Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

APK keuring, kwik fit?

+13
Flower_L
Rovine
Bazinga
Jeanette
Curious
Elliot
May
Penny Blossom
Atelier Madame
Rush
Plien84
Rebecca
Feline
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

APK keuring, kwik fit?  - Pagina 2 Empty Re: APK keuring, kwik fit?

Bericht  Plien84 di 21 aug 2012 - 21:46

Snoepy87 schreef:Hier kan je prima naar de kwikfit.

Maar hoe weet je dan dat ze niet meer vervangen dan eigenlijk nodig is? Als je geen verstand hebt van auto's en niet mee kan kijken is dat toch nooit controleerbaar?

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  TukTuk di 21 aug 2012 - 21:50

Elsje schreef:Vroeger was ik zo fan van goedkoope apk's. Nu we vrienden zijn met een auto monteur niet meer. Een apk van 20 euro kan echt niet uit legde hij mij uit. En ze moeten dit dus terug verdienen door dingen te repareren wat eigenlijk veel goedkoper kan.

Mijn garage rekende 29 euro voor de APK, officiele Opel dealer, en van de 2x dat ik hem daar nu gebracht heb, is het enige wat vervangen moest worden een lampje van nog geen 2 euro geloof ik.
Vorige keer heb ik zelfs maar 16 euro moeten betalen voor de APK zelf, hadden ze me flinke korting gegeven Very Happy

Moet zeggen dat de grote beurt bij hun in verhouding wel wat duurder was, maarja ik had bij die garage een goed gevoel, auto is daar voordat ik hem kocht ook in onderhoud geweest, konden ze zien in het systeem en ben nog nooit genaaid door ze. Ze deden heel veel extra dingen voor me zonder er extra voor te rekenen (helaas zijn ze failliet APK keuring, kwik fit?  - Pagina 2 394967 , gelukkig hebben ze nog wel vestigingen in de buurt zitten)
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Plien84 di 21 aug 2012 - 22:14

AngelNyn schreef:
Elsje schreef:Vroeger was ik zo fan van goedkoope apk's. Nu we vrienden zijn met een auto monteur niet meer. Een apk van 20 euro kan echt niet uit legde hij mij uit. En ze moeten dit dus terug verdienen door dingen te repareren wat eigenlijk veel goedkoper kan.

Mijn garage rekende 29 euro voor de APK, officiele Opel dealer, en van de 2x dat ik hem daar nu gebracht heb, is het enige wat vervangen moest worden een lampje van nog geen 2 euro geloof ik.
Vorige keer heb ik zelfs maar 16 euro moeten betalen voor de APK zelf, hadden ze me flinke korting gegeven Very Happy

Moet zeggen dat de grote beurt bij hun in verhouding wel wat duurder was, maarja ik had bij die garage een goed gevoel, auto is daar voordat ik hem kocht ook in onderhoud geweest, konden ze zien in het systeem en ben nog nooit genaaid door ze. Ze deden heel veel extra dingen voor me zonder er extra voor te rekenen (helaas zijn ze failliet APK keuring, kwik fit?  - Pagina 2 394967 , gelukkig hebben ze nog wel vestigingen in de buurt zitten)

Hehe zie ik een verband?:P

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496

Bericht  TukTuk wo 22 aug 2012 - 4:17

Plien84 schreef:
AngelNyn schreef:

Hehe zie ik een verband?APK keuring, kwik fit?  - Pagina 2 253468018

Wie weet :P Nouja flinke korting is misschien ook overdreven, ipv 29 euro rekenden ze dus maar 16 euro voor de APK zelf, maar vond dat toch een behoorlijke korting, aangezien er behalve dat lampje dus niks vervangen hoefde te worden.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: