Wie heeft het gevonden?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie heeft het gevonden?
Gezocht; mijn geheugen laatst gezien rondom mei jl. Door gebrek aan geheugen lijkt het steeds erger te worden, een zeef is er niets bij, het is gewoon een groot open gat volgens mij hahahha.
Ik ben serieus alles, alles kwijt. Ik vergeet alles...
Dus wie heeft het gevonden?
Ik ben serieus alles, alles kwijt. Ik vergeet alles...
Dus wie heeft het gevonden?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wie heeft het gevonden?
Nee sorry, ik heb het niet gevonden
Gelukkig heb ik hier nooit last van gehad, lijkt me harstikke onhandig. Ik hoop voor je dat je het wel weer terugkrijgt straks...
Gelukkig heb ik hier nooit last van gehad, lijkt me harstikke onhandig. Ik hoop voor je dat je het wel weer terugkrijgt straks...
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Nee daar lagen laatst allerlei boodschappen die daar niet horen....echt af en toe... manlief vindt het dolkomisch, gisteren gooide ik de nieuwe toetjes weg en zet de lege in de koelkast...
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
ik was mijn geheugen ook kwijt tijdens de zwangerschap en heb het nadien maar gedeeltelijk terug gevonden.. de laatste weken ben ik weer ontzettend verstrooid; ik vergeet van alles, maar zeg ook dingen die ik niet bedoel/denk en dan denk ik daarna 'wat zei ik nou eigenlijk?'.. dan heb ik dus iets heel anders gezegd dan dat ik van plan was..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Hier ook een met een geheugen van niks. Als ik 3 dingen moet hebben bij de supermarkt moet ik het echt opschrijven anders vergeet ik geheid iets
Gast- Gast
Misschien ligt het naast dat van mij?
Ik zoek er ook al een tijdje naar!
Zelfs met een boodschappen lijstje vergeet ik dingen mee te nemen!
En je wilt niet weten hoe vaak mijn vriend zegt 'dat vertelde je net ook al!' Als ik denk hem iets nieuws te vertellen.
Ik zoek er ook al een tijdje naar!
Zelfs met een boodschappen lijstje vergeet ik dingen mee te nemen!
En je wilt niet weten hoe vaak mijn vriend zegt 'dat vertelde je net ook al!' Als ik denk hem iets nieuws te vertellen.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Razz_ schreef:Hier ook een met een geheugen van niks. Als ik 3 dingen moet hebben bij de supermarkt moet ik het echt opschrijven anders vergeet ik geheid iets
Dat heb ik dus ook! Alleen vergeet ik 9 van de 10 keer ook nog mijn briefje dus ja...
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Katje gevonden.
» Fret gevonden.
» ik zoek... GEVONDEN!
» Waar oppas gevonden?
» Oi.. leuke site gevonden
» Fret gevonden.
» ik zoek... GEVONDEN!
» Waar oppas gevonden?
» Oi.. leuke site gevonden
Pagina 1 van 1