Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

'Heerlijk' schaammomentje....

+12
RYW
Alex
Mamsie
Liadan
_Jet
PiP
Coco
Twellie
Fearie
Star007
Susan
Printje
16 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

'Heerlijk' schaammomentje.... - Pagina 3 Empty Re: 'Heerlijk' schaammomentje....

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 19:09

RYW schreef:
Susan schreef:Yrsa zei 'Piet' bij een foto van Mauro dus die hoorde het zelf niet. Nu maar hopen dat ze het komend jaar met Sinterklaas niet zegt.

Laatst zag ze wel een Indiase vrouw met heel sierlijke oorlellen achter de kassa van de Albert Heijn en toen zei ze: 'Ooohhhh, een prinses!'

Ah dat is wel lief smile

Mijn favoriete schaammoment blijft een moment van een jaar of 3 geleden. Sam had voor mij op een rommelmarkt een knalroze pennenblikje gekocht in de vorm van een kat, inclusief snorharen en staart en al. Hij gaf dat vol trots aan mij, en ik was er helemaal blij mee en stopte het in mijn tas. Hij zei 'nee, mama, je moet dat op je bureau zetten', en ik zei 'maar lieverd, ik wil hem voor mijn werk gebruiken'. Nou daar was hij helemaal trots op. Zo trots dat hij in de supermarkt tegen de (schat ik) 17-jarige kassamedewerker toeterde 'MIJN MAMA HEEFT EEN POES EN DIE GEBRUIKT ZE OP HAAR WERK!' zodat ongeveer de hele supermarkt het kon horen.

Ouch :shock: :shock: :shock:

Whahahahahaha lol!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

'Heerlijk' schaammomentje.... - Pagina 3 Empty Re: 'Heerlijk' schaammomentje....

Bericht  mickey za 11 aug 2012 - 23:25

Snoepy87 schreef:
Printje schreef:
RYW schreef:Oh ja, iedere donkere Medelander bombarderen tot Zwarte Piet zo rond de Sinterklaasperiode... die hebben we hier ook gehad, die fase 'Heerlijk' schaammomentje.... - Pagina 3 561177

hahaha volgens mij doorlopen alle kids die fase. Wat dat betreft is het ook maar raar 'zwarte piet'

Wij hebben een donkere buurman dus hoop die fase over te slaan 'Heerlijk' schaammomentje.... - Pagina 3 561177

Mijn neefje op vakantie (hij was toen 1,5): "Oef oef?" kijkend naar een donkere man. "oef oef" betekende "hond" bij hem... (want een hond doet woef, alleen die W lukt hem nog niet)
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: