Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je goedkoopste en duurste deal ooit

+15
Polly
Mermaid
Caribbeanlover
Siamsa
silly-one
Jeanette
Rouxxxe
Twellie
Blond
Atelier Madame
_Lacey_
Caro
Shisha
Marin
Gympie
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Je goedkoopste en duurste deal ooit - Pagina 2 Empty Re: Je goedkoopste en duurste deal ooit

Bericht  Mermaid wo 8 aug 2012 - 8:39

Polly schreef:
Caribbeanlover schreef:Is een rondreis door Spanje echt zo duur? Je kan het toch zo duur maken als je wilt?

Er wordt ook niet gevraagd naar 'duur' maar naar 'duurste'. Als de rest van je reizen minder dan 100 euro kosten is een reis van 150 nog altijd de duurste.

Polly snapt t;)
was idd niet heel duur allemaal. maar wel het duurste wat ik zelf heb geboekt. Vlucht naar barcelona en appartement daar, trein naar valencia, daar hotel, bus naar Murcia en vanaf valencia weer naar huis. Dus nee vast niet heel duur, maar voor mij wel :P
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je goedkoopste en duurste deal ooit - Pagina 2 Empty Re: Je goedkoopste en duurste deal ooit

Bericht  Caribbeanlover wo 8 aug 2012 - 9:46

Sogood schreef:Beste deal: All inclusive 7-sterrenhotel, we kregen een villa met privézwembad (Zij noemden het een salt water lake), jacuzzi, wenteltrap, veel te groot eigenlijk.. Iig het was 8 dagen, voor 500 euro pp.

Eigen hotel van 5 sterren zat vol. Jammer. ;)

Duurste was reis naar NYC. Reis viel op zich nog wel te overzien maar ons uitgaven patroon deed het hele tripje de das om. Mooiste vakantie ooit, ik kan nog zo genieten als ik daar aan terug denk. Het was heel koud maar zó zonnig, iedere ochtend samen met mijn vriend lekker ontbijten en dan de dag samen plannen. Geweldig.Je goedkoopste en duurste deal ooit - Pagina 2 561177

Sterren van hotels gaan tot 5;) . Meerdere worden er dan aan vast geplakt terwijl het niet iets officieels is. Overigens klinkt het wel super. Waar was dat?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Caribbeanlover wo 8 aug 2012 - 9:47

x-justme-x schreef:Goedkoopste denk ik corfu voor €550,- pp voor 11 dagen
Duurste was Jamaica €€1200,- voor 8 dagen

Jamaica, leuk! Zit ik op te hopen voor dit jaar. Welk hotel zat je?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover wo 8 aug 2012 - 9:48

Mermaid schreef:
Polly schreef:
Caribbeanlover schreef:Is een rondreis door Spanje echt zo duur? Je kan het toch zo duur maken als je wilt?

Er wordt ook niet gevraagd naar 'duur' maar naar 'duurste'. Als de rest van je reizen minder dan 100 euro kosten is een reis van 150 nog altijd de duurste.

Polly snapt t;)
was idd niet heel duur allemaal. maar wel het duurste wat ik zelf heb geboekt. Vlucht naar barcelona en appartement daar, trein naar valencia, daar hotel, bus naar Murcia en vanaf valencia weer naar huis. Dus nee vast niet heel duur, maar voor mij wel :P

Ach ik heb totaal geen verstand van rondreizen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover wo 8 aug 2012 - 9:49

Barbabella schreef:Goedkoopste: 8 dagen Turkije

Duurste: 7 dagen Spanje en aansluitend 5 dagen St Tropez

Dan zal St. Tropez wel het duurste zijn geweest. Is toch net zoals Cannen ook qua uitgaven? Een collega van mijn man was een keer een dagje in Monaco geweest omdat ze er in de buurt op vakantie was. Een cola was € 10,00!:shock: Dat is toch niet leuk meer en geen vakantie als je niet heel rijk bent.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: