Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aanbiedingen / sale / goedkope dingen

+2
Arwyn
Jeanette
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Aanbiedingen / sale / goedkope dingen - Pagina 2 Empty Re: Aanbiedingen / sale / goedkope dingen

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 9:43

Spruitjes roerbakken met spekjes & champignons is ook héel lekker!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanbiedingen / sale / goedkope dingen - Pagina 2 Empty Re: Aanbiedingen / sale / goedkope dingen

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 9:46

Ja, ik let altijd op de aanbiedingen. Ik wil niet meer dan 50 euro per week uitgeven aan boodschappen (plus alle huishoudelijke troepjes die er nog bij komen). Ik doe altijd erg mijn best om wat over te houden aan het einde van de week zodat dat in de spaarpot kan Very Happy Daarvan kunnen we dan weer wat leuks doen/kopen smile

Gast
Gast

Bericht  NoorA do 27 jan 2011 - 9:46

Oehh spruitjestips; zal mijn vriend leuk vinden Laughing

Ja die stokbroodjes hadden altijd meer 'groeven' ofzo, hoe zeg je dat :P , waar je gehemelte zo stuk van gaat weet je wel.. Nu zijn ze 'gladder'.. haha. Maar volgens mij woon jij aan de andere kant van het land, dus misschien hadden jullie allang de gepimpte stokbroodjes en zijn wij hier een beetje laat..
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Frappuccino do 27 jan 2011 - 9:55

Ik ben ook zo'n koopjesjager, ik spit elke week de folders weer door. Vooral bij etenswaren let ik er op, maar ook bij shampoo, deodorant enzo, en bij de aanschaf van elektronische apparaten, volgens mij eigenlijk gewoon overal wel bij :P
Frappuccino
Frappuccino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 9:58

NoorA schreef:
Liva schreef:Ik koop nu eigenlijk best vaak spruitjes, omdat ze bij de Aldi helemaal zo duur niet zijn. 40 cent ofzo? Roerbakken met brie en wat curry, echt heerlijk :D. Ik let overigens niet specifiek op de prijzen, maar als mij opvalt dat een ananas deze week 1,49 is ipv de normale 2,99 dan neem ik 'm wel mee ja smile

Is dat lekker ja ? Ik zoek altijd allerlei manieren om mijn vriend aan de spruitjes te krijgen, maar heb dit nog nooit geprobeerd smile

Ja, eerst de spruitjes even in een kommetje met een klein laagje water zetten in de magnetron, 2 minuten. Daarna kan je ze roerbakken, zo'n 9 minuutjes. Dan krijg je niet die vieze koolsmaak er over, waardoor veel mensen het niet lusten.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 10:05

Ik kijk wel altijd de reclamefolders door en als ik in de winkel ben koop ik meestal wel goedkoop in plaats van duur als dat kan.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 10:09

Ik woon nog thuis, dus boodschappen doen m'n ouders.

Bij kleding let ik er eigenlijk alleen op. Maar meestal ga ik al naar de wat goedkopere kledingwinkels, ik vind dure kleding zonde van mijn geld. Deodorant, make-up etc koop ik vaak van huismerk, omdat die vaak ook goed zijn en niet duur.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: