Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Morgen is het zover !

+7
Niki
Sjaantje
Elsje
Printje
Oasis
MADDIE
Stuiterbal
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Morgen is het zover ! - Pagina 2 Empty Re: Morgen is het zover !

Bericht  Elsje ma 6 aug 2012 - 7:11

Stuiterbal schreef:Elsje: 23 augustus start ik met school Morgen is het zover ! - Pagina 2 281626781 Eerst nog de introductie en vanaf 27 aug beginnen de lessen.

Het is een rare gewaarwording dat ik niet meer bij het kdv werk. Ik moet er echt nog aan wennen.

Dat zal wel ja! Heb je nu vakantie?

Je begint 3 week eerder dan ik! Mijn school begint pas 14 september, maar ik start pas de 17e omdat ik eerst op vakantie ga. Was niet heel handig gepland haha.

Had je nog getrakteerd voor de kindjes?
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen is het zover ! - Pagina 2 Empty Re: Morgen is het zover !

Bericht  Stuiterbal ma 6 aug 2012 - 8:23

Elsje schreef:
Stuiterbal schreef:Elsje: 23 augustus start ik met school Morgen is het zover ! - Pagina 2 281626781 Eerst nog de introductie en vanaf 27 aug beginnen de lessen.

Het is een rare gewaarwording dat ik niet meer bij het kdv werk. Ik moet er echt nog aan wennen.

Dat zal wel ja! Heb je nu vakantie?

Je begint 3 week eerder dan ik! Mijn school begint pas 14 september, maar ik start pas de 17e omdat ik eerst op vakantie ga. Was niet heel handig gepland haha.

Had je nog getrakteerd voor de kindjes?

Ja ik heb elk kind een stuiterbal gegeven met een gedichtje erbij. En mijn collega's heb ik zalmwraps getrakteerd
Ik heb idd nu nog vakantie ! Heerlijk ff bijkomen van alles en genieten met mijn zoon.

Ohh dan begin jij ook laat dan !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen is het zover ! - Pagina 2 Empty Re: Morgen is het zover !

Bericht  Elsje ma 6 aug 2012 - 8:32

Stuiterbal schreef:
Elsje schreef:
Stuiterbal schreef:Elsje: 23 augustus start ik met school Morgen is het zover ! - Pagina 2 281626781 Eerst nog de introductie en vanaf 27 aug beginnen de lessen.

Het is een rare gewaarwording dat ik niet meer bij het kdv werk. Ik moet er echt nog aan wennen.

Dat zal wel ja! Heb je nu vakantie?

Je begint 3 week eerder dan ik! Mijn school begint pas 14 september, maar ik start pas de 17e omdat ik eerst op vakantie ga. Was niet heel handig gepland haha.

Had je nog getrakteerd voor de kindjes?

Ja ik heb elk kind een stuiterbal gegeven met een gedichtje erbij. En mijn collega's heb ik zalmwraps getrakteerd
Ik heb idd nu nog vakantie ! Heerlijk ff bijkomen van alles en genieten met mijn zoon.

Ohh dan begin jij ook laat dan !

Oohja dat is ook zo! Lekker dat je nu even kan bijkomen en lekker kan vakantie vieren met je zoon!

Jaa ze hebben hier laat vakantie! Wel lekker, was al bang dat ik 2 a 3 weken school zou misssen, maar t valt gelukkig mee.
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen is het zover ! - Pagina 2 Empty Re: Morgen is het zover !

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum