Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe sterk staan wij?

+13
Aimee
RioolSpook
Happinaz
schuddebuikje
Sarah1985
Tiara
ellibre
Tania
Susan
Schaapke
Blair
luisa
Paper Crown
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe sterk staan wij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe sterk staan wij?

Bericht  ellibre ma 6 aug 2012 - 22:38

Happinaz schreef:Wij hebben via werkspot ook een verprutste badkamer. Dat was overigens een man uit P.urmerend. Ben dus benieuwd om wie het gaat PC?

Die reageerde ook zo laks, en nonchalant alsof het niet belangrijk was. Ik baal er nog steeds elke dag van>
Wij hebben het laten doen om de badkamer kinderproof te maken (het was een puinhoop met gevaarlijke onderdelen). Nu hebben we geen geld meer om het beter te maken. Kan er nog steeds om janken.
Wij hebben er nooit iets mee gedaan omdat we én de zwangerschap aan ons hoofd hadden en ook omdat we hem volledig zwart hebben betaald dus we hadden geen poot om op te staan vertelde iemand ons.

Blegh. Nou ja kortom; nutteloze bijdrage aan dit topic maar ik ben wel benieuwd of het om dezelfde persoon gaat.....
Hoewel ik het ontzettend vervelend voor je vind dat het zo slecht is gedaan, snap ik echt niet waarom je een totale onbekende een klus zwart laat doen. Een fatsoenlijke vakman gaat echt niet via Werkspot klussen zwart aannemen..
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Paper Crown ma 6 aug 2012 - 22:59

Happinaz, jij mag dan wel geen klussen zwart laten uitvoeren, maar hij mag al helemaal geen zwarte klussen aannemen!! Wie was die prutser? Pm je me? Misschien kunnen we je helpen!

Schuddebuikje, deze clown was niet aangesloten bij werkspot klusgarantie Sad
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 0:30

volgens mij kun je via werkspot referenties achterlaten, dat zou ik dan ook doen om te voorkomen dat ie de boel bij iemand anders ook verknalt.

Gast
Gast

Bericht  Happinaz di 7 aug 2012 - 2:56

ellibre schreef:
Happinaz schreef:Wij hebben via werkspot ook een verprutste badkamer. Dat was overigens een man uit P.urmerend. Ben dus benieuwd om wie het gaat PC?

Die reageerde ook zo laks, en nonchalant alsof het niet belangrijk was. Ik baal er nog steeds elke dag van>
Wij hebben het laten doen om de badkamer kinderproof te maken (het was een puinhoop met gevaarlijke onderdelen). Nu hebben we geen geld meer om het beter te maken. Kan er nog steeds om janken.
Wij hebben er nooit iets mee gedaan omdat we én de zwangerschap aan ons hoofd hadden en ook omdat we hem volledig zwart hebben betaald dus we hadden geen poot om op te staan vertelde iemand ons.

Blegh. Nou ja kortom; nutteloze bijdrage aan dit topic maar ik ben wel benieuwd of het om dezelfde persoon gaat.....
Hoewel ik het ontzettend vervelend voor je vind dat het zo slecht is gedaan, snap ik echt niet waarom je een totale onbekende een klus zwart laat doen. Een fatsoenlijke vakman gaat echt niet via Werkspot klussen zwart aannemen..

Omdat we geen spaargeld hadden, ik zwanger was van een tweeling en we een levensgevaarlijke badkamer hadden. Je moet iets. Bovendien heb ik hem gegoogled tot ik erbij neerviel en er was niks slechts over hem te vinden.
Niet slim, en toch gedaan. Van geleerd, doen we niet meer. Het is niet anders.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Happinaz di 7 aug 2012 - 3:06

Paper Crown schreef:Happinaz, jij mag dan wel geen klussen zwart laten uitvoeren, maar hij mag al helemaal geen zwarte klussen aannemen!! Wie was die prutser? Pm je me? Misschien kunnen we je helpen!

Schuddebuikje, deze clown was niet aangesloten bij werkspot klusgarantie Hoe sterk staan wij? - Pagina 2 1371890812

Ik ga je PM'en alleen al omdat ik benieuwd ben of het om dezelfde man gaat! Lief dat je dat aanbiedt, het is bij ons inmiddels 3,5 jaar geleden en ik laat het erbij. Ik vind niet dat we daar nu met terugwerkende kracht nog op terug kunnen komen.
Het is bovendien zo dat het om stukken/gedeelten gaat.
Hij heeft de tegels er echt heel erg mooi ingezet bij ons, maar de voegen bij de ingebouwede toiletpot dan weer heel scheef gedaan. De afvoerbuis van het fontijntje heeft hij met grijs én wit gedaan, dus een stukje grijs, stukje wit, stukje grijs, echt zo lelijk en dan met een soort beton vast gezet, echt ongelooflijk.
Dan heeft hij het plafond super mooi gestuct, maar heeft er soort gaatjes in achter gelaten.
We hebben donker grijze tegels en daar zitten de tegel afstandhouders in de kleur rood op sommige plekken er nog tussen. Deel heeft hij met donkergrijs gevoegd, deel met lichtgrijs.
Nu snap ik heus dat mensen zeggen; heb ej dat dan niet eerder gezien....nee, hij heeft het zodanig slim gebracht en alle afwerking pas de laatste dag (afgeraffeld) dat we dat niet gezien hebben.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892

Bericht  RioolSpook di 7 aug 2012 - 3:38

Jeetje, wat vervelend zeg! En idd, op werkspot kun je referenties achterlaten, moet je zeker doen! En ik zou sowieso niet betalen voor iets waar je niet tevreden mee bent.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aimee di 7 aug 2012 - 3:43

Wat ontzettend vervelend zeg Sad Ik zou hem ook geen cent meer betalen...

Wij hebben drie maanden geleden ook de toilet laten doen door een prutser Sad Helaas is het een bekende van mij (buurjongen van mijn ouders), waardoor ik er verder niets mee wil doen, maar ik baal wel. We hadden eerst afgesproken dat hij het voor 1000 euro zou doen, eerst akkoord gegeven, daarna kwam hij erachter dat dat wel erg weinig was en wilde hij meer leggen. Omdat wij inmiddels ook hadden gehoord dat 1000 euro echt weinig is voor wat wij wilden, afgesproken dat we dan 200 bij zouden leggen. Hij kwam al steeds niet opdagen op de afgesproken dagen, is onze huissleutel kwijt geraakt en de hele toilet is schots en scheef. Om dat de verbloemen zitten er op sommige plekken kitranden van wel 2cm dik. De vloer is antraciet, waar een grijze voeg in zou moeten, maar hij heeft het aangemaakt met te veel water waardoor de voeg helemaal wit is uitgeslagen.'
Ik ga nooooooit meer ergens op bezuinigen! Ik had liever 1000 euro meer betaald voor goed werk, dan dat ik me nu zo'n 10 jaar ga irriteren aan dit prutswerk
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Slakje di 7 aug 2012 - 7:26

Jezus, ik zou hem echt willen slaan, moest dat ons overkomen. Ik vind een badkamer echt superbelangrijk.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Sushi di 7 aug 2012 - 9:04

Ik heb alleen de eerste post gelezen, dus wellicht is het al genoemd, maar misschien kan je iets met de Geschillencommissie Klussen- en Vloerenbedrijven? Als consument betaal je dan € 50,00 en dan buigt de Geschillencommissie zich over de kwestie. Ik werk zo nu en dan iets uit van een voorzitter van de Geschillencommissie en in dit soort gevallen worden de klachten van de consument meestal wel gegrond verklaard en moet de ondernemer de fouten herstellen of geld terugbetalen.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Paper Crown di 7 aug 2012 - 10:34

Dank voor het meedenken meiden! Gisteren na een heftige discussie eerst met ons, heeft hij lang overlegt met zijn expert,ze stonden wel een uur buiten samen te overleggen, en op een gegeven moment is mijn man gaan vragen of ze eruit waren. Het was inmiddels 22:00 en wij wilden graag naar huis! Uiteindelijk is hij (weer, voor de 3de keer) akkoord gegaan met de €1500,- dus officieel zijn ze vandaag begonnen met de badkamer!

Hij heeft mijn man de sleutel teruggegeven en mijn man heeft hem nog een hand gegeven! Wij zijn eerlijke mensen, willen niemand's brood afpakken en we zouden hem tot de laatste cent toe betaalt hebben, met liefde zelfs want dan was het gewoon af en hadden wij niet weer tegels moeten kopen + geen stress gehad! Het was gewoon zo slecht gedaan, was gewoon onacceptabel! Geen voeg liep gelijk, het geplaatste muurtje was gewoon hartstikke scheef en zijn antwoord daarop was: een muur stel je pas bij nadat de deur geplaatst is.. Dát kan toch niet?! Een muur met betonblokken plus nog aan beide kanten tegels wil hij verstellen?! Terwijl er een douchbak van 1meter bij 1 meter ligt op de grond! Op onze vraag waarom de overloop van grijs naar wit niet netjes doorliep was het antwoord: 'wie koopt nou 2 verschillende tegekdiktes?!' tot gisteren hadden noch ik,noch mijn man ooit gehoord van verschil in diktes!! Wisten wij veel, ieder zijn vak, toch?Op ons vraag waarom hij dan ons niet heeft gebeld om dit te zeggen gaf ie geen antwoord, en toen zijn eigen expert zei dat hij dan dikkere lijm had moeten gebruiken, zei hij: 'ja ja, hoe had ik dat moeten doen dan?!' maw: hij had geen flauwbenul! Het ergste vond ik nog wel dat zijn antwoord op de verschil van 3cm tussen links en rechts was: wie ziet dat nou?! Wie gaat nou met een waterpas de muren controleren?! Als je al zo'n instelling hebt zo van ach het is goed genoeg wat zeiken jullie nou..' dan ben je geen vakman!

En hij had ook op sommige punten gelijk, hij is best lang bezig geweest, onze spullen werden gewoon niet echt op tijd geleverd maar zijn we altijd eerlijk geweest en zelfs gezegd, joh als jij een andere klus hebt, neem het dan gewoon aan we willen je niet tegenhouden! Je zag ook nooit vorderingen in zijn werk als je kwam kijken, later hoorden we van de stucadoor die tegelijk met hem bezig was dat hij alleen maar liep te bellen en andere klussen te bespreken en ook gerust wegging terwijl hij misschien met meer consentratie de badkamer perfect
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown di 7 aug 2012 - 10:39

Ging even wat mis!!

Had kunnen afleveren! Over de eerlijke referentie ben ik een beetje bang, hij bedreigde me gisteren door te zeggen: 'waag maar een slechte referentie te schrijven moet je kijken wat er met je gebeurd!!' heel eng allemaal hoor die vent weet waar we wonen en wie weet heeft hij wel de sleutel na laten maken. We hopen gewoon dat we nu klaar met elkaar zijn en zodra hij zijn factuur stuurt maken we zijn beloofde €1500,- over en kan hij en wij verder!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mamsie di 7 aug 2012 - 10:46

Gatver zeg wat een rare man! Je nog bedreigen ook.
Hopelijk is het snel afgehandeld want met zulke mensen is niet te werken. Bah!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Paper Crown di 7 aug 2012 - 11:12

Mamsie schreef:Gatver zeg wat een rare man! Je nog bedreigen ook.
Hopelijk is het snel afgehandeld want met zulke mensen is niet te werken. Bah!
Je had hem eens moeten zien gisteren. Hoe hij zo theateraal deed alsof t een geintje was allemaal. Hij voerde letterlijk een show op. En schreeuwen, ik snap dat wel, hij was ook boos maar hij maakte me best bang! Dat van de referentie kwam ook zo ter sprake: ik zei: 'Joh M.ic.h.el, alsjeblieft laten we eruit komen, ik wil niet dat dit zo escaleert en we weten willen niets van je en we willen je niet kapot maken!' hiermee doelde ik op dat we hem niet zomaar niet wilden betalen voor de badkamer, maar hij vatte dat op als dat we een slechte referentie zouden plaatsen! Echt werkspot, nee dit is de laatste keer geweest!
Je vertrouwd iemand op zijn vakmanschap omdat jezelf gewoon een nitwit bent, en vervolgens staat hij je te bedreigen in je eigen huis!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  RioolSpook di 7 aug 2012 - 17:40

En toch zou ik het wel doen, die referentie. Die zijn er niet voor niets en je wil toch niet dat hij dit soort werk ook bij anderen aflevert? Had hij al wel referenties of niet?

Dat bedreigen daar moet je je niks van aantrekken. Dat zijn vaak sprongen die gemaakt worden uit wanhoop? omdat een negatieve referentie niet echt leuk is om te krijgen. Wij zitten zelf ook op werkspot en één negatieve referentie kan er best voor zorgen dat je achteruit loopt in je werkzaamheden.

Een tijdje terug hebben we zelf een tegelzetter ingehuurd voor een klus die we hadden en ook dat was helemaal verprutst. We hebben toen zelf alles eruit kunnen halen, tegels vergoedt en het er opnieuw ingelegd. Maar echt wel dat hij een negatieve referentie + foto heeft gekregen. Heeft toen ook lopen dreigen. Uiteindelijk nooit meer wat van gehoord.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905

Bericht  mzcharlotte di 7 aug 2012 - 20:00

Als hij jullie letterlijk heeft bedreigd, kunnen jullie dan geen aangifte doen (via internet)? Al wordt er nu niks mee gedaan, mocht het nog escaleren (door bijvoorbeeld een slechte referentie te schrijven) dan hebben jullie in elk geval al een 'geschiedenis' voor een verdere zaak. Wat naar dat het zo is gelopen, ik hoop dat jullie toch een mooie badkamer krijgen.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: