Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aanbiedingen / sale / goedkope dingen

+2
Arwyn
Jeanette
6 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Aanbiedingen / sale / goedkope dingen Empty Aanbiedingen / sale / goedkope dingen

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 7:45

Let jij daarop? Spit jij de folders door, en ga je op koopjesjacht? Sla jij je slag als er uitverkoop is? En let jij op A/B/C merken? Of boeit het je allemaal niet, en koop je gewoon waar je zin in hebt en zie je dan wel wat het kost?

Wij vinden het beide leuke om goedkoop leuke spullen te kopen! De overhemden bij de Wibra bv. zijn echt super qua kwaliteit en pasvorm en kosten €8,99 // en ik heb twee winterjassen voor in totaal €9 gekocht. We halen vele producten van de Euroshopper omdat ze net zo lekker zijn en als er uitverkoop is gaan we samen shoppen, zo had mijn vriend een heel outfit + nike gympen voor nog geen €50. Daarin tegen kopen we het rustig ook gewoon duur als we iets willen hebben of heel mooi vinden, maar het is toch wel leuk om voor heel weinig heel veel (goede) spullen te vinden Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanbiedingen / sale / goedkope dingen Empty Re: Aanbiedingen / sale / goedkope dingen

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 7:47

Neuh. Ik koop sowieso geen dure dingen en word wel blij van iets dat goedkoop is maar ik ben er niet zo naar op zoek. Zeker niet met boodschappen. Ik woon boven de winkel waar ik alles haal wat ik nodig heb. Eens in de zo veel tijd ga ik wel naar de markt maar das kost me dan best wat tijd en dat heb ik er niet altijd voor over.

Gast
Gast

Aanbiedingen / sale / goedkope dingen Empty Re: Aanbiedingen / sale / goedkope dingen

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 7:50

Ow qua boodschappen doen wij het ook niet, wij doen alleen bij de AH XL boodschappen, verder nergens. Hebben we een tijdje gedaan voor de afwisseling, maar de rest is duurder en niet naar onze zin, dan lekker de AH!

Gast
Gast

Bericht  Jeanette do 27 jan 2011 - 7:50

Nee, ik ben geen koopjesjager. Het enige waarbij ik op de aanbiedingen let is bij de Kruidvat, omdat ze daar vaak mijn make-up en shampoo's in de reclame hebben.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 7:50

Bij mij is dat heel verschillend. Ik ben meer iemand die iets koopt als ik het nodig heb. De ene keer betaal ik de volle prijs en de andere keer koop ik iets in de opruiming/aanbieding.

Gast
Gast

Bericht  Arwyn do 27 jan 2011 - 8:02

Ik spit geen folders door en zo, wij krijgen namelijk helemaal geen folders Wink
Bij het boodschappen doen let ik er wel op. Als er iets wat wij veel gebruiken bijvoorbeeld 1 + 1 gratis is, dan haal ik altijd wat meer zodat we dat op voorraad hebben.
Als ik zoals nu met de uitverkoop in de stad ben, ga ik niet zo snel bij de nieuwe collectie kijken, dat hangt er toch nog wel een tijdje. Het is ook weer niet zo dat ik er echt heel vatbaar voor ben, van het kopen omdat het in de aanbieding is maar ik niet zeker weet of ik het ga dragen, ben ik inmiddels gelukkig wel een beetje af.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 8:47

Nee, ik ben geen koopjesjager. Ik koop wat ik op dat moment wil hebben en ga niet alle winkels bijlangs om te kijken of het ook goedkoper kan.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 8:50

Ja, ik let dus heel erg op.
In zoverre, ik ga standaard naar de 'goedkopere supermarkt', en mijn shampoo, tandpasta en dat soort zaken haal ik als ze bv 3 voor 5 euro zijn. Dan haal ik er een aantal en kan ik weer een hele tijd vooruit.

Maar, ik koop wel groenten en fruit vers, al zouden potten en minder fruit waarschijnlijk veel goedkoper zijn. Daar bespaar ik niet op omdat ik wel wil eten wat ik lekker vind. Ik eet echter geen snoep oid, dus dan vind ik dat het 'mag' ...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 8:53

Dolores, Tuurlijk mag dat, wat je koopt, moet je ook willen eten. Kan je beter ergens anders op besparen, toch?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 8:55

Precies, Isabella.
Maar soms is het wel krom. Als ik elke dag witbrood met pindakaas of pasta zou eten en aardappels of friet met hamburgers of frikadellen, zou ik per maand zeker dertig euro besparen....

Waarom vragen mensen zich dan af hoe het kan dat Nederland zogezegd zwaarder wordt? Het is toch ook duurder om gezond te eten? 1 ijsbergsla kost nu 1.69 eu! En een bloemkool 2.99 eu!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 8:57

Maar als je het op de markt koopt ben je écht voordelig(er) uit, dus je kunt wel gezond eten, maar om te besparen moet je wel (meer) moeite doen, en dat is ergens krom.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 8:58

Ik ga er zoveel mogelijk voor naar de markt en de Lidl (op het moment dat ik dat kan) maar dan nóg.... dit waren de gewone winkelprijzen natuurlijk..
Zelfs als je naar de markt gaat.... het is nog steeds goedkoper om gewoon junk food te eten....

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 9:01

Het geeft mij juist een kick om merken die ik altijd draag in de uitverkoop te halen, dus Il Dolce, Dept, Vila.. Binnenkort is het hier ook weer 75 procent korting op Dept. Nou daar word ik dan echt blij van smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 9:02

Maar bv. broccoli heb je voor €0,99 een prei voor €0,39 en spruiten voor €0,99.. dus zó duur hoeft het niet te zijn! En je hebt 5 kilo aardappelen voor €2,50.

Gast
Gast

Bericht  luenca do 27 jan 2011 - 9:12

ja daar let ik zeker op. ik ben ook een absolute koopjesjager en koop altijd in de uitverkoop, kringloopwinkel en wibra zeeman etc. of kruidvat. en ik merk het echt in mijn portemonee, hou elke maand echt veel geld over ook al heb ik een uitkering. maar het voordeel daarvan is dat ik ook naar de weggeefwinkel mag en daar haal ik ook geregeld dingen gratis of voor een miniprijsje. zo laatst ook een hele doos vol kinderspullen en voor mezelf en voor in huis voor 5 euro
een truitje of shirt voor 25 euro vind ik zonde van mijn geld
in de uitverkoop kosten ze nog maar 5 euro en dan koop ik ze wel, indien nodig
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  NoorA do 27 jan 2011 - 9:19

Isabella schreef:Maar bv. broccoli heb je voor €0,99 een prei voor €0,39 en spruiten voor €0,99.. dus zó duur hoeft het niet te zijn! En je hebt 5 kilo aardappelen voor €2,50.

Inderdaad, als je groente 'van het seizoen' eet, dan is het allemaal niet zo heel duur. Ik haal trouwens wel vaak groente bij een turks winkeltje hier om de hoek. Wij eten heel veel paprika's, prei, courgettes en vooral de paprika's vind ik bij de AH schreeuwend duur. Bij die man heb ik 3 tassen groenten voor een euro of €4,-.
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 9:30

NoorA schreef:
Isabella schreef:Maar bv. broccoli heb je voor €0,99 een prei voor €0,39 en spruiten voor €0,99.. dus zó duur hoeft het niet te zijn! En je hebt 5 kilo aardappelen voor €2,50.

Inderdaad, als je groente 'van het seizoen' eet, dan is het allemaal niet zo heel duur. Ik haal trouwens wel vaak groente bij een turks winkeltje hier om de hoek. Wij eten heel veel paprika's, prei, courgettes en vooral de paprika's vind ik bij de AH schreeuwend duur. Bij die man heb ik 3 tassen groenten voor een euro of €4,-.

Hier hetzelfde! 1 courgette kostte bij de AH van de week €1,49, en ik koop er 4 in hetzelfde formaat voor €1, stom eigenlijk, dat het zoveel scheelt!

Gast
Gast

Bericht  NoorA do 27 jan 2011 - 9:32

isabella: Ja, inderdaad.. ik snap dat verschil ook niet zo goed. De paprika's van de turk zijn ook echt MEGA. En de courgettes en komkommers wel heel erg misvormd, maar die hak ik toch in stukjes dus boeie Very Happy

OT: ik bezuinig verder niet op beleg, brood, drinken en koffie maar haal altijd mijn boodschappen bij de AH en wat daar van de ES normaal te eten is haal ik ook.
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 9:34

Wat vind jij echt niet lekker van ES?

Wij bezuinigen qua boodschappen trouwens totaal niet op brood, want dat eet je elke dag en vind ik echt belangrijk Very Happy

Gast
Gast

Bericht  NoorA do 27 jan 2011 - 9:38

Ik vind op zich wat ik eet allemaal wel prima van de ES (rijstwafels, cornflakes, vermicelli, crackers (toastjes), chocola en bijvoorbeeld de gepelde tomaten uit blik), maar mijn vriend vind het beleg dus echt niet te eten. Ik vind de kipfilet nog wel te doen, maar de ham (dat eet ik niet) vind mijn vriend echt slecht. Dus dat haal ik dan van AH of vers bij de HEMA. Oh en de ES paprika's (dat netje) vind ik dus ook erg slecht, klein en snel rimpelig (maar dat haal ik dus bij de turk).

En de ES afbakstokbroodjes zijn veranderd hé, kwamen we zondag achter haha Very Happy
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 9:38

Ik koop nu eigenlijk best vaak spruitjes, omdat ze bij de Aldi helemaal zo duur niet zijn. 40 cent ofzo? Roerbakken met brie en wat curry, echt heerlijk Very Happy. Ik let overigens niet specifiek op de prijzen, maar als mij opvalt dat een ananas deze week 1,49 is ipv de normale 2,99 dan neem ik 'm wel mee ja smile

Gast
Gast

Bericht  NoorA do 27 jan 2011 - 9:39

- wat een heerlijk mutsengesprek over euroshopper en courgettes trouwens haha Very Happy -
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Blond do 27 jan 2011 - 9:39

Mascara, haarverf, deodorant, shampoo (van John Frieda) en body lotion koop ik nooit voor de volle prijs. Die producten zijn altijd wel ergens in de aanbieding (DA, Kruitvat, Etos of anders de supermarkt). Dat heb ik dus meestal op voorraad.

Schoenen koop ik zelden niet in de uitverkoop. Ik heb zoveel laarzen, nodig heb ik ze niet. Maar als ik dan een leuk paar weet te scoren in de opruiming voor de helft van de prijs..

Overigens ben ik wel een merken-meisje (een vriend van me noemt me wel eens Tommy Girl, naar TH). Ik wil spijkerbroeken van Diesel of G-star, t-shirts van Tommy Hilfiger, Dept of Fornarina en truien en vesten van Tommy Hilfiger of Ralph Lauren. Spijkerbroeken betaal ik altijd de volle prijs voor, in de opruiming vind ik mijn maat niet meer. Truien en vesten wacht ik wel tot een Bijenkorf avond. Krijg je vaak ook leuke kortingen. Of gewoon de opruiming. Idem met de t-shirts.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  NoorA do 27 jan 2011 - 9:41

Liva schreef:Ik koop nu eigenlijk best vaak spruitjes, omdat ze bij de Aldi helemaal zo duur niet zijn. 40 cent ofzo? Roerbakken met brie en wat curry, echt heerlijk :D. Ik let overigens niet specifiek op de prijzen, maar als mij opvalt dat een ananas deze week 1,49 is ipv de normale 2,99 dan neem ik 'm wel mee ja smile

Is dat lekker ja ? Ik zoek altijd allerlei manieren om mijn vriend aan de spruitjes te krijgen, maar heb dit nog nooit geprobeerd smile
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 9:42

NoorA schreef:Ik vind op zich wat ik eet allemaal wel prima van de ES (rijstwafels, cornflakes, vermicelli, crackers (toastjes), chocola en bijvoorbeeld de gepelde tomaten uit blik), maar mijn vriend vind het beleg dus echt niet te eten. Ik vind de kipfilet nog wel te doen, maar de ham (dat eet ik niet) vind mijn vriend echt slecht. Dus dat haal ik dan van AH of vers bij de HEMA. Oh en de ES paprika's (dat netje) vind ik dus ook erg slecht, klein en snel rimpelig (maar dat haal ik dus bij de turk).

En de ES afbakstokbroodjes zijn veranderd hé, kwamen we zondag achter haha Very Happy

De kipfilet vind ik juist heel waterig, maar kan ook pech zijn geweest met deze verpakking! Anders? Wij hebben altijd de grote stokbroden / wat is er anders aan dan? Hahaha, heerlijk mutsig, maar vind ik wel leuk cheers

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: