Wat je ons nu nog even wilt vertellen?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: Wat je ons nu nog even wilt vertellen?
hahahahaha
tsja daar heb je al op gereageerd maar we zijn vrijwel zeker uit de jongensnaam en ik zou hem wel willen verklappen zo leuk vind ikhem
Morgen heb ik een kraamfeest waar ik veel zin in heb, veel vriendinnen heb ik al een hele tijd niet meer gezien
tsja daar heb je al op gereageerd maar we zijn vrijwel zeker uit de jongensnaam en ik zou hem wel willen verklappen zo leuk vind ikhem
Morgen heb ik een kraamfeest waar ik veel zin in heb, veel vriendinnen heb ik al een hele tijd niet meer gezien
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
hahahaha nee ik ga het zolang mogelijk proberen vol te houden maarrrr volgens mij heeft er nog geen kindje hier die naam....en het is toch eigenlijk (tenminste volgens mij) gewoon een Nederlandse huis-tuin en keukennaam, maar wel erg leuk, en het past super bij R.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Dat ik van 15.00u tot 22.00u in de keuken heb gestaan met 2 vriendinnen om allemaal hapjes en dingen te maken voor mijn verjaardag morgen, dat ik daardoor echt doodmoe ben en teveel pijn heb. Waarom ben ik dan ook zo eigenwijs om alles weer zelf te willen maken? Ik heb spijt
Nu heb ik mezelf op de bank gedweild zodat ik wel moet blijven zitten en hoor ik de vaatwasser piepen. Die wil leeggehaald worden & daarna opnieuw ingeruimd voor de laatste spullen......
Ik ben het zat! Maar morgen jarig
Nu heb ik mezelf op de bank gedweild zodat ik wel moet blijven zitten en hoor ik de vaatwasser piepen. Die wil leeggehaald worden & daarna opnieuw ingeruimd voor de laatste spullen......
Ik ben het zat! Maar morgen jarig
Gast- Gast
Pippa, het rustig aan doen. Al geloof ik niet dat je de dat kent.
Hoe oud word je?
Hoe oud word je?
Gast- Gast
Ik heb vrij veel moeite met rustig aan doen En dacht dat ik zondag een rust dag had, maar een deel van de visite is verplaatst van morgen naar zondag, dus ik heb 2 dagen een huis vol ... Ik word een kwart eeuw
Gast- Gast
Pippa schreef:Ik heb vrij veel moeite met rustig aan doen En dacht dat ik zondag een rust dag had, maar een deel van de visite is verplaatst van morgen naar zondag, dus ik heb 2 dagen een huis vol ... Ik word een kwart eeuw
Zat het me inderdaad net te bedenken dat je een kwart eeuw moest worden. Feliciteer je over een uur en twee minuten wel in het daarvoor bestemde topic.
Gast- Gast
Ik heb vandaag voor de derde en laatste keer het netwerk ontbijt van mijn baas overgenomen. Eerst heel spannend, maar uiteindelijk was het toch wel heel leuk en leerzaam. En vind ik het stiekem best jammer dat mijn baas het vanaf volgende week weer zelf gaat doen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Dat ik toch wel weer heel raar in elkaar zit... Heb al dagen achtereen steeds zin in chips 's avonds. Maar we hadden niks in huis (zo slim was ik wel) dus pech voor mij. Vandaag bij het boodschappen doen toch een zak chips gehaald, 't is tenslotte weekend. Me er de hele dag op verheugd, en nu is het avond en.... heb ik geen zin meer in chips.
Goed. Een onzinniger verhaal heb ik hier nog niet gelezen, maar 't is maar dat jullie 't weten.
Goed. Een onzinniger verhaal heb ik hier nog niet gelezen, maar 't is maar dat jullie 't weten.
Gast- Gast
Ik heb zin in mcflurry maar mijn man is met de auto naar een vriend en op de fiets naar de mac schiet niet op.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb spierPIJN!!! Verkeerd sporten heeft pijnlijke gevolgen .
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Soortgelijke onderwerpen
» Wanneer vertellen dat je zwanger bent en geslacht vertellen?
» wil / wilt?
» Als je naar de huisarts wilt...
» Als je toch een puppie wilt nemen....
» Wie wilt mij meeten in Heemskerk?
» wil / wilt?
» Als je naar de huisarts wilt...
» Als je toch een puppie wilt nemen....
» Wie wilt mij meeten in Heemskerk?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: