Citytrip Barcelona
+2
Tullow
kajaka88
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Citytrip Barcelona
Over 3 weekjes ga ik samen met een vriendin 4 dagen naar Barcelona. We komen dag 1 vroeg aan en moeten de laatste dag aan het eind van de middag weer richting het vliegveld. We hebben dus zo'n 3,5 dag tijd om Barcelona te verkennen.
Heeft er iemand tips voor wat we zeker moeten gaan doen, zien etc?
Heeft er iemand tips voor wat we zeker moeten gaan doen, zien etc?
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Re: Citytrip Barcelona
Parc Quell is heel mooi, met het mozaikwerk van Gaudi, Camp Nou (stadion van FC Barcelona) gaan veel mensen heen, ik vind er persoonlijk niets aan.
De Ramblas natuurlijk, genoeg terrasjes etc! De Sagrada Familia, die nooit af is!
Met zo'n bus turistiq lekker door Barcelona touren. Kortom, genoeg te doen!
En je kunt ook nog lekker op het strand liggen! Oh, en fiets huren is ook erg leuk in Barcelona .
De Ramblas natuurlijk, genoeg terrasjes etc! De Sagrada Familia, die nooit af is!
Met zo'n bus turistiq lekker door Barcelona touren. Kortom, genoeg te doen!
En je kunt ook nog lekker op het strand liggen! Oh, en fiets huren is ook erg leuk in Barcelona .
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ik zou ook zeker naar Montjuic gaan, prachtig uitzicht over de stad. En verder is Tibidabo ook echt de moeite waard als je daar tijd voor hebt. Sagrada Familia is prachtig maar zou er niet naar binnen gaan. Die rijen zijn idioot lang en ik vond het niet per se de moeite waard. Als je van voetbal houdt is Camp Nou de moeite waard. Ik zou zowiezo een metrokaart kopen, Barcelona's metrosysteem is echt super. Op placa catalunya kun je echt superleuk eten, een soort groot terras met vele tentjes midden in het centrum maar dan wel de rust. Ik ben verliefd op Barcelona, ben er al vele keren geweest maar blijf nieuwe dingen ontdekken. Geniet ervan!!
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Het stadion zijn we idd al eens geweest toen we op vakantie waren in Blanes. Toen hebben we zo'n dagtrip gedaan naar het stadion en later een aantal dingen in Barcelona zelf bekeken. We hoeven dus niet meer naar het stadion. Voor de rest in Barcelona zelf wat we toen bekeken hebben was heel kort allemaal. Dus vandaar dat ik wel wat tips kan gebruiken.
Een fiets huren lijkt me leuk! Kan dat op veel plekken? Of zijn er weinig plekken waar dat kan.
Een fiets huren lijkt me leuk! Kan dat op veel plekken? Of zijn er weinig plekken waar dat kan.
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Ik hou van de hop on hop off-tours. Ze kosten altijd best wel wat, maar je kunt heerlijk in een bus zitten, ziet de hele stad, gaat langs alle hoogtepunten van de stad, er wordt overal iets over verteld en je kunt er in en er uit wanneer je maar wil. Vind ik veel leuker dan alles met een metro, want dan zie je bijna niets van de rest van de stad.
Een aanrader is absoluut de fonteinenshow (Font Magica aan de heuvel van Montjuic) 's avonds. Ik vond de Sagrada Familia niet zo heel bijzonder van binnen, wij hoefden niet zo heel lang te wachten, maar ik vond de kosten behoorlijk hoog.
Een aanrader is absoluut de fonteinenshow (Font Magica aan de heuvel van Montjuic) 's avonds. Ik vond de Sagrada Familia niet zo heel bijzonder van binnen, wij hoefden niet zo heel lang te wachten, maar ik vond de kosten behoorlijk hoog.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Jaa de font magina . Dat is echt de moeite waard. Mijn vriend zei van te voren. Naar een fontein, zonde van de tijd. Maar achteraf is zelfs hij heel blij dat ie geweest is. Verder sluit ik me aan bij wat al genoemd is.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Summerlovin schreef:Jaa de font magina . Dat is echt de moeite waard. Mijn vriend zei van te voren. Naar een fontein, zonde van de tijd. Maar achteraf is zelfs hij heel blij dat ie geweest is. Verder sluit ik me aan bij wat al genoemd is.
Haha ik was helemaal wild. Vond t te gek. Mn vriend vond het nog steeds gewoon een fontein.
Verder hebben wij heerlijk op het strand gelegen. Parc Guell,sagrada enzo gedaan. Was onze eerste keer en hebben lekker de toerist uitgehangen.
Zou zo weer terug gaan! Veel plezier
Lenster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: