Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
+77
Anmy
vlindertje
Caro
Aimee
Sayuri
Rumble
Benthe
TNMN
_Lacey_
Spring
rapa nui
Lotus_
Star007
Pandora
ijsjemeisje
_Nina
Mamsie
Lady4
Ella
Nathalie
Zwerver
Reeza
Puk
nijntje4
Xanna
June
RYW
Davinia
Dennenappel
Limburg85
Poeke
Kowalski
Minx
SoGood
Happinaz
Caresses
Sylvana
minoessepoes
VeryCherry
Tiana
Guus
Eris
Elliot
Sugarfall
Parel
Feline
Phileine
Alex
Sterre
Raindrop
Gympie
Bay
Atelier Madame
Lousanne
Rose
Lies
Flippin' Bitch
Arwyn
Mizz_S
Aziraphale
Blair
kajaka88
Blond
Poubelle
Antibes
Lavendel
Silver
Stuiterbal
Marin
Bliss
Toet
Ibbeltje
Mees
Error
Jeanette
loura
Monte
81 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
Heb al dagen geen foto's van m'n outfits gemaakt maar vandaag wel weer eens van m'n bikini outfit (shirtje, shortje en bikini er onder)
*
Vanavond weer jurkje aan :-)
*
Vanavond weer jurkje aan :-)
Laatst aangepast door Marin op do 6 sep 2012 - 2:43; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wauw Sugarfall, mooie outfit! Dat bloesje staat je goed!
Paraplu, ik heb de shirtjes in het echt gezien bij de Zeeman en ik vind ze aan de ene kant wel mooi, maar aan de andere kant vond ik ze er dus ook een beetje goedkoop uitzien! Ik twijfel nog. Weet ook niet meer wat ze kosten en of het waard is om erover te twijfelen, haha! Ik vond de witte het mooist maar die schijnt echt heeel erg door dus daar moet wel iets onder.
Paraplu, ik heb de shirtjes in het echt gezien bij de Zeeman en ik vind ze aan de ene kant wel mooi, maar aan de andere kant vond ik ze er dus ook een beetje goedkoop uitzien! Ik twijfel nog. Weet ook niet meer wat ze kosten en of het waard is om erover te twijfelen, haha! Ik vond de witte het mooist maar die schijnt echt heeel erg door dus daar moet wel iets onder.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Dankjewel!
Ik ga binnenkort ook wel even kijken bij de Zeeman denk ik, is meestal toch niet duur dus als ik er dan spijt van krijg is het niet zo heel erg. Ik moet eigenlijk echt even niks meer kopen.
Ik ga binnenkort ook wel even kijken bij de Zeeman denk ik, is meestal toch niet duur dus als ik er dan spijt van krijg is het niet zo heel erg. Ik moet eigenlijk echt even niks meer kopen.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb de witte, ging panty's kopen voor mijn werk en kwam dus ook met zo'n shirtje naar buiten , de witte ook inderdaad. Ik heb ook zo'n soort shirtje in het roze van een ander merk en die vind ik wel mooier, maar voor die 7 euro vond ik hem best leuk.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
minoessepoes schreef:Ik heb de witte, ging panty's kopen voor mijn werk en kwam dus ook met zo'n shirtje naar buiten , de witte ook inderdaad. Ik heb ook zo'n soort shirtje in het roze van een ander merk en die vind ik wel mooier, maar voor die 7 euro vond ik hem best leuk.
Foto?
Gast- Gast
Carrie schreef:Wauw Punk'd heel mooi. Wat ben jij toch goed met mode en kleding, daar kan ik nog een hoop van leren!
Wat leuk om te horen Dankje! haha
Gast- Gast
Laatst aangepast door Rataplan op za 8 sep 2012 - 22:32; in totaal 1 keer bewerkt
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Mooie kleur broek Rataplan! Ik vind hem alleen niet zo mooi zitten bij je kruis, maar dat komt misschien ook door je houding op de foto.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Reva schreef:minoessepoes schreef:Ik heb de witte, ging panty's kopen voor mijn werk en kwam dus ook met zo'n shirtje naar buiten , de witte ook inderdaad. Ik heb ook zo'n soort shirtje in het roze van een ander merk en die vind ik wel mooier, maar voor die 7 euro vond ik hem best leuk.
Foto?
Ooh 7 euro dat is niets! Dat kan er hier ook nog wel af! Welke kleuren hadden ze nog meer?
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Dank je. Maar dat kan wel kloppen hoor, ik had hem net flink staan ophijsen .Caroline. schreef:Mooie kleur broek Rataplan! Ik vind hem alleen niet zo mooi zitten bij je kruis, maar dat komt misschien ook door je houding op de foto.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Reva schreef:minoessepoes schreef:Ik heb de witte, ging panty's kopen voor mijn werk en kwam dus ook met zo'n shirtje naar buiten , de witte ook inderdaad. Ik heb ook zo'n soort shirtje in het roze van een ander merk en die vind ik wel mooier, maar voor die 7 euro vond ik hem best leuk.
Foto?
Ik zit op mijn werk, dus dat gaat niet lukken! En ik moet hem eerst strijken want hij is ontzettend gekreukt.
minoessepoes- Ratel
Paraplu schreef:Reva schreef:minoessepoes schreef:Ik heb de witte, ging panty's kopen voor mijn werk en kwam dus ook met zo'n shirtje naar buiten , de witte ook inderdaad. Ik heb ook zo'n soort shirtje in het roze van een ander merk en die vind ik wel mooier, maar voor die 7 euro vond ik hem best leuk.
Foto?
Ooh 7 euro dat is niets! Dat kan er hier ook nog wel af! Welke kleuren hadden ze nog meer?
Ik heb zwart, wit en rood/ roest bruin achtige kleur zien hangen.
minoessepoes- Ratel
minoessepoes schreef:Reva schreef:minoessepoes schreef:Ik heb de witte, ging panty's kopen voor mijn werk en kwam dus ook met zo'n shirtje naar buiten , de witte ook inderdaad. Ik heb ook zo'n soort shirtje in het roze van een ander merk en die vind ik wel mooier, maar voor die 7 euro vond ik hem best leuk.
Foto?
Ik zit op mijn werk, dus dat gaat niet lukken! En ik moet hem eerst strijken want hij is ontzettend gekreukt.
Jammer, ben benieuwd! Er stond laatst een blauwe ergens in een verkooptopic van de Hema, die vond ik ook erg mooi. Hmm, misschien loop ik straks wel even langs.
Gast- Gast
Ik vind die shirtjes ook leuk ga ook maar eens even kijken bij de Zeeman denk ik..
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Ben jij echt zo smal of lijkt dat door de lichtinval?
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=32729
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=32729
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic