Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Koningin Juliana toren

+2
mauwmauw
Susan
6 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Koningin Juliana toren Empty Koningin Juliana toren

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 9:02

Voor de meiden die er al eens geweest zijn eigenlijk de vraag of het een leuk park is en vanaf welke leeftijd het leuk is voor een kind (zoon is 25 maanden).

Er zijn bij SBS nu kaarten voor 10 euro per stuk, maar ik twijfel nog een beetje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koningin Juliana toren Empty Re: Koningin Juliana toren

Bericht  Susan za 11 aug 2012 - 9:06

Wij zijn daar laatst geweest. Het is best leuk voor kinderen van die leeftijd, veel attracties voor peuters, relatief korte wachtrijen. Het is alleen niet erg ruim opgezet, alles staat erg dicht op elkaar. Voordeel is wel dat je niet zoveel hoeft te lopen, zoals in veel van die grote pretparken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koningin Juliana toren Empty Re: Koningin Juliana toren

Bericht  mauwmauw za 11 aug 2012 - 9:09

Mijn zoon gaat er dinsdag heen samen met mijn moeder,zus en neefje.Ik kan zelf helaas niet mee.Denk dat het voor V niet veel aan is,aangezien hij denk ik nergens in durft,
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koningin Juliana toren Empty Re: Koningin Juliana toren

Bericht  Susan za 11 aug 2012 - 9:11

mauwmauw schreef:Mijn zoon gaat er dinsdag heen samen met mijn moeder,zus en neefje.Ik kan zelf helaas niet mee.Denk dat het voor V niet veel aan is,aangezien hij denk ik nergens in durft,

Durft hij in een kiddy ride, zo'n ding bij de supermarkt waar je een muntje in gooit? Die staan er ook en daar hoef je geen muntje in te gooien, zijn bij de entree inbegrepen. Dus als hij niet in de 'grote' attracties durft kan hij daar nog in. Er is ook een gewoon speeltuintje, en een kaboutertreintje en nog wat van dat soort dingen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koningin Juliana toren Empty Re: Koningin Juliana toren

Bericht  Tania za 11 aug 2012 - 9:25

Wij zijn een maand of twee geleden geweest en J. vond het echt geweldig. Er waren best veel dingen waar hij (samen met een van ons) in kon. Als hij er nu een plaatje van ziet roept hij meteen "Muis, muis!".

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koningin Juliana toren Empty Re: Koningin Juliana toren

Bericht  mauwmauw za 11 aug 2012 - 9:38

Susan schreef:
mauwmauw schreef:Mijn zoon gaat er dinsdag heen samen met mijn moeder,zus en neefje.Ik kan zelf helaas niet mee.Denk dat het voor V niet veel aan is,aangezien hij denk ik nergens in durft,

Durft hij in een kiddy ride, zo'n ding bij de supermarkt waar je een muntje in gooit? Die staan er ook en daar hoef je geen muntje in te gooien, zijn bij de entree inbegrepen. Dus als hij niet in de 'grote' attracties durft kan hij daar nog in. Er is ook een gewoon speeltuintje, en een kaboutertreintje en nog wat van dat soort dingen.
Nee daar durft hij ook niet in,ach hij is met zijn grote neef op stap vind ie al heel leuk.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koningin Juliana toren Empty Re: Koningin Juliana toren

Bericht  Tania za 11 aug 2012 - 9:43

mauwmauw schreef:
Susan schreef:
mauwmauw schreef:Mijn zoon gaat er dinsdag heen samen met mijn moeder,zus en neefje.Ik kan zelf helaas niet mee.Denk dat het voor V niet veel aan is,aangezien hij denk ik nergens in durft,

Durft hij in een kiddy ride, zo'n ding bij de supermarkt waar je een muntje in gooit? Die staan er ook en daar hoef je geen muntje in te gooien, zijn bij de entree inbegrepen. Dus als hij niet in de 'grote' attracties durft kan hij daar nog in. Er is ook een gewoon speeltuintje, en een kaboutertreintje en nog wat van dat soort dingen.
Nee daar durft hij ook niet in,ach hij is met zijn grote neef op stap vind ie al heel leuk.

Misschien dat hij wel durft als hij niet dat zijn neef ook gaat? Als mijn zoontje bij de gastouder is doet hij altijd alles na wat haar kindjes (die zijn ouder dan J.) ook doen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koningin Juliana toren Empty Re: Koningin Juliana toren

Bericht  mauwmauw za 11 aug 2012 - 9:48

Ja wie weet,ze gaan er heen voor mijn neefje,mijn zus had gevraagd of mijn moeder mee ging,maar op de dag dat ze wilde gaan past mijn moeder altijd op V.Dus daarom gaat hij mee,en wie weet vind hij het super leuk.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koningin Juliana toren Empty Re: Koningin Juliana toren

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 18:53

Wij hebben een abbo omdat we er vlakbij wonen.
Het is gericht op peuters en kleuters, dus veel attracties waar hij in mag of eigenlijk mag hij overal in.
Wat Susan zegt is wel waar, het is een klein park en als je door de weeks gaat heb je hele korte wachtrijen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koningin Juliana toren Empty Re: Koningin Juliana toren

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 19:25

Oke thanks voor de ervaringen! Heb de kaartjes gekocht, 10 euro is natuurlijk geen geld! Doordeweeks is dus beter, zoals bij elk attractiepark!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koningin Juliana toren Empty Re: Koningin Juliana toren

Bericht  _Jet zo 12 aug 2012 - 0:44

Wij zijn ongeveer een maand geleden geweest en S vond het helemaal leuk. Ze is dan ook in veel dingen geweest. Wanneer ze nu een reclame op tv ziet van Plopsaland roept ze al: S ook in!!!!
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koningin Juliana toren Empty Re: Koningin Juliana toren

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 0:52

Ik ben een par dagen na _Jet naar de kon. Jul. toren geweest (of muizetoren zoals T. het noemt). Onze T heeft heeft het er nog steeds over en hij kon ik veel attracties ook alleen in (of samen met zijn nichtje). Vooral de brandweerautotjes waren favoriet. Hij is zelfs in de kleine achtbaan geweest (wel samen met papa natuurlijk).

Wel vind ik het park een bij elkaar geraapt zooitje... er zit totaal geen lijn en structuur in. Ik heb het idee dat ze snel en veel attracties geoedkoop konden opkopen en die zo in het park gestald hebben. Maar ach... wat geeft het. T. had het naar zijn zin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koningin Juliana toren Empty Re: Koningin Juliana toren

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 0:54

Snoepy87 schreef:Wij hebben een abbo omdat we er vlakbij wonen.
Het is gericht op peuters en kleuters, dus veel attracties waar hij in mag of eigenlijk mag hij overal in.
Wat Susan zegt is wel waar, het is een klein park en als je door de weeks gaat heb je hele korte wachtrijen.

Behalve afgelopen week! Het park puilde uit! De anwb riep toen op de radio om tijdens het nieuws om Kon. Jul. Toren te mijden vanwege de enorme drukte. Ik denk dat je beter op een doordeweekse dag buiten de vakanties kan gaan. Of op een minder mooie doordeweekse dag, in de vakantie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koningin Juliana toren Empty Re: Koningin Juliana toren

Bericht  Susan zo 12 aug 2012 - 2:47

Zomersproetjes schreef:Ik ben een par dagen na _Jet naar de kon. Jul. toren geweest (of muizetoren zoals T. het noemt). Onze T heeft heeft het er nog steeds over en hij kon ik veel attracties ook alleen in (of samen met zijn nichtje). Vooral de brandweerautotjes waren favoriet. Hij is zelfs in de kleine achtbaan geweest (wel samen met papa natuurlijk).

Wel vind ik het park een bij elkaar geraapt zooitje... er zit totaal geen lijn en structuur in. Ik heb het idee dat ze snel en veel attracties geoedkoop konden opkopen en die zo in het park gestald hebben. Maar ach... wat geeft het. T. had het naar zijn zin.

Dat vind ik bijvoorbeeld ook van Drievliet, dat park ziet er nou ook niet heel verzorgd uit, ook een beetje een bij elkaar geraapt zooitje, maar op zich is het wel leuk. Het is gewoon niet te vergelijken met de Efteling of Walibi World of noem eens een groter park.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koningin Juliana toren Empty Re: Koningin Juliana toren

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 3:33

Dat was echt een uitzondering dan want het is normaal gesproken niet zo druk hoor en doordeweeks al helemaal niet.

Ja het is jammer dat ze alles zo dicht op elkaar zetten maar ze kunnen niet meer grond kopen en ze willen wel blijven uitbreiden om nieuwe bezoekers te trekken.. ja dan krijg je dit, best jammer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koningin Juliana toren Empty Re: Koningin Juliana toren

Bericht  Susan zo 12 aug 2012 - 3:39

Dan kunnen ze er op een gegeven moment misschien beter voor kiezen om attracties of speeltoestellen te gaan vervangen in plaats van er steeds nieuwe bij te kopen. Als het te vol is wordt het er ook niet aantrekkelijker op. Dan kun je beter een wat kleinschaliger parkje hebben met wat minder attracties, maar dat het er wel leuk en overzichtelijk uitziet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koningin Juliana toren Empty Re: Koningin Juliana toren

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 3:40

Ja ben ik met je eens hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koningin Juliana toren Empty Re: Koningin Juliana toren

