Gezocht: creatief idee!
+4
Xanna
Joontjuh
Burn
girli
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gezocht: creatief idee!
n.a.v. de club van 1649 waag ik maar een gokje
Ieder blok gebruik ik voor school per vak een elastomap waarin ik alle papieren bewaar. Na het blok gooi ik alles weg en stop ik er de papieren voor een volgend vak erin.
Ik ben op zoek naar een manier waarop ik de naam van het vak op de elastomap kan vermelden (en dus kan verwijderen) zonder de map te beschadigen.
Ieder blok gebruik ik voor school per vak een elastomap waarin ik alle papieren bewaar. Na het blok gooi ik alles weg en stop ik er de papieren voor een volgend vak erin.
Ik ben op zoek naar een manier waarop ik de naam van het vak op de elastomap kan vermelden (en dus kan verwijderen) zonder de map te beschadigen.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Re: Gezocht: creatief idee!
Tabbladen bij de action kopen, en deze er op plakken.
Of van die ehm.... post-it er op plakken?
Of van die ehm.... post-it er op plakken?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
girli schreef:n.a.v. de club van 1649 waag ik maar een gokje
- Letters uitknippen/printen en met plakplastic erop plakken? Dit kun je naderhand gemakkelijk weer van de elastomap afhalen.
- Met een Dymo-Label erop zetten
- Een insteekhoes erop plakken, zodat je daar een A-4 in kan schuiven en zo elk blok kan wisselen.
Eh, hoe creatief moet je daarvoor zijn?
Is het een plastic of een kartonnen map? Als het een kartonnen map is raad ik je aan een plastic exemplaar te kopen om vervolgens met sticker etiketten van de hema, of met een lettertag van Dymo de naam erop te zetten. Beide stickers zijn heel gemakkelijk na verloop van tijd weer te verwijderen...
Is het een plastic of een kartonnen map? Als het een kartonnen map is raad ik je aan een plastic exemplaar te kopen om vervolgens met sticker etiketten van de hema, of met een lettertag van Dymo de naam erop te zetten. Beide stickers zijn heel gemakkelijk na verloop van tijd weer te verwijderen...
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10
Is die elostomap van karton of van plastic?
Als het plastic is dan zou je er 'n stickertje op kunnen plakken, die trek je er naderhand makkelijk weer af. Of als je 'n lettertang/labelwriter hebt dan kun je daar ook 'n label mee maken.
Karton is wat lastiger want dat beschadig je makkelijker. Je zou sticker over sticker kunnen plakken maar dat wordt er denk ik niet beter op.
Mocht me er nog iets te binnen schieten dan laat ik 't nog wel weten!
Als het plastic is dan zou je er 'n stickertje op kunnen plakken, die trek je er naderhand makkelijk weer af. Of als je 'n lettertang/labelwriter hebt dan kun je daar ook 'n label mee maken.
Karton is wat lastiger want dat beschadig je makkelijker. Je zou sticker over sticker kunnen plakken maar dat wordt er denk ik niet beter op.
Mocht me er nog iets te binnen schieten dan laat ik 't nog wel weten!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ze zijn van plastic!!
Ik heb wel etiketten, maar of dat sticker etiketten zijn...?? De etiketten die ik heb, heb ik al eens geprobeerd, maar dat werkte niet goed. Dat kreeg ik er niet meer goed af.
Post-its vallen er af, dus dat is geen optie.
Wat is plakplastic?
Ik heb wel etiketten, maar of dat sticker etiketten zijn...?? De etiketten die ik heb, heb ik al eens geprobeerd, maar dat werkte niet goed. Dat kreeg ik er niet meer goed af.
Wat is plakplastic?
girli- Ratel
girli schreef:Ze zijn van plastic!!
Wat is plakplastic?
Plastic waar je dingen mee kunt plastificeren.
Je brengt over een stukje papier zo'n laagje aan en je laat dat plastic uitsteken en dan plak je het op de map.
Raamplakband gebruiken! Daar kun je namelijk op schrijven met watervaste pen/stift en dit kun je weer makkelijk verwijderen zonder dingen te beschadigen.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Dat is 'n ook 'n goede tip Arizaphale!
Als je mapjes van plastic zijn dan zou een sticker er makkelijk vanaf te halen moeten zijn.
Als je mapjes van plastic zijn dan zou een sticker er makkelijk vanaf te halen moeten zijn.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Angela_1986 schreef:Dat is 'n ook 'n goede tip Arizaphale!
Ik gebruik echt overal raamplakband voor
Als de stickers niet goed van je mapje af gaan, kun je ook nog stickerverwijderaar gebruiken.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Waar kan ik raamplakband kopen?
Bedankt voor alle ideeën!! Ik ga er eens een paar uitproberen. Thnx!!
girli- Ratel
Ik kocht die altijd bij de bruna!girli schreef:Waar kan ik raamplakband kopen?
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou er ook zo'n insteekhoesje op plakken, kun je daar zo een A4tje met tekst erop instoppen en vervolgens makkelijk weer uithalen zonder de boel te beschadigen!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Soortgelijke onderwerpen
» Creatief CV idee. Ja of nee?
» Iemand een creatief idee?
» Traktatie-idee gezocht
» Idee gezocht cadeau bruiloft!
» Cadeau idee gezocht voor 18 jarige.
» Iemand een creatief idee?
» Traktatie-idee gezocht