Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
+22
Lejow
Mute_
Linda
Happydobby
Jazzlyn
Limburg85
Puggle
*Lookie*
iloverose
Parel
_Lana_
Annie24
Ayla
mickey
Twellie
blondje1313
pindaatje
Star007
Aimee
Floor
hellowkitty
studiebol
26 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
Aimee schreef:Ik vind het wel heel erg leuk om al jullie verjaardagsvoorbereidingen te lezen! Voor mij is het toch nog wel een beetje ver van mijn bed show
Ik heb even een fv vraagje: ik geef nu AH standaard voeding. Maar stel dat de kruidvat voeding een keer in de aanbieding is, kan ik die dan gewoon kopen en geven? Of moet je altijd dezelfde voeding geven?
Haha, echt? Mijn dochter is nog jonger dan jouw zoon, maar ik ben me al druk aan het oriënteren hoor . Wij huren trouwens net als HellowKitty (ik typte JCD hahaha) een zaaltje, gaat never nooit passen hier en ik heb geen zin om het in delen te doen of een hele dag mijn huis op de kop te hebben staan
Mute_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12
Aimee, over dat overstappen op andere voeding dat ligt denk ik heel erg aan je kindje, of hij er gevoelig voor is. Ik denk dat ze er hier niet anders van gaan doen zeg maar dus ik zou dat wel makkelijk doen.
Ik gebruik altijd kruidvat en dan gewoon met kraanwater. Warm kraanwater zelfs, daar schijnen de meningen ook over te verschillen maar zo mocht het van het ziekenhuis en de kraamverzorgster. Ik heb de kruidvat melk nog niet in de aanbieding gezien helaas, en ik kom er toch regelmatig.
Jaa blondje vertel eens over de verjaardag van je meisje! Is ze goed verwend? Wat heeft ze gekregen? Leuk gehad? En hoe voel jij je nu? Al een echo gehad?
Over het slapen snachts, hier slapen ze nog steeds in een gewone pyjama en een zomer slaapzak, het is er 19 graden op die kamer dus ik vind het nog wel prima, ze voelen sochtends lekker warm aan dus ik denk dat zij het ook nog wel prima vinden.
Verder is mijn vriend weer thuis, gisteravond vrij plotseling, heerlijk hoor die onvoorspelbaarheid Wanneer hij weer weg moet geen idee.
Ik gebruik altijd kruidvat en dan gewoon met kraanwater. Warm kraanwater zelfs, daar schijnen de meningen ook over te verschillen maar zo mocht het van het ziekenhuis en de kraamverzorgster. Ik heb de kruidvat melk nog niet in de aanbieding gezien helaas, en ik kom er toch regelmatig.
Jaa blondje vertel eens over de verjaardag van je meisje! Is ze goed verwend? Wat heeft ze gekregen? Leuk gehad? En hoe voel jij je nu? Al een echo gehad?
Over het slapen snachts, hier slapen ze nog steeds in een gewone pyjama en een zomer slaapzak, het is er 19 graden op die kamer dus ik vind het nog wel prima, ze voelen sochtends lekker warm aan dus ik denk dat zij het ook nog wel prima vinden.
Verder is mijn vriend weer thuis, gisteravond vrij plotseling, heerlijk hoor die onvoorspelbaarheid Wanneer hij weer weg moet geen idee.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Wat fijn studie! Dat ie weer thuis is!
Heb hier een meisje wat de hele tijd aan de salontafel gaat staan als de tv aan staat op Nick jr. Haha, dan blijft ze kijken.. Tv monster! Alleen als je staat, hoe moet je dan terug he? Hier valt ze steeds om haha als ze weer wil spelen.
Blondje jij had een echo toch vandaag? Spannend!
Heb hier een meisje wat de hele tijd aan de salontafel gaat staan als de tv aan staat op Nick jr. Haha, dan blijft ze kijken.. Tv monster! Alleen als je staat, hoe moet je dan terug he? Hier valt ze steeds om haha als ze weer wil spelen.
Blondje jij had een echo toch vandaag? Spannend!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Hier even een egoberichtje: Maar ik ben zwanger!
Gast- Gast
Hee wat goed! En wat gaat dat toch altijd snel bij jullie!
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
Parel- Ratel
Parel schreef:Hee wat goed! En wat gaat dat toch altijd snel bij jullie!
Gefeliciteerd!
Ja he? Ben helemaal blij. Eigenlijk beide keren meteen zwanger, vorige maand wel een beetje halfslachtig mee bezig geweest, maar niet echt serieus. Nu dus wel serieus en meteen raak Moet ik wel zeggen dat ik medicatie heb die als bijwerking verhoogde vruchtbaarheid hebben.
Gast- Gast
Parel: wat schattig dat ze de tv zo leuk vindt!
Studie: fijn dat ie thuis is zeg! Vind je het vervelend dat ie ook zo onverwachts thuis komt? (lijkt zo in je berichtje, maar kan het ook verkeerd lezen). Hopen dat ie dik een week thuis is dan is ie er bij volgende week!!
Poison: JEEEEJJJ gefeliciteerd!! Wat een hoop meiden uit dit topic alweer snel zwanger hé!
Studie: fijn dat ie thuis is zeg! Vind je het vervelend dat ie ook zo onverwachts thuis komt? (lijkt zo in je berichtje, maar kan het ook verkeerd lezen). Hopen dat ie dik een week thuis is dan is ie er bij volgende week!!
Poison: JEEEEJJJ gefeliciteerd!! Wat een hoop meiden uit dit topic alweer snel zwanger hé!
Mute_- Fluisteraar
Gefeliciteerd poison! Hoe voel je je?
studiebol- Ratel
Mute_ schreef:Parel: wat schattig dat ze de tv zo leuk vindt!
Wie nog meer dan ik weet alleen blondje?
Nee ik vind het niet vervelend dat hij thuis komt en onverwacht ook niet, maar zijn vlucht van gisteren is zeg maar 3 keer verzet, van s avonds laat naar sochtends heel vroeg toen smiddags maar dat ging hij niet redden en toen toch nog een vlucht Dat vind ik wel vervelend die onvoorspelbaarheid.
studiebol- Ratel
Ik lijk wel zwanger! Een maand of 3/4 haha, maar dat is mijn eigen schuld..
Er zijn er idd meer zwanger!
Is Joyce96069 ofzo al zwanger?
Die wilde toch ook alweer?
Blondje zwanger, Poison, Star bezig... Wie is er nog meer aan de gang?
Er zijn er idd meer zwanger!
Is Joyce96069 ofzo al zwanger?
Die wilde toch ook alweer?
Blondje zwanger, Poison, Star bezig... Wie is er nog meer aan de gang?
Parel- Ratel
Gefeliciteerd Poison!
Ik heb vandaag inderdaad echo gehad, en het was een beetje apart. Er was iets te zien wat leek op een tweede vruchtje, maar dat liep wel achter op het goede vruchtje en er was ook geen kloppend hartje te zien. Daarom moeten we voor de zekerheid volgende week nog een keer terug. Toch wel spannend allemaal, maar we hebben dus ook een mooi vruchtje met kloppend hartje gezien en ook met precies de termijn die volgens onze berekeningen ook klopt.
Lottes verjaardag was super, ze heeft van ons een driewieler gehad, verder van Little People de dierentuin en een dierenwagen met reuzenrad. Van fisherprice een theekan met kopjes en gebakjes wat hele vrolijke deuntjes maakt. Een basisset en een dierentuin van Duplo. Een basket met muziekje en dan ben ik er denk ik wel?
Het huis staat nu in elk geval vol speelgoed!
Aimee, wij stappen af en toe over op wat anders als dat in de aanbieding is, nooit problemen mee gehad. Maar heb van KV alleen maar aanbiedingen gezien van nr. 4, dus dat schiet toch niet zo op. Ik ga wel zelf wel Nestlé Groeie Start halen voor Lotte omdat we dan weer eens 5 euro teruggestort krijgen.
Studiebol, fijn dat je vriend weer thuis is!
Ik heb vandaag inderdaad echo gehad, en het was een beetje apart. Er was iets te zien wat leek op een tweede vruchtje, maar dat liep wel achter op het goede vruchtje en er was ook geen kloppend hartje te zien. Daarom moeten we voor de zekerheid volgende week nog een keer terug. Toch wel spannend allemaal, maar we hebben dus ook een mooi vruchtje met kloppend hartje gezien en ook met precies de termijn die volgens onze berekeningen ook klopt.
Lottes verjaardag was super, ze heeft van ons een driewieler gehad, verder van Little People de dierentuin en een dierenwagen met reuzenrad. Van fisherprice een theekan met kopjes en gebakjes wat hele vrolijke deuntjes maakt. Een basisset en een dierentuin van Duplo. Een basket met muziekje en dan ben ik er denk ik wel?
Het huis staat nu in elk geval vol speelgoed!
Aimee, wij stappen af en toe over op wat anders als dat in de aanbieding is, nooit problemen mee gehad. Maar heb van KV alleen maar aanbiedingen gezien van nr. 4, dus dat schiet toch niet zo op. Ik ga wel zelf wel Nestlé Groeie Start halen voor Lotte omdat we dan weer eens 5 euro teruggestort krijgen.
Studiebol, fijn dat je vriend weer thuis is!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
studiebol schreef:Mute_ schreef:Parel: wat schattig dat ze de tv zo leuk vindt!
Nee ik vind het niet vervelend dat hij thuis komt en onverwacht ook niet, maar zijn vlucht van gisteren is zeg maar 3 keer verzet, van s avonds laat naar sochtends heel vroeg toen smiddags maar dat ging hij niet redden en toen toch nog een vlucht Dat vind ik wel vervelend die onvoorspelbaarheid.
Ja dat is wel vervelend, die jarretels gaan op een gegeven moment ook knellen!
Parel- Ratel
Parel en Studiebol, jullie hebben pm!
blondje1313- Kletskop
Blondje, wat apart! Het was dus waarschijnlijk een tweeling? Kan dat hartje dan nog gaan kloppen? Dat lijkt mij wel echt best 'eng', dat het ook een tweeling kan zijn (hier helemaal, mijn vriend is er zelf een die is zo bang dat ie er ooit 1 krijgt).
Parel- Ratel
Poison: jeeeeh echt leuk zo snel raak.
Parel: Hier vind ze de tv ook erg interessant maar kijkt nog niet echt bewust ernaar meestal zet ik baby tv even aan.
Studie: Wat fijn je man thuis maar lijkt mij erg vervelend als je niet weet voor hoelang die thuis is. Nu kan die lekker van de meiden genieten.
Parel: Hier vind ze de tv ook erg interessant maar kijkt nog niet echt bewust ernaar meestal zet ik baby tv even aan.
Studie: Wat fijn je man thuis maar lijkt mij erg vervelend als je niet weet voor hoelang die thuis is. Nu kan die lekker van de meiden genieten.
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
studiebol schreef:Gefeliciteerd poison! Hoe voel je je?
Moe maar verder goed
Studie leuk dat ze allebei achter het wagentje lopen.
Laatst aangepast door Poison op do 11 okt 2012 - 6:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Whaha Parel, weet je zeker dat het alleen zo lijkt of is er een kansje...
Oooh! Nouja, er zijn er een hoop bezig iig. Ik weet niet wie hier verder wel of niet iets heeft gezegd over een eventuele zwangerschap, dus ik houd mijn mond verder maar dicht haha
Ik zie hier in mijn omgeving ook bijna geen zwangeren voor het eerste jaar, daarom vind ik 2 al snel veel
Dat lijkt mij ook wel lastig studie! Is je vriend dan erg moe als hij thuiskomt of is hij gauw bijgetankt?
Oooh! Nouja, er zijn er een hoop bezig iig. Ik weet niet wie hier verder wel of niet iets heeft gezegd over een eventuele zwangerschap, dus ik houd mijn mond verder maar dicht haha
Ik zie hier in mijn omgeving ook bijna geen zwangeren voor het eerste jaar, daarom vind ik 2 al snel veel
Dat lijkt mij ook wel lastig studie! Is je vriend dan erg moe als hij thuiskomt of is hij gauw bijgetankt?
Mute_- Fluisteraar
Parel schreef:studiebol schreef:Mute_ schreef:Parel: wat schattig dat ze de tv zo leuk vindt!
Ja dat is wel vervelend, die jarretels gaan op een gegeven moment ook knellen!
Stik hier zowat in mijn thee
studiebol- Ratel
In theorie kan het zijn dat het hartje nog gaat kloppen, heb ook alleen een uitwendige echo gehad. Maar waarschijnlijk is het dus niet zo en om eerlijk te zijn is één kindje eigenlijk ook wel genoeg nu. Maar als het er twee zijn schakelen we vast snel genoeg om, je hebt ook mensen met 6 kinderen
blondje1313- Kletskop
blondje1313 schreef:In theorie kan het zijn dat het hartje nog gaat kloppen, heb ook alleen een uitwendige echo gehad. Maar waarschijnlijk is het dus niet zo en om eerlijk te zijn is één kindje eigenlijk ook wel genoeg nu. Maar als het er twee zijn schakelen we vast snel genoeg om, je hebt ook mensen met 6 kinderen
Toch wel even spannend! Ben benieuwd volgende week vrijdag.
Mute_- Fluisteraar
Blondje wat fijn dat L haar verjaardag zo leuk was! Leuke kado's heeft ze gekregen hoor!!
Het is dus nog ff spannend voor jullie met nog een echo. Had je er rekening mee gehouden dat het een tweeling kon zijn? Zit het bij jullie in de familie?
Mute, ik ken eigenlijk ook niet hier in mijn omgeving die voor dat de kindjes 1 zijn al zwanger zijn van een tweede. Ben wel benieuwd van wie jij dan nog weet wie er zwanger is.... ooit zullen we het wel horen dan
Mijn vriend was niet moe hoor, die slaapt gewoon in het vliegtuig, mooi makkelijk als je overal kan pitten.
Het is dus nog ff spannend voor jullie met nog een echo. Had je er rekening mee gehouden dat het een tweeling kon zijn? Zit het bij jullie in de familie?
Mute, ik ken eigenlijk ook niet hier in mijn omgeving die voor dat de kindjes 1 zijn al zwanger zijn van een tweede. Ben wel benieuwd van wie jij dan nog weet wie er zwanger is.... ooit zullen we het wel horen dan
Mijn vriend was niet moe hoor, die slaapt gewoon in het vliegtuig, mooi makkelijk als je overal kan pitten.
studiebol- Ratel
blondje1313 schreef:In theorie kan het zijn dat het hartje nog gaat kloppen, heb ook alleen een uitwendige echo gehad. Maar waarschijnlijk is het dus niet zo en om eerlijk te zijn is één kindje eigenlijk ook wel genoeg nu. Maar als het er twee zijn schakelen we vast snel genoeg om, je hebt ook mensen met 6 kinderen
Ik weet uit ervaring dat je idd wel omschakelt... maar mocht je een tweeling zijn je weet me te vinden voor alle informatie
studiebol- Ratel
Alvast bedankt Studie!
Ik heb het wel in mijn achterhoofd gehad omdat ik toch wel veel misselijker en duizeliger was dan bij Lotte, ik dacht, of het is een jongetje of het zijn er twee!
Mijn oma heeft 3 tweelingen gekregen, maar zij heeft 17 kinderen en de tweelingen zitten redelijk op het eind, dus ik weet niet of het dan wel echt in de familie zit. Het is ook nog van mijn vaders kant, ik weet niet goed hoe het werkt met erfelijkheid.
Ik heb het wel in mijn achterhoofd gehad omdat ik toch wel veel misselijker en duizeliger was dan bij Lotte, ik dacht, of het is een jongetje of het zijn er twee!
Mijn oma heeft 3 tweelingen gekregen, maar zij heeft 17 kinderen en de tweelingen zitten redelijk op het eind, dus ik weet niet of het dan wel echt in de familie zit. Het is ook nog van mijn vaders kant, ik weet niet goed hoe het werkt met erfelijkheid.
blondje1313- Kletskop
Mute ik pben nu ook wel benieuwd,haha.
Mijn thee vloog ook bijna over t toetsenbord door de jarretels,haha.
Blondje snap dat die gedachte wel door jenhoofd flitst dan inderdaad.
Ik ken verder ook niemand in mijn omgeving die voor het jaar weer zwanger is hoor. Maar wij hebben altijd gezegd ongeveer anderhalf jaar vinden wij een mooi leeftijsverschil. Hellowkitty hoe is het met jou nu?
Allemaal bedankt!
Mijn thee vloog ook bijna over t toetsenbord door de jarretels,haha.
Blondje snap dat die gedachte wel door jenhoofd flitst dan inderdaad.
Ik ken verder ook niemand in mijn omgeving die voor het jaar weer zwanger is hoor. Maar wij hebben altijd gezegd ongeveer anderhalf jaar vinden wij een mooi leeftijsverschil. Hellowkitty hoe is het met jou nu?
Allemaal bedankt!
Gast- Gast
blondje1313 schreef:Alvast bedankt Studie!
Zoals ik het begrepen heb, gaat het om jouw kant van de familie maar dan je moeders kant. Het gaat van vrouw op vrouw zeg maar. Bij mijn vaders kant zitten ook tweelingen maar die hadden er dan eigenlijk niks mee te maken. Het gaat er omdat jij twee eitjes hebt gehad en dat kan dus alleen maar bij vrouwen dus de mannelijke kant heeft er niks mee te maken De zus van mijn oma had ook een tweeling.. dus ik denk dat het dan best daar dan in jouw familie vandaan kan komen.
studiebol- Ratel
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» foto topic begin en eind 2012
» Whaah een goed eind van 2011
» Mama's met kids uit 2011