Hoe ziet jouw droom trouwjurk er uit?
+18
Tsjip
Eris
Davinia
KOL
Taeda
Caresses
Arwyn
Punk'd
Sam
Mizz_S
Shisha
Monte
Rose
Marin
Alex
Guus
Gympie
Jeanette
22 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe ziet jouw droom trouwjurk er uit?
Die eerste uit de openingspost is perfect!! Zoiets wil ik zeker!
Deze vind ik ook echt super!
http://www.honeymoonshop.nl/dames/trouwjurken/P1965/belize.html
Deze vind ik ook echt super!
http://www.honeymoonshop.nl/dames/trouwjurken/P1965/belize.html
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Guus schreef:Goed topic, ik zie door de jurken het bos niet meer... Misschien weer tijd voor wat inspiratie
Oh deze vind ik mooi. Waar is ie van?
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Arwyn, ik heb een Disney trouwjurk aangehad. Mooie jurken.
Ik twijfel inmiddels zelf over mn jurk.. Maar schijnt normaal te zijn
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Sam schreef:Arwyn, ik heb een Disney trouwjurk aangehad. Mooie jurken.
Dat twijfelen had ik ook heel erg! Tot op de dag van de bruiloft zelfs. Maar op onze trouwdag trok ik 'm aan en het voelde perfect! Ik straalde, hij zat goed en ik werd overladen met complimenten.
Je hebt niet voor niets de keuze gemaakt voor jouw jurk dus het komt goed!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Eris schreef:Guus schreef:Goed topic, ik zie door de jurken het bos niet meer... Misschien weer tijd voor wat inspiratie
Reem Acra en very expensive
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Sam schreef:Die heb ik nog geen.
Dit is al een verboden foto eigenlijk. Zaterdag mag ik er meer maken.
Waar zou jij in willen trouwen, Ibbel?
Ik ben daar helemaal niet mee bezig en heb geen idee.
maar ja snap dat je de foto nu nog niet hebt haha
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Heeee Sam, wil je 'm alsjeblieft nog eens plaatsen of aan me pm' en. Ik ben zo benieuwd en heb 'm natuurlijk gemist!
KOL, die onderste is de Bronwyn Marie van Maggie Sottero. Mijn droomjurk is de Bronwyn! Da's dezelfde met dezelfde voorkant, maar open keyhole rug:
Ik vind 'm zooo mooi!
KOL, die onderste is de Bronwyn Marie van Maggie Sottero. Mijn droomjurk is de Bronwyn! Da's dezelfde met dezelfde voorkant, maar open keyhole rug:
Ik vind 'm zooo mooi!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Weet je waar ik zo nieuwsgierig naar ben? Ik heb dan een aantal jurken die ik onwijs mooi vind, maar zouden die me wel staan?
Gisteren was er een vrouw bij Say Yes to the Dress, die een jurk op het oog had en wilde die met alle geweld hebben. Stond haar ook echt geweldig, maar koste wel 11000 dollar!
Gisteren was er een vrouw bij Say Yes to the Dress, die een jurk op het oog had en wilde die met alle geweld hebben. Stond haar ook echt geweldig, maar koste wel 11000 dollar!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ze zeggen altijd dat je uiteindelijk met een heel ander soort jurk thuiskomt dan dat je van te voren denkt. Dus ik ben ook heel benieuwd, wat dat uiteindelijk bij mij gaat worden. Ik ben echt helemaal verliefd op dit soort jurken met mooie ruggen en mouwtjes en wil absoluut geen strapless. Dus hoop dan ook erg dat mij dat staat.
Maar je moet natuurlijk altijd passen en een goede verkoopster kan je ook echt goed helpen met wat voor vorm bij je past.
Maar je moet natuurlijk altijd passen en een goede verkoopster kan je ook echt goed helpen met wat voor vorm bij je past.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik ben zo benieuwd hoe ik er dan bij loop! Eerst maar eens al die overtollige kilo's kwijt raken. Wil wel slank in een jurk!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Marin schreef:
Ik vind 'm zooo mooi!
Het was me al opgevallen dat je fan bent van key-holes Ik vind zo'n knoopjes-sluiting erg mooi (m'n vriend minder) en van de Bronwyn de bovenkant voornamelijk. Ik ben erg benieuwd hoe de onderkant valt en uitziet in het echt. Al zullen ze deze collectie toch niet meer hebben tegen de tijd dat ik trouw. Dat zal nog een jaar of 2 duren
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Valt mee, €4500,- ik heb hem ook in het zilverish, voor de bruiloft van mijn nichtje 2 jaar terug maar helaas ging die bruiloft niet door *we waren (zouden zijn dus) bruidsmeisjes*Indigo schreef:Eris schreef:Guus schreef:Goed topic, ik zie door de jurken het bos niet meer... Misschien weer tijd voor wat inspiratie
Reem Acra en very expensive
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
KOL schreef:Marin schreef:
Ik vind 'm zooo mooi!
Het was me al opgevallen dat je fan bent van key-holes Ik vind zo'n knoopjes-sluiting erg mooi (m'n vriend minder) en van de Bronwyn de bovenkant voornamelijk. Ik ben erg benieuwd hoe de onderkant valt en uitziet in het echt. Al zullen ze deze collectie toch niet meer hebben tegen de tijd dat ik trouw. Dat zal nog een jaar of 2 duren
Meestal gaan collecties wel paar jaar mee gelukkig dus hopelijk redden we t allebei nog net!
Marin- Lady Post-a-lot
Wow wat zonde PC dat de jurk ongedragen in de kast hangt. Deze heb jij dan zeker?
[/img]
Ik vind hem echt prachtig en ga hem onthouden. De kans dat ik ga trouwen is nu toch niet aanwezig dus dromen mag altijd.
[/img]
Ik vind hem echt prachtig en ga hem onthouden. De kans dat ik ga trouwen is nu toch niet aanwezig dus dromen mag altijd.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
heel even, na 5 jaar nog mijn droomjurk
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Marin schreef:Ze zeggen altijd dat je uiteindelijk met een heel ander soort jurk thuiskomt dan dat je van te voren denkt. Dus ik ben ook heel benieuwd, wat dat uiteindelijk bij mij gaat worden. Ik ben echt helemaal verliefd op dit soort jurken met mooie ruggen en mouwtjes en wil absoluut geen strapless. Dus hoop dan ook erg dat mij dat staat.
In ieder geval bij mij! Ik heb altijd gedroomd van een mooie wijde sissi jurk. Ik had zo'n jurk aan en iedereen viel stil... Het paste totaal niet bij mij haha! Uiteindelijk had ik 'n simpele jurk met een klein beetje kant en een bruin lint. Verder niets geen poespas. Maar ik voelde mij op de dag zelf geweldig!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Printje, wat zijn jullie leuk!!
En wat lijkt R op je man.
En wat lijkt R op je man.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Show je droom trouwjurk
» Hoe ziet jouw kledingkast eruit?
» Hoe ziet jouw ideale dag er uit?