Nieuwe trendkleuren combineren
+4
Twellie
Melis_je
SnowWhite
Davinia
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nieuwe trendkleuren combineren
Mijn oog viel op de nieuwe kleuren van komende winter. Vooral de kleuren wijnrood, koraal en mosterdgeel zijn helemaal in de mode. Maar ik zou echt niet weten waar ik deze mee zou kunnen combineren.
Ik heb een leuk koraalkleurig jurkje gevonden, maar wat voor kleur zou daar onder kunnen? Zwart is ook weer zo donker.
Jullie horen het al, ik ben een ramp in het kleuren combineren, dus ik hoop dat jullie leuke tips hebben voor me! Het liefste met plaatjes als dat kan
Ik heb een leuk koraalkleurig jurkje gevonden, maar wat voor kleur zou daar onder kunnen? Zwart is ook weer zo donker.
Jullie horen het al, ik ben een ramp in het kleuren combineren, dus ik hoop dat jullie leuke tips hebben voor me! Het liefste met plaatjes als dat kan
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Re: Nieuwe trendkleuren combineren
Wijnrood, mosterdgeel en koraal??? Ik blijf binnen dit najaar
Gast- Gast
Reva schreef:Wijnrood, mosterdgeel en koraal??? Ik blijf binnen dit najaar
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Davinia schreef:
Ik heb een leuk koraalkleurig jurkje gevonden, maar wat voor kleur zou daar onder kunnen?
Koraal kan goed bij wijnrood, aldus H&M http://www.hm.com/nl/passion-for-red#path=1&transition=10&duration=100
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik heb een te mooie mosterdgele broek gezien! Ik denk dat ik het gewoon met saai zwart ga combineren!
Gast- Gast
Yikes, wat een lelijke kleuren bij de H&M. Mosterdgeel vind ik wel super.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Pippa schreef:Ik heb een te mooie mosterdgele broek gezien! Ik denk dat ik het gewoon met saai zwart ga combineren!
Waar, waar, waar?
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Mosterdgeel draag ik meestal met beige, gebroken wit, en cognackleurige riem en schoenen.
Koraal draag ik nu met wit of lichtroze of lichtgrijs, in de winter met bruin, zwart en ik draag bij mijn koraalrode broek vaak een wit met donkerblauw gestreept shirt. Of gewoon een wit met een gebloemde sjaal. Ook weer met cognackleurige schoenen.
Wijnrood heb ik niet, maar zou ik denk ik combineren met beige/wolwit.
Koraal draag ik nu met wit of lichtroze of lichtgrijs, in de winter met bruin, zwart en ik draag bij mijn koraalrode broek vaak een wit met donkerblauw gestreept shirt. Of gewoon een wit met een gebloemde sjaal. Ook weer met cognackleurige schoenen.
Wijnrood heb ik niet, maar zou ik denk ik combineren met beige/wolwit.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Als dat echt de trendkleuren zijn, mag ik ook hopen dat het een trend wordt dat alle vrouwen die deze zogenaamde 'hippe' kleuren willen dragen, ook regelmatig een zonnebankje pakken. Bij een erg witte huid, steekt dit enorm af. Vind dat niet mooi, geloof ik...
Ik heb nu zelf een mosterdgeel tuniekje aan, met daarover een heel dun zwart vest. Donkerblauw staat er vaak ook mooi bij.
Wijnrood en koraal zou ik van zeggen: mooiste combi is als je dat lekker in de kledingwinkels laat liggen.
Ik heb nu zelf een mosterdgeel tuniekje aan, met daarover een heel dun zwart vest. Donkerblauw staat er vaak ook mooi bij.
Wijnrood en koraal zou ik van zeggen: mooiste combi is als je dat lekker in de kledingwinkels laat liggen.
Gast- Gast
Happinaz schreef:Pippa schreef:Ik heb een te mooie mosterdgele broek gezien! Ik denk dat ik het gewoon met saai zwart ga combineren!
Waar, waar, waar?
Ik heb de mijne van de Hema (en combineer hem ook met saai zwart).
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Happinaz schreef:Pippa schreef:Ik heb een te mooie mosterdgele broek gezien! Ik denk dat ik het gewoon met saai zwart ga combineren!
Waar, waar, waar?
C&A -- 15 euro!
Gast- Gast
Mees schreef:Happinaz schreef:Pippa schreef:Ik heb een te mooie mosterdgele broek gezien! Ik denk dat ik het gewoon met saai zwart ga combineren!
Waar, waar, waar?
Ik heb de mijne van de Hema (en combineer hem ook met saai zwart).
Ja die is ook erg mooi inderdaad! Alleen die broeken staan mij niet
Gast- Gast
Mosterdgeel vind ik mooi met zwart of donkerblauw. Koraal vind ik geen herfstkleur, maar een lente/zomer kleur, wit staat daar het beste bij.
Wijnrood geen idee. Vind het wel een leuke kleur voor een broek trouwens.
Volgens mij zijn dit ook niet mijn kleuren. Ik draag liever blauw.
Wijnrood geen idee. Vind het wel een leuke kleur voor een broek trouwens.
Volgens mij zijn dit ook niet mijn kleuren. Ik draag liever blauw.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Dank je wel Pippa!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe combineren?