Bericht  Susan zo 12 aug 2012 - 3:41

Wij waren laatst bij Walibi World en daar is ook echt een heel leuk stuk voor de allerkleinsten. Volgens mij mogen kinderen onder de vijf zelfs gratis naar binnen. Als je daar in de buurt woont is het wel een aanrader, en als je bijvoorbeeld kortingsbonnen hebt voor de volwassenen helemaal.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koningin Juliana toren Empty Re: Koningin Juliana toren

Bericht  Tania zo 12 aug 2012 - 7:18

Vanaf hoe oud mogen jullie kindjes trouwens alleen in attracties? J. mag dat van mij nog niet omdat ik bang ben dat hij gaat staan of eruit wil stappen. Maar soms zie ik kindjes die volgens mij jonger zijn dan J. en er ook alleen in zitten.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koningin Juliana toren Empty Re: Koningin Juliana toren

Bericht  Susan zo 12 aug 2012 - 7:21

*


Laatst aangepast door Susan op za 15 sep 2012 - 11:40; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koningin Juliana toren Empty Re: Koningin Juliana toren

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 7:32

Tania schreef:Vanaf hoe oud mogen jullie kindjes trouwens alleen in attracties? J. mag dat van mij nog niet omdat ik bang ben dat hij gaat staan of eruit wil stappen. Maar soms zie ik kindjes die volgens mij jonger zijn dan J. en er ook alleen in zitten.

Wat versta je onder attracties? In de draaimolen of zo een treintje mag J. gewoon alleen als hij dat wilt/durft (de ene keer wel, andere keer niet). Echt een achtbaantje enzo mag en wil hij niet alleen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koningin Juliana toren Empty Re: Koningin Juliana toren

Bericht  Tania zo 12 aug 2012 - 7:40

Evy schreef:
Tania schreef:Vanaf hoe oud mogen jullie kindjes trouwens alleen in attracties? J. mag dat van mij nog niet omdat ik bang ben dat hij gaat staan of eruit wil stappen. Maar soms zie ik kindjes die volgens mij jonger zijn dan J. en er ook alleen in zitten.

Wat versta je onder attracties? In de draaimolen of zo een treintje mag J. gewoon alleen als hij dat wilt/durft (de ene keer wel, andere keer niet). Echt een achtbaantje enzo mag en wil hij niet alleen.

Ook de draaimolen of zo'n treintje als ze bij de julianatoren hebben ofzo inderdaad. Ze hadden ook van die auto's die op en neer gingen maar daar mocht je niet mee erin en daar mocht J. van mij dan ook niet in. Ik voelde me een beetje een overbezorgde moeder omdat heel veel kleine kindjes er wel in mochten (maar ja die waren misschien wel ouder dan J. hoor want J. is nogal groot dus ik vind het altijd een beetje moeilijk vergelijken).

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koningin Juliana toren Empty Re: Koningin Juliana toren

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 7:42

Tania schreef:
Evy schreef:
Tania schreef:Vanaf hoe oud mogen jullie kindjes trouwens alleen in attracties? J. mag dat van mij nog niet omdat ik bang ben dat hij gaat staan of eruit wil stappen. Maar soms zie ik kindjes die volgens mij jonger zijn dan J. en er ook alleen in zitten.

Wat versta je onder attracties? In de draaimolen of zo een treintje mag J. gewoon alleen als hij dat wilt/durft (de ene keer wel, andere keer niet). Echt een achtbaantje enzo mag en wil hij niet alleen.

Ook de draaimolen of zo'n treintje als ze bij de julianatoren hebben ofzo inderdaad. Ze hadden ook van die auto's die op en neer gingen maar daar mocht je niet mee erin en daar mocht J. van mij dan ook niet in. Ik voelde me een beetje een overbezorgde moeder omdat heel veel kleine kindjes er wel in mochten (maar ja die waren misschien wel ouder dan J. hoor want J. is nogal groot dus ik vind het altijd een beetje moeilijk vergelijken).

In dat soort gevallen mag hij er alleen in wanneer het niet te hard gaat en ik er volledig zicht op heb. Ik was op het begin ook zo overbezorgd hoor, maar ja in principe kan er weinig gebeuren?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koningin Juliana toren Empty Re: Koningin Juliana toren

Bericht  _Nina zo 12 aug 2012 - 7:45

Evy, ik raak bij jouw naam continu in de war, ik denk steeds dat Alex weer terug geswitcht is van naam...
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Koningin Juliana toren Empty Re: Koningin Juliana toren

Bericht  Tania zo 12 aug 2012 - 7:45

Nou ja als hij eruit klimt zou hij bij die auto's best een eindje naar beneden vallen. Bij van die dingen die bij winkels staan klimt hij er ook regelmatig halverwege uit omdat hij het wel gezien heeft dus vandaar dat ik bang ben dat hij dat in dat soort dingen ook doen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koningin Juliana toren Empty Re: Koningin Juliana toren

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum