Tot hoe laat harde muziek aan?
+3
Zwerver
Raindrop
Caribbeanlover
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tot hoe laat harde muziek aan?
Hier schuin boven hebben ze een feestje, luid gepraat (ramen en deuren staan open0 en harde muziek. Opzich heb ik er geen last van, maar hoor het wel. Ga zo toch slapen en slaap altijd met oordoppen in.
Tot hoe laat vinden jullie het een schappelijke tijd dat je harde muziek mag draaien?
Tot hoe laat vinden jullie het een schappelijke tijd dat je harde muziek mag draaien?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Tot hoe laat harde muziek aan?
1 uur.
Mijn buren zijn vaak om 4.30 als ik terug kom van stappen nog niet klaar helaas
Maar tot 1 uur overleef ik het prima.
In een dicht bewoonde buurt met veel kinderen misschien 12.
Gast- Gast
Wat aso van je buren. Ben benieuwd tot hoe laat het hier doorgaat.
Caribbeanlover- Ratel
Doordeweeks tot 10 uur, in het weekend tot 12 uur.
Hopelijk blijft het niet te lang doorgaan.
Hopelijk blijft het niet te lang doorgaan.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Ik hoor het nu nog gepaard met af en toe luid gepraat en geschreeuw. Ik ga nu pitten, mijn man slaapt al, wordt niet gauw wakker, slaapt onderhand overal doorheen en ik slaap met oordoppen in.
Anders heb ik nog altijd mijn buurman die gaat klagen als hij vind dat hij er last van heeft.
Anders heb ik nog altijd mijn buurman die gaat klagen als hij vind dat hij er last van heeft.
Caribbeanlover- Ratel
Ligt eraan, vind tot 1 uur altijd wel redelijk. Maar ik kan van de een meer hebben dan van de ander
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Nou deze boven buurvrouw heeft nogal een geschiedenis. Misschien herinner je me verhaal dat ze hier oa voor drank aan de deur kwam en ook bij onze buren hiernaast.
Caribbeanlover- Ratel
Ik vind tot een uur of 1 wel kunnen, maar goed ik heb dan ook wel makkelijke slapers hier thuis dus die hebben er ook geen last van.
Hier kwam vorige week iemand aan de deur zeuren om kwart voor 11. Vond ik erg overdreven voor een zaterdagavond.
Hier kwam vorige week iemand aan de deur zeuren om kwart voor 11. Vond ik erg overdreven voor een zaterdagavond.
Gast- Gast
Vannacht om 2 uur stond er een auto hier voor de deur vol muziek te draaien (van die hardcore zooi). Toen heeft mijn vriend er wel wat van gezegd, dat was echt niet normaal.
Gast- Gast
Het ligt er een beetje aan wat je hard vind.
In het oude huis hadden onze onderburen ook altijd keihard muziek aanstaan (zeker 3 tot 4 keer per week, tot een uur of 1/2 snachts), zo hard dat mijn vloer er van trilde, dus nee, daar was ik niet van gediend, op geen elk tijdstip eigenlijk
Maar muziek aan en een feestje, sja....doordeweeks gewoon liever niet, en in het weekend maakt het mij niet zo heel veel uit, mits het niet oorverdovend is.
In het oude huis hadden onze onderburen ook altijd keihard muziek aanstaan (zeker 3 tot 4 keer per week, tot een uur of 1/2 snachts), zo hard dat mijn vloer er van trilde, dus nee, daar was ik niet van gediend, op geen elk tijdstip eigenlijk
Maar muziek aan en een feestje, sja....doordeweeks gewoon liever niet, en in het weekend maakt het mij niet zo heel veel uit, mits het niet oorverdovend is.
Gast- Gast
Doordeweeks tot een uur of tien, in het weekend tot 00.00 . Maar als er eens een feestje in de buurt is, en ze gaan wat langer door,ga ik daar echt niet moeilijk over doen hoor. Of het moet iedere week raak zijn natuurlijk. Binnenkort is er hier 9 dagen kermis, dat betekend voor ons 9 dagen herrie van de kermis en overlast van mensen en auto's. Dat is dan doordeweeks ook tot 00.00 geloof ik . Maargoed we zullen zien hoeveel last we er van hebben, want we wonen hier net, dus nog niet meegemaakt hoeveel overlast de kermis geeft.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
In het weekend maakt me dat eigenlijk weinig uit tot een uur of 2..
Ik weet dat dat misschien maar 2x per jaar is bij verjaardagen. Gelukkig hebbenn wij hele fijne buren en accepteren we dat van elkaar.
Ik weet dat dat misschien maar 2x per jaar is bij verjaardagen. Gelukkig hebbenn wij hele fijne buren en accepteren we dat van elkaar.
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Gisteravond was er hier op het plein een feest. Dat duurde tot 0.00, en dat vind ik een mooie tijd!
Door de weeks vind ik dat om 10.00 het wel klaar mag zijn.
Door de weeks vind ik dat om 10.00 het wel klaar mag zijn.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Door de week tot 22.00 uur en in het weekend tot 00.00 uur.
Wij kondigen altijd bij de buren aan dat wij een feestje hebben en dat de muziek wel eens luid kan staan. Weten ook nooit hoelaat iedereen weggaat. Dan heeft weet iedereen er van.
Wij kondigen altijd bij de buren aan dat wij een feestje hebben en dat de muziek wel eens luid kan staan. Weten ook nooit hoelaat iedereen weggaat. Dan heeft weet iedereen er van.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe laat muziek zacht?
» Hoe laat ga je weg en hoe laat kom je thuis?
» Muziek beoordelen
» Muziek
» Foute muziek
» Hoe laat ga je weg en hoe laat kom je thuis?
» Muziek beoordelen
» Muziek
» Foute muziek
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: