Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scheveningen, met camper

3 plaatsers

Ga naar beneden

Scheveningen, met camper Empty Scheveningen, met camper

Bericht  SuzieQ do 9 aug 2012 - 5:29

We willen 1 nachtje naar scheveningen gaan met de camper, maar kun je daar ergens op bv een parkeerplaats staan? De campings zijn al vol (behalve kijkduinpark en dat kost 60 euro, kunnen we net zo goed een hotel pakken). Het is niet erg als we een stukje moeten lopen of fietsen, of met de tram moeten.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Scheveningen, met camper Empty Re: Scheveningen, met camper

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 5:52

Ik heb geen idee eerlijk gezegd. Ik kwam laatst in Scheveningen een Italiaans stel tegen dat ook zo'n parkeerplaats zocht maar kon ze niet helpen. Ik weet wel een parkeerplaats waar je rustig kunt staan, maar dat is geen camperparkeerplaats oid en het is wel betaald parkeren....je kan daar echter wel onbeperkt staan, veel parkeerplaatsen in de buurt van Scheveningen strand zijn max 30 min of max 2 uur parkeren.

Laat maar even weten of dit is wat je zoekt, dan zal ik de naam even opzoeken van die straat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Scheveningen, met camper Empty Re: Scheveningen, met camper

Bericht  SuzieQ do 9 aug 2012 - 5:54

Thanks, volgens mij mag je op die parkeerplaats niet overnachten. Ik was ooit in Scheveningen en we wilden de camper ergens de hele nacht laten staan (omdat we er niet mochten slapen en hij niet in de parkeergarage van het hotel paste) en dat mocht dus niet. Toen zijn we maar naar huis gereden.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Scheveningen, met camper Empty Re: Scheveningen, met camper

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 6:13

Hier wordt er over gesproken:

http://www.camperforum.nl/viewtopic.php?t=8392537

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Scheveningen, met camper Empty Re: Scheveningen, met camper

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 6:16

Nou ja, dat is het enige wat ik kan vinden eigenlijk, dus gewoon een parkeerplaats...of anders een camping.

De parkeerplaatsen die besproken worden in het andere topic liggen meer richting Kijkduin, maar of het veilig is, daar zijn de meningen dus over verdeeld....

De parkeerplaats waar ik het over had ligt bij het Westduinpark, in een zijstraat van de Westduinweg. Op loopafstand van Scheveningen, maar wel redelijk verscholen, gewoon in een straat waar ook mensen wonen en hun auto's parkeren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Scheveningen, met camper Empty Re: Scheveningen, met camper

Bericht  Pompoen do 9 aug 2012 - 6:30

Oh dát wil ik wel graag weten! Wij gaan regelmatig naar Scheveningen als ik bij mijn orthopeed in Delft ben geweest namelijk. Als we iets verder moeten parkeren is niet erg, dan nemen we vouwfietsen mee.
Overigens mag het ook dichter bij het Kurhaus in de buurt zijn...kunnen we daarna lekker bij Sumo gaan eten ;-).
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Scheveningen, met camper Empty Re: Scheveningen, met camper

Bericht  Guus do 9 aug 2012 - 6:38

Er zijn nog wel plekken waar het vrij parkeren is, meer richting Westbroekpark bijv. Vanaf daar kan je zelfs de tram (9) pakken naar de boulevard. Maar dat is wel langs de weg.
Als je goed zoekt zijn er ook stukken om de nieuwe scheveningse bosjes heen die geschikt zijn. Als je dan een blond hondje helemaal vies van de blubber ziet huppelen loop ik er misschien wel achteraan Wink
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Scheveningen, met camper Empty Re: Scheveningen, met camper

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum