Stacey Rookhuizen heeft sterallures.
+9
luenca
ellibre
Toekan
Lejow
Poubelle
Susan
Chocoholic
Snoopy
Caribbeanlover
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Stacey Rookhuizen heeft sterallures.
http://www.nu.nl/achterklap/2879389/stacey-rookhuizen-staat-niet-graag-in-rij.html
Vond haar al niks en nu al helemaal niet!
Vond haar al niks en nu al helemaal niet!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Stacey Rookhuizen heeft sterallures.
Daar heeft ze toch ook het geld voor? Vind het niet zo vreemd dat artiesten sterallures hebben. Vind het altijd zo vreemd dat een Jannes, Fransie (Duits of Bauer) en nog wat van zulke artiesten het absoluut niet hebben.
Gast- Gast
Ik kan me er niet druk om maken.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Maura schreef:Daar heeft ze toch ook het geld voor? Vind het niet zo vreemd dat artiesten sterallures hebben. Vind het altijd zo vreemd dat een Jannes, Fransie (Duits of Bauer) en nog wat van zulke artiesten het absoluut niet hebben.
Geld of niet ik vind het een omhoog gevallen mens.
Caribbeanlover- Ratel
Snoopy schreef:Ik kan me er niet druk om maken.
+1
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Ik ook niet echt, maar wilde het even mededelen dat mw niet in de rij wenst te staan. Ik heb vroeger weet niet hoe vaak, lang en in de kou in de rij gestaan.
Caribbeanlover- Ratel
Ik vind haar ook niet waanzinnig leuk, maar ik vind haar niet omhooggevallen, ze heeft natuurlijk wel lef en talent. Ze had een eigen platenlabel op een leeftijd waarop 99,9% alleen bezig is met school, bijbaan, vrienden, verkering en uitgaan. Ik vind dat wel bewonderenswaardig.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Als het niet hoeft sta ik ook liever niet in de rij.
Vind het slim dat ze het zo heeft aangepakt.
Vind het slim dat ze het zo heeft aangepakt.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Caribbeanlover schreef:Ik ook niet echt, maar wilde het even mededelen dat mw niet in de rij wenst te staan. Ik heb vroeger weet niet hoe vaak, lang en in de kou in de rij gestaan.
Maar tegenwoordig ben je zo bekend dat je niet meer in de rij hoeft?
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Caribbeanlover schreef:Maura schreef:Daar heeft ze toch ook het geld voor? Vind het niet zo vreemd dat artiesten sterallures hebben. Vind het altijd zo vreemd dat een Jannes, Fransie (Duits of Bauer) en nog wat van zulke artiesten het absoluut niet hebben.
Geld of niet ik vind het een omhoog gevallen mens.
Dat is het. Maar dat is zoals ze is. Als ze zich daarbij gelukkig voelt, dan moet ze het gewoon doen. Mij heeft ze niet voor of tegen haar. Want ik kan me helemaal niet druk maken om Bn'ers. Waarom niet? Omdat ze zich ook niet omdraaien met de naam 'Maura' in hun hoofd.
Gast- Gast
Tja, wat je hebt/kunt moet je slim inzetten denk ik dan maar...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Snoopy schreef:Caribbeanlover schreef:Ik ook niet echt, maar wilde het even mededelen dat mw niet in de rij wenst te staan. Ik heb vroeger weet niet hoe vaak, lang en in de kou in de rij gestaan.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Leuk voor d'r...
Vind dit veel erger:
"Lauren Verster gaat net als andere bekende tv-presentatoren zo nu en dan op reis voor het goede doel. Dat doet ze graag, maar ze ergert zich er wel aan dat ze economy class moet zitten. Dat laat ze blijken in Veronica Magazine. Verster vond haar vlucht, na een bezoek aan een arm vluchtelingenkamp, vreselijk. “De vliegreis duurt tien uur, maar slapen kan ik niet en eten ook niet. Ik voel me net een vluchteling in het kamp waar ik zojuist geweest ben. En ik erger me de hele vlucht lang.”"
Bron: http://www.mediacourant.nl/?p=130051
Mits het goed geciteerd is I might add. Veel uitspraken worden natuurlijk vaak volledig uit het verband gerukt. Daarentegen mag ik ze allebei niet, dus ik neem dit soort dingen al gauw voor waarheid aan, als soort van bevestiging dat ze echt zo stom zijn als dat ik ze vind, haha!
Vind dit veel erger:
"Lauren Verster gaat net als andere bekende tv-presentatoren zo nu en dan op reis voor het goede doel. Dat doet ze graag, maar ze ergert zich er wel aan dat ze economy class moet zitten. Dat laat ze blijken in Veronica Magazine. Verster vond haar vlucht, na een bezoek aan een arm vluchtelingenkamp, vreselijk. “De vliegreis duurt tien uur, maar slapen kan ik niet en eten ook niet. Ik voel me net een vluchteling in het kamp waar ik zojuist geweest ben. En ik erger me de hele vlucht lang.”"
Mits het goed geciteerd is I might add. Veel uitspraken worden natuurlijk vaak volledig uit het verband gerukt. Daarentegen mag ik ze allebei niet, dus ik neem dit soort dingen al gauw voor waarheid aan, als soort van bevestiging dat ze echt zo stom zijn als dat ik ze vind, haha!
Toekan- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 78
Registratiedatum : 13-06-12
Snoopy schreef:Caribbeanlover schreef:Ik ook niet echt, maar wilde het even mededelen dat mw niet in de rij wenst te staan. Ik heb vroeger weet niet hoe vaak, lang en in de kou in de rij gestaan.
Tuuuuuuuuuuurlijk!
Caribbeanlover- Ratel
Ik heb ook een gruwelijke hekel aan in de rij staan. Heb ik dan ook sterallures?
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
bekend of niet, men wat vind ik haar lelijk zeg. totaal geen sexappeal ook. sorry dat ik het zeg.
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
ellibre schreef:Ik heb ook een gruwelijke hekel aan in de rij staan. Heb ik dan ook sterallures?
Alleen als je je CV opstuurt.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Toekan schreef:Leuk voor d'r...
Vind dit veel erger:
Daar is een topic over geweest. En het bleek niet juist gekopieerd.
Gast- Gast
Als ik dan niet meer hoef te wachten wil ik dat best doenTris schreef:ellibre schreef:Ik heb ook een gruwelijke hekel aan in de rij staan. Heb ik dan ook sterallures?
Alleen als je je CV opstuurt.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Dat vind ik ook ja, maar erg aardig lijkt ze mij niet.Susan schreef:Ik vind haar ook niet waanzinnig leuk, maar ik vind haar niet omhooggevallen, ze heeft natuurlijk wel lef en talent. Ze had een eigen platenlabel op een leeftijd waarop 99,9% alleen bezig is met school, bijbaan, vrienden, verkering en uitgaan. Ik vind dat wel bewonderenswaardig.
Gast- Gast
Susan schreef:Ik vind haar ook niet waanzinnig leuk, maar ik vind haar niet omhooggevallen, ze heeft natuurlijk wel lef en talent. Ze had een eigen platenlabel op een leeftijd waarop 99,9% alleen bezig is met school, bijbaan, vrienden, verkering en uitgaan. Ik vind dat wel bewonderenswaardig.
Dat vind ik ook.
Gast- Gast
Ik vind het wel leuk bedacht. Daarnaast heb ik wel respect voor haar. Ik vind d'r echt iemand met ballen.
Ik snap ook echt niet wat hier omhooggevallen aan is. Gevalletje afgunst?
Ik snap ook echt niet wat hier omhooggevallen aan is. Gevalletje afgunst?
Gast- Gast
Ik hoef ook niet in de rij te staan, ik heb borsten
Gast- Gast
Ik weet niet of ze sterallures heeft, maar ik vind haar wel echt gruwelijk irritant en niet leuk. Kan niet uitleggen waarom, maar altijd als ik haar zie op tv zap ik weg.
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Lousanne schreef:Ik weet niet of ze sterallures heeft, maar ik vind haar wel echt gruwelijk irritant en niet leuk. Kan niet uitleggen waarom, maar altijd als ik haar zie op tv zap ik weg.
Haha, +1
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wie heeft dit ook..
» Wie heeft er zin...
» Wie heeft er ook een Pou?
» Wie heeft een wii?
» DA heeft..