Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
+22
Lejow
Mute_
Linda
Happydobby
Jazzlyn
Limburg85
Puggle
*Lookie*
iloverose
Parel
_Lana_
Annie24
Ayla
mickey
Twellie
blondje1313
pindaatje
Star007
Aimee
Floor
hellowkitty
studiebol
26 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
@Blondje: ze is inderdaad een lichtgewichtje, maar ik heb dan ook een flinke beer hier Slecht vergelijkingsmateriaal dus.
@Studie: wat supergoed van je meiden zeg, dat ze zich zo goed ontwikkelen en dat er van de vroeggeboorte nauwelijks meer iets te merken is.
@Beegee: wat fijn zeg, dat de ingreep goed is gegaan en dat je verschil merkt met zijn oortjes. Leuke foto's ook, al is die eerste wel een beetje een "wanted" foto
@All: hier gaat het wel. Ik kon vanmorgen een boterham eten! Het ging nog niet van harte, maar het lijkt beter te gaan. Met F gaat het wisselend. Het ene moment is hij vrolijk, en het andere moment is niks goed. Slapen gaat overdag ook wisselend, steeds zo'n 3 kwartier tot een uur, meer niet. En het eten, ook dat is wisselend. Wel vind ik dat hij wat weinig drinkt, maar hij heeft genoeg plasluiers, dus het zal wel goed zijn. Ik bied het regelmatig aan en meestal drinkt hij wel een slokje, maar al snel slaat hij de beker dan weg. De afgelopen nachten werd hij 's nachts ook wakker. De eerste nacht ben ik bij hem gaan kijken, maar toen schrok hij erger van mij, dan hetgeen waar hij wakker van was geworden... Het heeft toen een half uur geduurd, totdat hij weer ging slapen. Afgelopen nacht heb ik even afgewacht, toen was hij weer rustig na 5 minuten. Ik heb dus eigenlijk het vermoeden dat het in zijn slaap is. Hopelijk gaat het vannacht beter met mijn mannetje.
@Studie: wat supergoed van je meiden zeg, dat ze zich zo goed ontwikkelen en dat er van de vroeggeboorte nauwelijks meer iets te merken is.
@Beegee: wat fijn zeg, dat de ingreep goed is gegaan en dat je verschil merkt met zijn oortjes. Leuke foto's ook, al is die eerste wel een beetje een "wanted" foto
@All: hier gaat het wel. Ik kon vanmorgen een boterham eten! Het ging nog niet van harte, maar het lijkt beter te gaan. Met F gaat het wisselend. Het ene moment is hij vrolijk, en het andere moment is niks goed. Slapen gaat overdag ook wisselend, steeds zo'n 3 kwartier tot een uur, meer niet. En het eten, ook dat is wisselend. Wel vind ik dat hij wat weinig drinkt, maar hij heeft genoeg plasluiers, dus het zal wel goed zijn. Ik bied het regelmatig aan en meestal drinkt hij wel een slokje, maar al snel slaat hij de beker dan weg. De afgelopen nachten werd hij 's nachts ook wakker. De eerste nacht ben ik bij hem gaan kijken, maar toen schrok hij erger van mij, dan hetgeen waar hij wakker van was geworden... Het heeft toen een half uur geduurd, totdat hij weer ging slapen. Afgelopen nacht heb ik even afgewacht, toen was hij weer rustig na 5 minuten. Ik heb dus eigenlijk het vermoeden dat het in zijn slaap is. Hopelijk gaat het vannacht beter met mijn mannetje.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Beegee, wat een leuke foto voor z'n ID. Hier lijkt hij er al niet meer op die foto is gemaakt toen hij 1 maand oud was.
Logisch dat het bij jou met 3 kinderen nogal wisselt waar ze zitten in de auto. Ik vind het gewoon lastig dat ik hem niet/niet goed kan zien straks en ik hoor natuurlijk niet zo goed dus dat speelt ook mee.
Waarom hij niet wordt onderzocht? Ik denk niet dat het nu al nodig is. Zolang hij geen 'toetje' krijgt gaat het goed, we proberen het over een maand of 2 maar weer een keer.
Twellie, ik ben wel nieuwsgierig naar jouw kids. Je mag me ook pmen
Mickey, fijn dat je weer wat hebt kunnen eten. Kan F niks krijgen tegen het virus?
Logisch dat het bij jou met 3 kinderen nogal wisselt waar ze zitten in de auto. Ik vind het gewoon lastig dat ik hem niet/niet goed kan zien straks en ik hoor natuurlijk niet zo goed dus dat speelt ook mee.
Waarom hij niet wordt onderzocht? Ik denk niet dat het nu al nodig is. Zolang hij geen 'toetje' krijgt gaat het goed, we proberen het over een maand of 2 maar weer een keer.
Twellie, ik ben wel nieuwsgierig naar jouw kids. Je mag me ook pmen
Mickey, fijn dat je weer wat hebt kunnen eten. Kan F niks krijgen tegen het virus?
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Van een kind wat nooit slaapt nu al 2 dagen alleen maar aan het slapen..
Hij ligt nu in bed vanaf iets voor 2 uur, het is nu bijna kwart voor 5. wat moet ik hier nu mee? Toch maar laten liggen?
Normaal eet hij rond half 5/5 uur. Gisteren hebben we hem wakker gemaakt maar dat was omdat we weg moesten. Maar wat nu.
ik ben zo bang dat hij vannacht weer niet gaat slapen.
Hij ligt nu in bed vanaf iets voor 2 uur, het is nu bijna kwart voor 5. wat moet ik hier nu mee? Toch maar laten liggen?
Normaal eet hij rond half 5/5 uur. Gisteren hebben we hem wakker gemaakt maar dat was omdat we weg moesten. Maar wat nu.
ik ben zo bang dat hij vannacht weer niet gaat slapen.
Floor- Ratel
Floor ik lees het nu pas, wat heb je nu uiteindelijk gedaan?
Mickey fijn dat je een boterham kon eten. Hoe gaat het nu?
Hier is de vakantie voorbij, ben heel benieuwd hoe de meiden het morgen op de opvang vinden na 3 weken niet geweest te zijn. Ze hebben hier vanmiddag ook lang geslapen, wel lekker want toen hebben mijn vriend en ik de tuin gedaan,opgeruimd,winterklaar gemaakt, alles is weer opgeruimd ik ga er vanuit dat we geen mooi buiten zit weer meer krijgen.
Vanavond ben ik verder gaan schrijven in het eerste jaar boek van de dames, pfff moet het echt bij houden want twee boeken tegelijk invullen is wel veel werk, maar goed ik heb weer een stuk gedaan. Nu ben ik lekker boer zoekt vrouw aan het kijken.
Mickey fijn dat je een boterham kon eten. Hoe gaat het nu?
Hier is de vakantie voorbij, ben heel benieuwd hoe de meiden het morgen op de opvang vinden na 3 weken niet geweest te zijn. Ze hebben hier vanmiddag ook lang geslapen, wel lekker want toen hebben mijn vriend en ik de tuin gedaan,opgeruimd,winterklaar gemaakt, alles is weer opgeruimd ik ga er vanuit dat we geen mooi buiten zit weer meer krijgen.
Vanavond ben ik verder gaan schrijven in het eerste jaar boek van de dames, pfff moet het echt bij houden want twee boeken tegelijk invullen is wel veel werk, maar goed ik heb weer een stuk gedaan. Nu ben ik lekker boer zoekt vrouw aan het kijken.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb hem om half 6 toch maar wakker gemaakt. Daarna heeft hij wat gegeten, nog even gewandeld buiten en nu ligt hij net 5 minuten in bed (21.35). Hopelijk slaapt hij vannacht wel goed. Hij had net wel vreselijk rode wangen, weet niet zeker of het kwam van het wandelen of dat hij het daarvoor al had, heb hem voor de zekerheid maar een zetpil gegeven.
Hopelijk gaat het morgen goed met de meiden. Jammer dat je vakantie al weer afgelopen is. Mijn man moet ook weer aan het werk morgen.
Hopelijk gaat het morgen goed met de meiden. Jammer dat je vakantie al weer afgelopen is. Mijn man moet ook weer aan het werk morgen.
Floor- Ratel
@ Mickey: hoe gaat het nu?
@ Floor: ik plaats hier binnenkort even een foto als ik zie dat je ook online bent . Wel alleen van mijn jongste dochter, van mijn oudste liever niet in verband met herkenbaarheid en privacy.
@ Studiebol: ik kan me voorstellen dat dat een klusje is met een tweeling! Ik vergeet het nu zelf al constant bij mijn jongste dochter. Erger nog: ik vergeet zelfs wanneer ze haar eerste tandje kreeg, wanneer ze nou precies ging tijgeren enzovoorts . Dus in het vervolg maar gelijk noteren.
@ Floor: ik plaats hier binnenkort even een foto als ik zie dat je ook online bent . Wel alleen van mijn jongste dochter, van mijn oudste liever niet in verband met herkenbaarheid en privacy.
@ Studiebol: ik kan me voorstellen dat dat een klusje is met een tweeling! Ik vergeet het nu zelf al constant bij mijn jongste dochter. Erger nog: ik vergeet zelfs wanneer ze haar eerste tandje kreeg, wanneer ze nou precies ging tijgeren enzovoorts . Dus in het vervolg maar gelijk noteren.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
ojeee even snel uppen!
Ik heb al even niet meer op het forum gezeten vanwege een virus... hier gaat het verder prima!! Meiden doen het goed en J ook... meiden zijn wel wat kattiger de laatste tijd, maar goed ligt misschien aan het weer en anders gewoon een fase
J slaapt intussen ook weer lekker en ik heb niet het idee dat hij nu nog last heeft van het betere horen. Hij produceert ineens veel meer klanken en ''gilt'' ook niet meer zo veel.
morgen loop ik mee met de dam tot damloop ben benieuwd! moet er een takke end voor reizen dus hoop dat alles lukt.. :-)
Ik heb al even niet meer op het forum gezeten vanwege een virus... hier gaat het verder prima!! Meiden doen het goed en J ook... meiden zijn wel wat kattiger de laatste tijd, maar goed ligt misschien aan het weer en anders gewoon een fase
J slaapt intussen ook weer lekker en ik heb niet het idee dat hij nu nog last heeft van het betere horen. Hij produceert ineens veel meer klanken en ''gilt'' ook niet meer zo veel.
morgen loop ik mee met de dam tot damloop ben benieuwd! moet er een takke end voor reizen dus hoop dat alles lukt.. :-)
Gast- Gast
Heeel veel succes morgen Beegee! Vind het echt super knap dat je er aan mee doet!
studiebol- Ratel
Bapke, heel veel succes! Trots op je!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Succes morgen met de loop en fijn dat J. er aan gewend is.
Hier alles goed, alleen is mijn dochter verkouden en komt ze momenteel weer voor twee nachtvoedingen . Ik hoop zo dat het aan de verkoudheid ligt, ze is nu bijna tien maand dus het zou toch een keer fijn zijn als we eens van die nachtvoedingen af kwamen .
Verder kan ze nu gaan staan langs bijvoorbeeld de box. Volgens mijn vriend kan ze dat al een week, maar ik zag het vandaag voor het eerst.
Hier alles goed, alleen is mijn dochter verkouden en komt ze momenteel weer voor twee nachtvoedingen . Ik hoop zo dat het aan de verkoudheid ligt, ze is nu bijna tien maand dus het zou toch een keer fijn zijn als we eens van die nachtvoedingen af kwamen .
Verder kan ze nu gaan staan langs bijvoorbeeld de box. Volgens mijn vriend kan ze dat al een week, maar ik zag het vandaag voor het eerst.
Twellie- Ratel
Wauw beegee, respect, heel veel succes morgen bij de loop! Fijn dat alles bij jullie z'n gangetje gaat en vooral ook dat J geen last meer heeft van zijn buisjes, maar dat ze hem wel kunnen helpen met meer geluiden te produceren.
Twellie: wat goed dat ze gaat staan!!! Hier ook nog steeds twee nachtvoedingen, hopelijk komt het bij jullie door de verkoudheid en is het snel weer over!
Hier hebben we vandaag Luuk zijn vermaanddag gevierd Hij heeft zelfs een klein cadeautje gekregen en we hebben bij de mac gegeten (Luuk heeft daar natuurlijk niets gegeten, maar ik grijp alles aan om te winkelen en bij de mac te eten, haha).
Verder gaat hier ook alles prima. Hij gaat zitten, tijgert, stalkt mij de hele dag en is gewoon een lekker vrolijk ventje
Twellie: wat goed dat ze gaat staan!!! Hier ook nog steeds twee nachtvoedingen, hopelijk komt het bij jullie door de verkoudheid en is het snel weer over!
Hier hebben we vandaag Luuk zijn vermaanddag gevierd Hij heeft zelfs een klein cadeautje gekregen en we hebben bij de mac gegeten (Luuk heeft daar natuurlijk niets gegeten, maar ik grijp alles aan om te winkelen en bij de mac te eten, haha).
Verder gaat hier ook alles prima. Hij gaat zitten, tijgert, stalkt mij de hele dag en is gewoon een lekker vrolijk ventje
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee schreef:Hier hebben we vandaag Luuk zijn vermaanddag gevierd Hij heeft zelfs een klein cadeautje gekregen en we hebben bij de mac gegeten (Luuk heeft daar natuurlijk niets gegeten, maar ik grijp alles aan om te winkelen en bij de mac te eten, haha).
studiebol- Ratel
Hier trouwens ook alles goed hoor, meiden zijn snotverkouden, alles zit onder de snot, haha heerlijk. De verkoudheid maakt ze niet minder ondernemend ofzo dus ik moet ze goed in de gaten houden.
Heb gewoon een beetje een saai weekend hierzo in mijn eentje das dan wel weer jammer..
Heb gewoon een beetje een saai weekend hierzo in mijn eentje das dan wel weer jammer..
studiebol- Ratel
@ Aimee: haha, wat heb je gehad bij de Mac? Ik ben er een tijdje terug met mijn oudste dochter geweest en toen heeft ze een Happy Meal gekregen. Ze was er zo enthousiast over dat ik nu niet meer langs de Mac durf te rijden met haar want uren daarna praat ze dan alleen nog maar over Happy Meals / cadeautjes / ballenbak / gekke clown / patat enzovoorts. Heb dus wel een beetje spijt van ons bezoekje aan de Mac .
@ Studiebol: kunnen je dochters wel goed slapen ondanks de verkoudheid?
@ Studiebol: kunnen je dochters wel goed slapen ondanks de verkoudheid?
Twellie- Ratel
Hier ook een snottebel! Ze slaapt er overdag slechter door, maar snachts gaat het godzijdank prima. Smeer wel luuf, een halve ui onder het bed, zoutoplossing in haar neus.. Ook komen er 3 tanden tegelijk door, dus ze is wel een beetje zielig!
Twellie, goed dat ze gaat staan zeg! En jij maar denken dat ze iets langzamer was!
Hier ook een saaie avond Studie! Ook nog eens niks op tv, heb al een zak chips op en ben nu begonnen aan een reep witte chocolade slecht slecht! Maar wel lekker!
Edit, mijn vriend is trouwens stappen.
Twellie, goed dat ze gaat staan zeg! En jij maar denken dat ze iets langzamer was!
Hier ook een saaie avond Studie! Ook nog eens niks op tv, heb al een zak chips op en ben nu begonnen aan een reep witte chocolade slecht slecht! Maar wel lekker!
Edit, mijn vriend is trouwens stappen.
Laatst aangepast door Parel op za 22 sep 2012 - 8:16; in totaal 1 keer bewerkt
Parel- Ratel
Twellie, vandaag overdag sliepen ze niet super goed helaas. En nu is V erg onrustig ze is steeds haar speen kwijt, maar goed dat lijkt me ook niet fijn slapen met een verstopte neus maar L slaapt als een roosje..
studiebol- Ratel
@ Studiebol: Nou, hopen dat V. ook nog de slaap kan vatten. Wel gek om 'V.' te typen, ik weet helemaal niet waar de V voor staat .
@ Parel: Verder kan ze ook helemaal 'niks', geen grote motorische dingen in elk geval. Ik dacht ook dat mijn vriend enigszins overdreef (dat ze zich bijvoorbeeld gewoon vijf centimeter had opgetrokken of zo), maar ze kan het dus echt. Mijn vriend is ook stappen!
@ Parel: Verder kan ze ook helemaal 'niks', geen grote motorische dingen in elk geval. Ik dacht ook dat mijn vriend enigszins overdreef (dat ze zich bijvoorbeeld gewoon vijf centimeter had opgetrokken of zo), maar ze kan het dus echt. Mijn vriend is ook stappen!
Twellie- Ratel
Ik wil eigenlijk ook gewoon stappen... en dan morgen tot 1 uur in mijn nest liggen..
studiebol- Ratel
Haha, wel fijn! Mijn vriend stapt graag, ik shop graag, dus we jassen het geld er hier wel doorheen! Ik zorg wel dat ik slaap als hij terugkomt, want ik haat dronken mensen en dan vooral mijn eigen vent die dan blijft volhouden dat hij `echt nie dronkeeeeeeeh´ is!
Parel- Ratel
Haha best herkenbaar... mijn vriend zegt dan de volgende dag ook altijd.. Ja maar die en die bleef maar bier brengen. Ja en? Geef het aan een ander, drink het niet op. Maar ja dat is dan zonde..
Maar dan nog wil ik ook stappen...
Maar dan nog wil ik ook stappen...
studiebol- Ratel
Oh, ik vind mijn vriend ook zo irritant als hij dronken is. Ik zorg wel dat ik voordat hij terug is in bed lig, zodat ik geen warrig verslag van de avond aan hoef te horen .
Studiebol: Ga je nog wel eens stappen? Ik eigenlijk al heel lang helemaal niet meer.
Studiebol: Ga je nog wel eens stappen? Ik eigenlijk al heel lang helemaal niet meer.
Twellie- Ratel
Nee ik ga te weinig stappen, dat vind ik echt! Ik zou echt wel vaker weg willen maar goed dat gaat niet en daar moet ik het mee doen. Maar goed ik wil het dus wel, vorige week toen mijn vriend nog thuis was had ik ook vriendinnen gevraagd maar die konden helaas niet. En nu moet ik dan weer oppas regelen en dat houd me dan weer tegen.
Nu ga ik morgenochtend om 8 uur paardrijden,ben harstikke gek
Nu ga ik morgenochtend om 8 uur paardrijden,
studiebol- Ratel
Haha studie, ik stond vanochtend met het hele gezin om half 9 langs de voetballijn, kijkend bij ons nichtje! En morgenochtend om 8 uur zal ik aan je denken als ik in bad lig..
Echt stappen heb ik al lang niet gedaan, doe het te weinig, maar ik wil L. ook niet wegbrengen of stappen zonder mijn vriend.. Wij kunnen samen zo leuk stappen! De carnaval is hier dan ook echt heilig.
Echt stappen heb ik al lang niet gedaan, doe het te weinig, maar ik wil L. ook niet wegbrengen of stappen zonder mijn vriend.. Wij kunnen samen zo leuk stappen! De carnaval is hier dan ook echt heilig.
Parel- Ratel
Jaa parel dat hadden we anderhalf jaar geleden niet gedacht toch dat we al zo vroeg in de kleren zouden zijn.. en dan ook nog actief doen..
studiebol- Ratel
Nee, echt niet! 2 jaar terug ging ik op dat tijdstip net mijn bed in ... Maar eerlijk is eerlijk, het voelt wel lekker als je dag zo productief is geweest!
Parel- Ratel
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» foto topic begin en eind 2012
» Whaah een goed eind van 2011
» Mama's met kids uit 2011