Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Beertje gezocht.. Mama's een idee? UPDATE pag. 2

+11
Liadan
Viva
Paper Crown
Muis
Nana
Caroow
Sanne
Aimee
holaagirl
_Nina
Jazzlyn
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Beertje gezocht.. Mama's een idee? UPDATE pag. 2 - Pagina 2 Empty Re: Beertje gezocht.. Mama's een idee? UPDATE pag. 2

Bericht  June wo 22 aug 2012 - 1:27

I love you Zo schattig met al die knuffels!
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Beertje gezocht.. Mama's een idee? UPDATE pag. 2 - Pagina 2 Empty Re: Beertje gezocht.. Mama's een idee? UPDATE pag. 2

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 1:45

Paper Crown schreef:
Mijn zusje had dat ook! Slaapt er nog mee! Dat hondje heeft mijn broertje gewonnen op de kermis en toen zij geboren was in haar bedje gelegd. Sindsdien onafscheidelijk, ze moest hem hebben anders was het huilen. Als mijn moeder het in de was gooide, wachtte ze net zo lang als klein peutertje voor de machine. O, en het vliegtuig is wel eens bijna gemist omdat ze het nog bij mijn oma in Istanbul had laten liggen en wij terug naar NL gingen. Vreselijk schattig maar ook vreselijk vervelend @ the same time.

Guilty..

Hier echt hetzelfde.

Mijn beertje wat een kraamcadeau en ik slaap er nu nog steeds mee haha. Als ik me niet lekker voel pak ik hem ook gerust en ga er mee knuffelen laughcry

Mijn moeder mocht hem ook echt niet wassen want dan ging het lekkere geurtje eraf (volgens mij vriend vies, mufheid haha). Als hij dan gewassen werd zat ik ook echt voor de wasmachine. Yes

@ Jazzlyn, fijn dat je de knuffeltjes hebt gevonden!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: