Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe laat muziek zacht?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe laat muziek zacht? Empty Hoe laat muziek zacht?

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 10:35

Tot hoe laat is het normaal om harde muziek te draaien als je een feest geeft?
Onze buren twee huizen verderop geven vanavond blijkbaar een feest. Staat behoorlijk hard trancemuziek aan en er is een hoop geklets en gelach te horen omdat ze buiten zitten. Om eerlijk te zijn vind ik het langzamerhand een beetje asociaal worden. Ik kan zo voor geen meter slapen. Gelukkig hoef ik morgen pas om half 9 op, maar toch...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat muziek zacht? Empty Re: Hoe laat muziek zacht?

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 10:37

22.00u doordeweeks, 00.00u in het weekend?

Gast
Gast

Bericht  girli za 11 aug 2012 - 10:39

22.00 uur doordeweeks en in het weekend 00.00/01.00 uur. Het is bij mij afhankelijk of dat het vaak gebeurd en of ze het aangekondigd hebben. Wij krijgen af en toe bijv. een brief van achterburen dat ze een feestje geven. Daar kan ik meer geduld voor opbrengen dan voor iemand die continue veel geluidsoverlast veroorzaakt.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Theeleut za 11 aug 2012 - 10:46

Doordeweeks uurtje of 22.00 mits het alleen muziek is en geklets, dus geen geschreeuw en dat soort fratsen. In het weekend rond middernacht (middennacht wat is het nou haha, heb paar wijntjes op :dance: ).
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 10:47

Kan me trouwens wel voorstellen dat het irritant begint te worden. Vooral als je wilt slapen.

Vanavond wilde ik even een tukkie doen. Want deze mevrouw wordt oud en is avonden stappen niet meer gewend. Hoe laat muziek zacht? 394967 Net toen ik mijn hoofd op de kussen van mijn bank legde, *Boink Boink Boink* muziek. Omdat ik in het verleden de enige was die er iets van durfde te zeggen, hebben we afgesproken dat hij van 14.00u tot 22.00u hard muziek mag draaien, zolang hij het maar geen dagelijkse gewoonte maakte. Hij hield zich aan alle regels, want dit was de eerste keer weer sinds een maand, stopte ook netjes om 22.00u... Wie ben ik dan om te klagen? Geen tukkie, maar ach....

Maar het is en blijft bloedirritant. Want je moet in je eigen woning gewoon kunnen doen en laten wat je wilt.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 18:46

Ik ben uiteindelijk vlak na het plaatsen van het topic gisteravond toch maar gaan slapen, omdat mijn vriend het irritant vond dt ik nog met de iPad zat (geeft behoorlijk licht natuurlijk). Hebben het raam maar dicht gedaan zodat we er niet al teveel van hoorden. Ik weet niet precies tot hoe laat ze door zijn gegaan, maar om 2 uur was het in ieder geval stil, toen hebben we het raam weer open gezet.

Ik denk dat ik het vooral irritant vind omdat ze net nieuw zijn komen wonen in de buurt en meteen ook het luidruchtigst zijn. Overdag ook. Pa heeft nogal een kort lontje dus die loopt veel op de kinderen te schreeuwen, er staat overdag ook vaak harde muziek aan (en dan bij voorkeur 10 nummers die de hele dag herhaald worden). Dit was de eerste keer dat ik s avonds last ban ze had, maar ik zou zelf even een briefje rond hebben gebracht dat men in ider geval op de hoogte was.

Gast
Gast

Bericht  ellibre za 11 aug 2012 - 22:29

Even los van de context die je in je laatste bericht beschrijft: als ze een keer of 2 per jaar een feestje houden mogen ze van mij rustig door gaan tot een uurtje of 2. Ik zou het wel zo netjes vinden als ze dat van te voren aankondigen bij de mensen die er last van zouden kunnen hebben.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: