tablet en whatsapp
+13
Blond
Tiana
Theeleut
Angela_1986
TukTuk
Guus
Kqip
Bazinga
ellibre
Cheesegirl
Ilargi
Susan
Lejow
17 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: tablet en whatsapp
Lejow schreef:AngelNyn schreef:Of deze;
http://www.kieskeurig.nl/tablet/archos/arnova_7c_g2/prijzen/bezorgen/1027404/#prijzen
Die is 200 euro, heeft ook Simkaart ondersteuning.. Goedkoper vind je ze helaas niet
Hmm bij MM, daar kunnen we wat regelen omdat mijn vriend er werkt.
*edit* er staat alleen in de review dat die man met geen mogelijkheid app gedownload krijgt..
*edit 2* waar zie je de simkaart ondersteuning trouwens?
Oh ik had de review niet gelezen! Sorry
Die simkaart ondersteuning, zie je bij de specificaties, onder communicatie:
http://www.kieskeurig.nl/tablet/archos/arnova_7c_g2/specificaties/1027404/
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow, als ik zou kunnen helpen met een bijdrage, dan hoor ik dat graag van je. Als dat 't contact tussen jullie allemaal wat makkelijker maakt..
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik heb eventueel nog een iphone 3gs liggen hier, alleen de camera doet het niet meer. (Whatsapp zit er al op)
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Maar ze kan niet achter een pc.
Ze moet het vanuit haar bed kunnen gebruiken.
Ze moet het vanuit haar bed kunnen gebruiken.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ok, de galaxy tab 7.0 wifi, zouden we voor ongeveer 180 euro kunnen krijgen bij de MM.
Dan mijn opa's en oma's maar eens even contacten of ze misschien wat mee willen betalen.
Dan heeft ze wel gelijk een goede (op dit soort momenten is het jammer dat ik geen broers en zussen heb whaha)
Dan mijn opa's en oma's maar eens even contacten of ze misschien wat mee willen betalen.
Dan heeft ze wel gelijk een goede (op dit soort momenten is het jammer dat ik geen broers en zussen heb whaha)
Lejow- Lady Post-a-lot
Maar kan er wel WA op de tab?
Lejow- Lady Post-a-lot
Maar Lejow, als ze een tablet heeft en Wifi maakt 't toch niet uit wat voor programma er gebruikt wordt? MSN, email, any vorm van chatten voldoet dan toch?
Bazinga- Ratel
Dan moet de ander ook altijd achter een pc, laptop of tablet zitten.. Bij WA niet.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
ellibre schreef:Dan moet de ander ook altijd achter een pc, laptop of tablet zitten.. Bij WA niet.
Ja, dit dus
Lejow- Lady Post-a-lot
Maar (ja ik hou van 'maar') op een Smartphone kan toch net zo makkelijk MSN of een chatprogramma'tje? Als op beide apparaten internet zit en 't zou allebei Adroid hebben en een market hebben, kan je toch wel een soortgelijk chatprogramma vinden of ben ik nu echt heel dom aan't denken?
Bazinga- Ratel
Ja kan, alleen als je dat continu laat lopen, is mijn batterij helemaal snel leeg.
Whats app is gewoon het makkelijkst en het simpelst in gebruik ook denk ik.
Maar we komen wel op een manier. Zit nu aan een galaxy tab te denken, en daar schijnt met een omweg (?) WA op te krijgen te zijn, en dan heeft een een goede, fijn werkende tablet.
Hopelijk wil de familie wat sponsoren, dan kunnen we hem aan haar geven voor haar verjaardag.
Maar we komen wel op een manier. Zit nu aan een galaxy tab te denken, en daar schijnt met een omweg (?) WA op te krijgen te zijn, en dan heeft een een goede, fijn werkende tablet.
Hopelijk wil de familie wat sponsoren, dan kunnen we hem aan haar geven voor haar verjaardag.
Lejow- Lady Post-a-lot
Met onze Samsung Galaxy tab (10.1) werkt het niet. Hij geeft inderdaad aan dat het niet werkt op een tablet.
Laatst aangepast door Birgit op zo 5 aug 2012 - 4:21; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Bij mijn zwager en zus is dat niet gelukt op de Galaxy Tab! Waren zonder simkaart weliswaar, dus misschien lukt het wel als je er een prepaid-simkaart in stopt. Maar je vroeg ervaringen uit eerste hand, en hier dus geen succesverhalen..Lejow schreef:Ja kan, alleen als je dat continu laat lopen, is mijn batterij helemaal snel leeg.
ellibre- Prater
Hmmm en als je er tijdelijk de sim kaart van je telefoon in stopt?
Maar is de galaxy tab nou wel of niet om mee te bellen?
Lejow- Lady Post-a-lot
Dan zou het hooguit tijdelijk werken.Lejow schreef:Hmmm en als je er tijdelijk de sim kaart van je telefoon in stopt?
En de Galaxy Tab heeft ook een belfunctie, ja. Hier wat meer info: http://www.gsminfo.nl/nieuws/2010/09/samsung-p1000-galaxy-tab-een-tablet-waarmee-je-kunt-bellen
ellibre- Prater
Lejow schreef:Hmmm en als je er tijdelijk de sim kaart van je telefoon in stopt?
Je hebt 2 soorten.. Ik weet dat die vriendin van mij hem echt als telefoon gebruikt. Zij heeft volgens mij dus niet die WIFI versie maar die duurdere.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik heb geen WA op mijn IPad, lukte niet (ook niet veel moeite voor gedaan). Schijn er wel mee te kunnen IMessagen, maar ik weet ook niet hoe dat werkt.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Chance schreef:Ik heb geen WA op mijn IPad, lukte niet (ook niet veel moeite voor gedaan). Schijn er wel mee te kunnen IMessagen, maar ik weet ook niet hoe dat werkt.
iMessage doe je met het icoontje 'berichten' iedereen die een iPad, iPhone of iPod heeft kun je dan gratis mee communiceren. Ipv een groen tekstballon zie je een blauwe, daaruit kun je ook opmaken dat iemand een apple product heeft.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Babydoll schreef:Chance schreef:Ik heb geen WA op mijn IPad, lukte niet (ook niet veel moeite voor gedaan). Schijn er wel mee te kunnen IMessagen, maar ik weet ook niet hoe dat werkt.
iMessage doe je met het icoontje 'berichten' iedereen die een iPad, iPhone of iPod heeft kun je dan gratis mee communiceren. Ipv een groen tekstballon zie je een blauwe, daaruit kun je ook opmaken dat iemand een apple product heeft.
Ik snap gelukkig mijn IPhone wel
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
dan gebruik je toch gewoon KIK-messenger-app bijv. werkt bijna het zelfde als wa.
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
M'n vriend zegt dat het met een tablet met 3G wel kan, want daar zit een simkaart in.
Hij heeft ook even voor je gecheckt of je whatsapp kunt gebruiken op een telefoon waar geen simkaart in zit. Dat was een oude telefoon van hem, waar hij wel whatsapp had ingesteld met zijn eigen telefoonnummer, maar nu dus zonder simkaart is. Nu zit die simkaart in een (andere) telefoon (en dan zou je whatsapp ook op een tablet kunnen gebruiken want dan kan je met je eigen telefoonnummer dus whatsapp installeren op elke willekeurige android tab/telefoon) maar dat werkte niet. Je moet je telefoon nummer dan weer verifieren per sms, en dat werkt dus niet zonder simkaart en moet echt op dat toestel zelf.
Maar is de Galaxy Note niet wat? Dat is een heeele grote telefoon, of een soort mini tablet. Zo groot is ie:
(de middelste is de Note)
Die is groot genoeg dat ze het kan zien en kan gebruiken met typen. Dat is gewoon een telefoon dus kan gewoon simkaart in.
Hij heeft ook even voor je gecheckt of je whatsapp kunt gebruiken op een telefoon waar geen simkaart in zit. Dat was een oude telefoon van hem, waar hij wel whatsapp had ingesteld met zijn eigen telefoonnummer, maar nu dus zonder simkaart is. Nu zit die simkaart in een (andere) telefoon (en dan zou je whatsapp ook op een tablet kunnen gebruiken want dan kan je met je eigen telefoonnummer dus whatsapp installeren op elke willekeurige android tab/telefoon) maar dat werkte niet. Je moet je telefoon nummer dan weer verifieren per sms, en dat werkt dus niet zonder simkaart en moet echt op dat toestel zelf.
Maar is de Galaxy Note niet wat? Dat is een heeele grote telefoon, of een soort mini tablet. Zo groot is ie:
(de middelste is de Note)
Die is groot genoeg dat ze het kan zien en kan gebruiken met typen. Dat is gewoon een telefoon dus kan gewoon simkaart in.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik ken wel iemand die WA heeft op een (gejailbreakte) Ipod.
Volgens mij moet je het nummer dat je toevoegt aan WA activeren op een bepaalde manier (per sms). Daarna zou het moeten werken..?
Edit: je tablet moet van een bepaalde versie zijn dat je WA kan downloaden (kan niet op alle tablets). Daarbij moet je het handmatig activeren.
http://android-tablet-store.discountsuppliers.nl/blog/apps-android/5-whatsapp-op-android-tablets.html
Volgens mij moet je het nummer dat je toevoegt aan WA activeren op een bepaalde manier (per sms). Daarna zou het moeten werken..?
Edit: je tablet moet van een bepaalde versie zijn dat je WA kan downloaden (kan niet op alle tablets). Daarbij moet je het handmatig activeren.
http://android-tablet-store.discountsuppliers.nl/blog/apps-android/5-whatsapp-op-android-tablets.html
Laatst aangepast door GreenGrass op ma 6 aug 2012 - 7:31; in totaal 1 keer bewerkt
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Daar had ik ook al aan gedacht, maar die kost €430,- en dat is ver boven het budget van Lejow.Marin schreef:Maar is de Galaxy Note niet wat? Dat is een heeele grote telefoon, of een soort mini tablet.
ellibre- Prater
Is er niet eentje via Marktplaats te vinden?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: