film met mijn vriend.
Fijne dag iedereen!
Ik ga vandaag weer verder aan de scriptie, en vanavond uit eten en naar de film met mijn vriend.
Fijne dag iedereen!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen!
Vandaag wordt ons tuinhuis gebracht. Ik moet nog boodschappen doen en voor de rest heb ik weinig op de planning.
Een fijne dag!
Vandaag wordt ons tuinhuis gebracht. Ik moet nog boodschappen doen en voor de rest heb ik weinig op de planning.
Een fijne dag!
Gast- Gast
Goedemorgen, vakantie part 5/6 is begonnen! Ik geniet nog steeds volop;-) Vanmiddag met een oud collega een terrasje pakken, heerlijk!
Yare- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12
Morning!
Aaahh ik heb straks om 11uur op mijn werk een presentatie voor het management team en ik ben echt als de dood voor presentaties Dit is tevens een soort afsluiting voor mijn werk want ik hoef nog maar 2 weken, waarvan nog maar 2 dagen hier. De rest zit ik op project (en ik heb de 2 vrijdagen nog vrij). Daarna 2 weken heerlijk vakantie en in september met mijn nieuwe baan beginnen.
Echt als ik vandaag overleef...dan ben ik de komende weken blij en vrolijk en gelukkig
Fijne dag allemaal!
Aaahh ik heb straks om 11uur op mijn werk een presentatie voor het management team en ik ben echt als de dood voor presentaties Dit is tevens een soort afsluiting voor mijn werk want ik hoef nog maar 2 weken, waarvan nog maar 2 dagen hier. De rest zit ik op project (en ik heb de 2 vrijdagen nog vrij). Daarna 2 weken heerlijk vakantie en in september met mijn nieuwe baan beginnen.
Echt als ik vandaag overleef...dan ben ik de komende weken blij en vrolijk en gelukkig
Fijne dag allemaal!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Good morning!!
Ik ga over een paar minuutjes weg, even langs het postkantoor en dan de trein in naar Zaandam! Naar de primark en nog wat andere winkels.
Fijne dag allemaal!
Ik ga over een paar minuutjes weg, even langs het postkantoor en dan de trein in naar Zaandam! Naar de primark en nog wat andere winkels.
Fijne dag allemaal!
FruttiTutti- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Succes, Lavendel, zet 'm op
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Soortgelijke onderwerpen