Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ibiza: tips en tickets voor party's

3 plaatsers

Ga naar beneden

Ibiza: tips en tickets voor party's Empty Ibiza: tips en tickets voor party's

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 5:30

Ik ben al 6 keer op Ibiza geweest, maar de laatste keer was 5 jaar geleden. Heeft iemand hier nog tips voor leuke restaurantjes of uitstapjes? En weet iemand waar je kaartjes voor feesten goedkoper kan kopen? We willen een feest bijwonen in Ushuaia namelijk en die kaartjes zijn 70 euro...slik!

We huren een auto dus kunnen overal heen...ben gewoon op zoek naar iets unieks, iets bijzonders om met mijn vriend te doen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ibiza: tips en tickets voor party's Empty Re: Ibiza: tips en tickets voor party's

Bericht  Jeanette zo 5 aug 2012 - 7:59

Ik lees mee!Very Happy

Ben daar ook reuze benieuwd naar. Moet je daar ter plekke kopen? Wanneer ga je Leaf? Ik ga vanaf 3 september. Oeh, wat heb ik zin in Ibiza!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ibiza: tips en tickets voor party's Empty Re: Ibiza: tips en tickets voor party's

Bericht  Caresses zo 5 aug 2012 - 19:18

Zelf ben ik er nog nooit geweest, dus van mijn kant geen tips over wat leuk is. Het enige wat ik wel weet is dat je via djguide.nl e.d. sites vaak kaartjes kan winnen voor feesten op Ibiza.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ibiza: tips en tickets voor party's Empty Re: Ibiza: tips en tickets voor party's

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 10:20

Ik ga van 21 augustus t/m 30 augustus smile

Thanks Caresses, die website ga ik eens even bekijken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ibiza: tips en tickets voor party's Empty Re: Ibiza: tips en tickets voor party's

Bericht  Jeanette ma 6 aug 2012 - 11:00

Thnx voor de tip Caresses!

Dan ga je net een wat eerder Leaf! Waar verblijf je?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ibiza: tips en tickets voor party's Empty Re: Ibiza: tips en tickets voor party's

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 3:34

In San Jose, Bahia Playa.

Zooooo'n zin in!!!! Kan bijna niet meer wachten, haha. Jij zit in Ibiza Playa toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ibiza: tips en tickets voor party's Empty Re: Ibiza: tips en tickets voor party's

Bericht  Barbabella wo 8 aug 2012 - 0:45

Ik ben gister terug gekomen van Ibiza. Tickets voor discotheken kun je overal krijgen en zijn dan goedkoper dan aan de deur. Vooral als je savonds ergens loopt komen ze echt op je af of je tickets wil. Zijn dan gewoon winkeltjes of bars die ze verkopen, je ziet ook overal borden met wat er allemaal te doen is en de prijzen erbij.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ibiza: tips en tickets voor party's Empty Re: Ibiza: tips en tickets voor party's

Bericht  Barbabella wo 8 aug 2012 - 0:52

Wat ook leuk is om een keer gezien te hebben is de zonsondergang in sant antoni ( bij cafe del mar )
Als je geen zin hebt in spaans eten is Home Loos ( in figueretas )een erg leuk restaurant met overheerlijke sate Very Happy maar ze hebben daar ook tapas e.d en de eigenaar is Nederlands dus je kan er ook kroketten eten Wink
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ibiza: tips en tickets voor party's Empty Re: Ibiza: tips en tickets voor party's

Bericht  Jeanette vr 10 aug 2012 - 0:40

_Leaf_ schreef:In San Jose, Bahia Playa.

Zooooo'n zin in!!!! Kan bijna niet meer wachten, haha. Jij zit in Ibiza Playa toch?

Ja, dat klopt! Ben je daar weleens geweest? Ik heb er ook super veel zin in!! Barbella; thnx voor de tips!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ibiza: tips en tickets voor party's Empty Re: Ibiza: tips en tickets voor party's

Bericht  Gast vr 31 aug 2012 - 7:13

Ik ben weer terug!! En het was waaaanzinnig!! Ik ben naar de closing party van David Guetta's Fuck me I'm famous geweest in Ushuaia, was echt geweldig.

We hadden van te voren nog even wat restaurantjes uitgezocht en die wil ik je toch niet onthouden Jeannette, ze waren top!

El Zaguan, zit in Ibiza stad, hier heb je hapjes voor 1.50 per stuk, heeeerlijk. Van vis tot lees tot fruit tot kaas, van alles. Je kan gewoon pakken wat er staat, het is goedkoop en vers en heeeel snel en heel lekker! Je pakt een bord, schuift hapjes op je bord en daarna tellen ze de sateprikkers die in ieder hapje zitten en dan reken je af.

Woktail Bar and Noodles, in Santa Eularia. Heeeerlijk oosters eten en cocktails van vers fruit (de banana daiquiri is aan te raden!). Tussen 6 en 8 eet je daar 3 gangen voor 12,95 per persoon. Als je gaat, vooral de dumplings nemen als voorgerecht, zo lekker!

Destino, in Sant Josep, een tapasbar met heerlijke tapas. Reserveren is aan de raden, het is er altijd megadruk. Alledrie deze tentjes kun je het adres van op internet vinden.

De Blue Marlin op zondag, vanaf 20.00 is de toegang gratis en draait er een DJ ( bij ons DJ Chuckie), echt een fijn buitenfeestje!

Sunset Ashram, is een strandtent waar je een prachtig uitzicht hebt op de zonsondergang. Hier moet je ook reserveren want het is altijd heel druk!

Verder moet je echt even de Dalt Vila in, de oude stad, uit de 16e eeuw, met de ophaalbrug. Hier zitten ook restaurantjes en winkeltjes. Dit is gewoon in Ibiza Stad. Lekker maar prijzig eten heb je hier bij La Oliva, echt goddelijk.

En wat je NIET moet doen: iets eten op Playa Den Bossa. Hier hebben we voedselvergiftiging opgelopen en ik heb nu, 4 dagen later, nog steeds maagpijn. Kostte ons een hele dag op de wc in het hotel. Schijnt vrij bekend te zijn dat je daar nergens wat moet eten, maar wij wisten dit dus niet.

De beste nep zonnebrillen koop je van de donkergetinte mannen die over de strandjes lopen. Ik heb een nep Rayban Wayfarer gekocht die niet van echt te onderscheiden is. Wel even goed afdingen natuurlijk...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ibiza: tips en tickets voor party's Empty Re: Ibiza: tips en tickets voor party's

Bericht  Jeanette vr 31 aug 2012 - 7:35

Oeh, thanks voor de tips Leaf! Very Happy Ik krijg er alleen maar meer zin in haha. Ik vertrek dinsdag en hebben dan gelijk het eerste feestje te pakken; Xxlerator in Ibiza! :cheering: Kaartjes heb ik al binnen. David Guetta's Fuck me I'm famous is toch nog niet afgelopen?! :shock: Althans op internet staat dat er 6 september ook nog eentje is. Die hoop ik toch wel mee te pakken! Echt super die tips!! :cheering:
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ibiza: tips en tickets voor party's Empty Re: Ibiza: tips en tickets voor party's

Bericht  Gast vr 31 aug 2012 - 7:41

In Ushuaia is het afgelopen, maar misschien in Pacha nog niet?? Daar is ook een Fuck me I'm famous party met Guetta namelijk...

Oehhh het is zo fijn!! Dit weekend wordt het weer er minder, dus je gaat precies goed want maandag wordt het weer beter smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ibiza: tips en tickets voor party's Empty Re: Ibiza: tips en tickets voor party's

Bericht  Jeanette do 13 sep 2012 - 7:23

Net terug en wauw!!! Ik ben echt verliefd op dit eiland!! I love you

10 dagen zijn nog te kort eigenlijk haha. Ik ben ook een keer naar Ushuaia geweest, erg leuk feestje!! Verder afgelopen maandag naar Tiesto in Pacha geweest en Xxlerator mee gepakt in de Privelege. Wat een gave tenten allemaal!

Verder inderdaad bij Home Loos gegeten, zaten wij vlakbij. En ook veel vertoeft in het Hoekske (tent van een Nederlander). En gisterenavond de zonsondergang mee gepakt in Cafe Del Mar.En Ibiza stad is ook erg leuk!! En verder nog meer dingen gedaan haha.

Damn, ik wil terug haha! :cheering:
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ibiza: tips en tickets voor party's Empty Re: Ibiza: tips en tickets voor party's

Bericht  Jeanette do 13 sep 2012 - 7:25

En helaas David Guetta niet kunnen mee maken (maar goed, die heb ik ook in Mallorca gezien), want die draait vanavond met Afrojack. Maar helaas thuis gekomen vandaag, maar ga zeker weer terug haha! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ibiza: tips en tickets voor party's Empty Re: Ibiza: tips en tickets voor party's

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum