Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
+77
Anmy
vlindertje
Caro
Aimee
Sayuri
Rumble
Benthe
TNMN
_Lacey_
Spring
rapa nui
Lotus_
Star007
Pandora
ijsjemeisje
_Nina
Mamsie
Lady4
Ella
Nathalie
Zwerver
Reeza
Puk
nijntje4
Xanna
June
RYW
Davinia
Dennenappel
Limburg85
Poeke
Kowalski
Minx
SoGood
Happinaz
Caresses
Sylvana
minoessepoes
VeryCherry
Tiana
Guus
Eris
Elliot
Sugarfall
Parel
Feline
Phileine
Alex
Sterre
Raindrop
Gympie
Bay
Atelier Madame
Lousanne
Rose
Lies
Flippin' Bitch
Arwyn
Mizz_S
Aziraphale
Blair
kajaka88
Blond
Poubelle
Antibes
Lavendel
Silver
Stuiterbal
Marin
Bliss
Toet
Ibbeltje
Mees
Error
Jeanette
loura
Monte
81 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
Nou ja daarin ben ik het dus niet met je eens, omdat ik vind dat het heel leuk staat. Daarom draag ik 't ook Ben het zeker niet met je eens dat het voor 60 jarigen is. Gisteren toevallig een feestje gehad waarbij de 'jeugd' (tussen 20 en 35) allemaal polo's aan had (zowel man als vrouw) en de 'bejaarden' (tussen de 40 en 70) allemaal rokken/broeken met shirtjes.
Maar goed, let's agree to disagree indeed
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Nou ik vind de polo die je aanhad wel leuk. Draag zelf nooit polo's omdat ze me voor geen meter staan. Maar kan me voorstellen dat als je lekker thuis werkt je zoiets aantrekt. Vond alleen de combi met de broek niet leuk. Zou idd voor een wit shirtje gaan op een roze broek.
Verder kleed ik me wel enigszins naar mijn leeftijd. In die zin dat ik geen dingen meer bij de Coolcat koop, haha. Kwam daar als tiener heul vaak. Wel draag ik nog shirtjes met print, maar niet van die regenboogdingen, kersen, andere 'jongemeisjesdingen'. Mijn smaak is wel behoorlijk verandert inderdaad. Wat ik jammer vind bij mezelf is dat ik niet echt een eigen stijl heb. Ik kan heel classy kleding dragen, maar ook heel casual, heel hip of juist wat 'suffer'. Ik trek daar niet echt één lijn in. Dus kan ik moeilijk bedenken wat nou mijn stijl is.
Verder kleed ik me wel enigszins naar mijn leeftijd. In die zin dat ik geen dingen meer bij de Coolcat koop, haha. Kwam daar als tiener heul vaak. Wel draag ik nog shirtjes met print, maar niet van die regenboogdingen, kersen, andere 'jongemeisjesdingen'. Mijn smaak is wel behoorlijk verandert inderdaad. Wat ik jammer vind bij mezelf is dat ik niet echt een eigen stijl heb. Ik kan heel classy kleding dragen, maar ook heel casual, heel hip of juist wat 'suffer'. Ik trek daar niet echt één lijn in. Dus kan ik moeilijk bedenken wat nou mijn stijl is.
Gast- Gast
Marin schreef:Nou ja daarin ben ik het dus niet met je eens, omdat ik vind dat het heel leuk staat. Daarom draag ik 't ook Ben het zeker niet met je eens dat het voor 60 jarigen is. Gisteren toevallig een feestje gehad waarbij de 'jeugd' (tussen 20 en 35) allemaal polo's aan had (zowel man als vrouw) en de 'bejaarden' (tussen de 40 en 70) allemaal rokken/broeken met shirtjes.
Maar als jij het hebt over een feestje waarbij de jeugd allemaal een polo droeg, dan denk ik aan een wat meer 'kak' feestje dan een gewoon huis-tuin en keuken feestje van de doorsnee buurvrouw. Misschien een beetje krom geformuleerd, maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel
Ik denk dat een bepaalde kledingstijl (en wat je al dan niet wel of niet mooi/sexy vindt) past bij de wereld waarin je leeft en met wat voor mensen je omgaat.
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10
Het was gewoon een verjaardagsborrel van m'n schoonmoeder, maar ik denk dat je het publiek wel als 'kak' zou kunnen beschouwen ja. Dus huis-tuin-en-keuken-feestje, ja op zich wel, niet chic aangekleed ofzo, gewoon een normale casual borrel.
Kenya, dat bepalen wat je stijl is vind ik ook altijd heel moeilijk. Ik ben ook helemaal niet op de hoogte van 'hippe stromingen', als die er al zijn. Maar bij de CoolCat kom ik inderdaad ook niet meer, alleen toen ik 14 was. Ik zie er wel eens mensen van onze leeftijd, maar dat is dan echt niet meer mijn stijl zeg maar. Ik vond het toen leuk, nu niet meer.
Kenya, dat bepalen wat je stijl is vind ik ook altijd heel moeilijk. Ik ben ook helemaal niet op de hoogte van 'hippe stromingen', als die er al zijn. Maar bij de CoolCat kom ik inderdaad ook niet meer, alleen toen ik 14 was. Ik zie er wel eens mensen van onze leeftijd, maar dat is dan echt niet meer mijn stijl zeg maar. Ik vond het toen leuk, nu niet meer.
Marin- Lady Post-a-lot
Xanna schreef:Marin schreef:Nou ja daarin ben ik het dus niet met je eens, omdat ik vind dat het heel leuk staat. Daarom draag ik 't ook Ben het zeker niet met je eens dat het voor 60 jarigen is. Gisteren toevallig een feestje gehad waarbij de 'jeugd' (tussen 20 en 35) allemaal polo's aan had (zowel man als vrouw) en de 'bejaarden' (tussen de 40 en 70) allemaal rokken/broeken met shirtjes.
Maar als jij het hebt over een feestje waarbij de jeugd allemaal een polo droeg, dan denk ik aan een wat meer 'kak' feestje dan een gewoon huis-tuin en keuken feestje van de doorsnee buurvrouw. Misschien een beetje krom geformuleerd, maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel
Ik denk dat een bepaalde kledingstijl (en wat je al dan niet wel of niet mooi/sexy vindt) past bij de wereld waarin je leeft en met wat voor mensen je omgaat.
Idd, ik kom nooit op feestjes waar mensen polo's dragen
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik was vorig jaar bij een polo wedstrijd en daar droegen vrouwen ook polo's. Oh wacht, het zal met de sport te maken hebben
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik ook niet en al helemaal niet waar vrouwen ze dragen eigenlijk.
Wel leuk dat jou vriend Polo's juist mooi vindt voor vrouwen.
Wel leuk dat jou vriend Polo's juist mooi vindt voor vrouwen.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Hahaha Chance
Het is nu echt alsof het een heel gek kledingstuk is, maar t is toch gewoon normaal? Ik zie zo vaak mensen in polo's lopen. Wat een gek woord eigenlijk. Polo. Polo. Polo.
Het is nu echt alsof het een heel gek kledingstuk is, maar t is toch gewoon normaal? Ik zie zo vaak mensen in polo's lopen. Wat een gek woord eigenlijk. Polo. Polo. Polo.
Laatst aangepast door Marin op ma 13 aug 2012 - 4:18; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
Ik vind bij een man een polo trouwens wel erg leuk! Ik zie ze nog liever in een blouse, maar een polo vind ik bij een man echt niet verkeerd
Blond- Lady Post-a-lot
Ja ik vind het voor mannen ook erg leuk, zowel polo's als overhemden Very sexy!
Marin- Lady Post-a-lot
Ik ben me volgens mij niet heel anders gaan dragen de afgelopen jaren, ik draag nog steeds wat ik leuk vind.
Wat mijn eigen stijl is weet ik niet precies, ik hou van kleur, glitter, studs en stoer, maar ook van jurkjes en pumps.
Vroeger (toen ik 15/ 16 was) droeg ik wel shirtjes met teksten erop, ik kan me nog een shirtje herinneren met heel klein op de voorkant 'what are you staring at'. Dat soort dingen draag ik niet meer.
Ik loop allerlei winkels in, zal niet een bepaalde winkel overslaan omdat dat voor jongere mensen is, daar vind je soms juist de leukste dingen.
Wat mijn eigen stijl is weet ik niet precies, ik hou van kleur, glitter, studs en stoer, maar ook van jurkjes en pumps.
Vroeger (toen ik 15/ 16 was) droeg ik wel shirtjes met teksten erop, ik kan me nog een shirtje herinneren met heel klein op de voorkant 'what are you staring at'. Dat soort dingen draag ik niet meer.
Ik loop allerlei winkels in, zal niet een bepaalde winkel overslaan omdat dat voor jongere mensen is, daar vind je soms juist de leukste dingen.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Marin schreef:Het was gewoon een verjaardagsborrel van m'n schoonmoeder, maar ik denk dat je het publiek wel als 'kak' zou kunnen beschouwen ja. Dus huis-tuin-en-keuken-feestje, ja op zich wel, niet chic aangekleed ofzo, gewoon een normale casual borrel.
Ik weet niet of je jezelf rekent tot de wat meer doorsnee of juist dat wat chiquere/'kak', maar als ik kijk naar jouw kledingkeuze in zijn geheel (van foto's van de afgelopen jaren) en de leefstijl die je een beetje door laat schemeren hier op het forum, denk ik je wat meer past in die laatste categorie (ik hoop niet dat ik je hier mee tegen het hoofd stoot). Het dragen van polo's vind ik daar juist wel weer meer bij passen, dus het verbaasd mij ook niet dat het in jouw omgeving wat meer standaard is (en jij en je vriend het beiden mooi en sexy vinden).
Laatst aangepast door Xanna op ma 13 aug 2012 - 4:20; in totaal 1 keer bewerkt
Xanna- Prater
Ik associeer polo's met kak en ik ken nauwelijks kakkers Eén collega (van in de 50) draagt ze ook wel eens.
Mn vriend draagt (op mijn aanraden) trouwens wel eens polo's hoor, maar dan niet dit soort, maar gewoon effen en van T-shirtstof. Staat hem erg goed!
Mn vriend draagt (op mijn aanraden) trouwens wel eens polo's hoor, maar dan niet dit soort, maar gewoon effen en van T-shirtstof. Staat hem erg goed!
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Ik associeer polo's met kak en ik ken nauwelijks kakkers Eén collega (van in de 50) draagt ze ook wel eens.
Mijn vriend draagt naar zijn werk vrijwel altijd nette polo's (effen, strepen), maar dan wel gecombineerd met een stoere spijkerbroek en casual schoenen. Bij mannen associeer ik het daarom weer helemaal niet als kak.
Xanna- Prater
Xanna schreef:Marin schreef:Het was gewoon een verjaardagsborrel van m'n schoonmoeder, maar ik denk dat je het publiek wel als 'kak' zou kunnen beschouwen ja. Dus huis-tuin-en-keuken-feestje, ja op zich wel, niet chic aangekleed ofzo, gewoon een normale casual borrel.
Ik weet niet of je jezelf rekent tot de wat meer doorsnee of juist dat wat chiquere/'kak', maar als ik kijk naar jouw kledingkeuze in zijn geheel (van foto's van de afgelopen jaren) en de leefstijl die je een beetje door laat schemeren hier op het forum, denk ik je wat meer past in die laatste categorie (ik hoop niet dat ik je hier mee tegen het hoofd stoot). Het dragen van polo's vind ik daar juist wel weer meer bij passen, dus het verbaasd mij ook niet dat het in jouw omgeving wat meer standaard is (en jij en je vriend het beiden mooi en sexy vinden).
Nee hoor, daarmee stoot je me niet tegen het hoofd, dat is gewoon wel zo. Zolang anderen maar niet daar aanstoot aan nemen want ik zou niet weten waarom dat zou moeten. Ik zie dat niet alsof daar een soort scheidingslijn doorloopt ofzo, ik vind doorsnee dan ook geen goede woordkeuze. Maar ik snap wel wat je bedoelt en het antwoord is daarop ja, in mijn directe omgeving is dat vrij normaal ja.
Bliss, jouw vriend is ook wat meer een tshirt type denk ik. Maar polo's zullen 'm ook goed staan. Mijn vriend draagt ook wel effen polo's, maar ik vind van die race-polo's juist heel erg leuk, met van die opdruk. Zeker omdat ie mega auto fan is. Hij had ook expres z'n race polo aan op de Ring enzo. Dat vind ik juist stoer en past echt bij hem. Een tshirt zou 'm ook totaal niet staan, daar mist gewoon een kraagje
Marin- Lady Post-a-lot
Zo'n soort polo zou mn vriend dus wel kunnen dragen:
http://www.hm.com/nl/product/03530?article=03530-B
Hij heeft zoiets in het kobaltblauw, donkergrijs en lichtgrijs en ik ben fan
Verder staan shirt met een V-hals (niet te diep!) hem het beste.
http://www.hm.com/nl/product/03530?article=03530-B
Hij heeft zoiets in het kobaltblauw, donkergrijs en lichtgrijs en ik ben fan
Verder staan shirt met een V-hals (niet te diep!) hem het beste.
Bliss- Lady Post-a-lot
Haha heb jij hem ook al aan 't kobaltblauw! Ontzettende Bliss!
Maar leuk, dat vind ik erg leuk inderdaad, denk ook wel bij jouw vriend.
Maar leuk, dat vind ik erg leuk inderdaad, denk ook wel bij jouw vriend.
Marin- Lady Post-a-lot
Bliss- Lady Post-a-lot
Vandaag eens even wat outfits voor de vakantie gepast, we gaan een week nr zuid Spanje en mag alleen handbagage meenemen dus niet teveel mee!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik merk nu de laatste tijd dat ik niet alles meer aan doe of durf. Omdat ik bang ben dat het me nog jonger maakt. Ik probeer de laatste tijd wat volwassener te kleden. Ik vind bepaalde kleding stukken die ik in mijn kast heb eigenlijk helemaal niet meer passend bij mijn leeftijd, terwijl er dingen tussen zitten die ik miss nog vorig jaar heb aangeschaft. Ik heb het idee dat ik er net een beetje tussenval qua wat wel en niet kan.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Zo ik zal ook eens een foto plaatsen
*weg*
*weg*
Laatst aangepast door nijntje4 op zo 19 aug 2012 - 23:40; in totaal 1 keer bewerkt
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Leuk Nijntje! Mooi figuur heb je! En ik denk een gaaf kapsel, maar daar zie ik slechts een stukje van.
Edit; Leuke setjes AM! Ik kan me goed vinden in jouw stijltje
Edit; Leuke setjes AM! Ik kan me goed vinden in jouw stijltje
Gast- Gast
Dankjewel!
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Ik ben fan van streepjes
Blond- Lady Post-a-lot
Chance leuk! Maar heb je het niet heel warm? Hier is de zon volop aanwezig iig. Ik zit in een outfit met spijkerrokje en hempje zonder mouwen haha.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic