Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
+77
Anmy
vlindertje
Caro
Aimee
Sayuri
Rumble
Benthe
TNMN
_Lacey_
Spring
rapa nui
Lotus_
Star007
Pandora
ijsjemeisje
_Nina
Mamsie
Lady4
Ella
Nathalie
Zwerver
Reeza
Puk
nijntje4
Xanna
June
RYW
Davinia
Dennenappel
Limburg85
Poeke
Kowalski
Minx
SoGood
Happinaz
Caresses
Sylvana
minoessepoes
VeryCherry
Tiana
Guus
Eris
Elliot
Sugarfall
Parel
Feline
Phileine
Alex
Sterre
Raindrop
Gympie
Bay
Atelier Madame
Lousanne
Rose
Lies
Flippin' Bitch
Arwyn
Mizz_S
Aziraphale
Blair
kajaka88
Blond
Poubelle
Antibes
Lavendel
Silver
Stuiterbal
Marin
Bliss
Toet
Ibbeltje
Mees
Error
Jeanette
loura
Monte
81 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
Hadewijch schreef:Carrie schreef:Dan is jouw vriend de uitzondering op de regel Echt, haast niemand vindt het mooi en het flatteert je ook zeker niet. De foto die je net plaatste met dat lange jurkje/shirtje, prachtig! Staat je echt veel mooier en vrouwelijker en niet zo vormloos.
Helemaal mee eens.
+1
Staat je echt veel beter Marin! Nu zijn polo's ook wel smaak gevoelig natuurlijk; je houdt er van of juist totaal niet. Ik hou er helemaal niet van.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Wat ik heel leuk vind staan, zijn watervalhals shirtjes Daar ben ik nu echt fan van. Ze hebben ze bijvoorbeeld bij de Hema. Polo's dragen heerlijk, maar ik vind ze ook niet zo leuk bij je staan Marin. De volledig donkerblauwe vind ik wel leuker dan die met de strepen, maar ik vind het iets te kak en je kunt er zo leuk vrouwelijk uitzien in jurkjes ed!
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Die watervalhals shirtjes (haha wat een woord) maken me heel massief, omdat ik al zulke grote borsten heb.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Die watervalhals shirtjes (haha wat een woord) maken me heel massief, omdat ik al zulke grote borsten heb.
mij ook
Gast- Gast
Charlie schreef:Marin schreef:Die watervalhals shirtjes (haha wat een woord) maken me heel massief, omdat ik al zulke grote borsten heb.
mij ook
Wat voor shirtjes draag jij graag, Charlie?
En jurkjes staan me idd leuk, maar ik heb echt niet altijd zin om in een jurkje te lopen, zeker omdat ik gewoon thuis werk
Marin- Lady Post-a-lot
Ik vind shirtjes je ook veel leuker staan Marin! Die je op die foto plaatst staat hardstikke mooi! En op die roze broek zou ik ook een leuk wit/beige/creme shirtje aantrekken.
En die donkerblauwe polo staat je wel maar ik vind je nieuwe polo echt niet mooi. Die strepen kleden niet mooi af en met die plaatjes/stiksels wordt het ook een beetje kinderachtig. En dat ligt niet aan jou, 95% van de tijd vind ik polo's bij vrouwen niet mooi. Ik vind het vaak tuttig en seksloos en breed maken. Sorry!
En die donkerblauwe polo staat je wel maar ik vind je nieuwe polo echt niet mooi. Die strepen kleden niet mooi af en met die plaatjes/stiksels wordt het ook een beetje kinderachtig. En dat ligt niet aan jou, 95% van de tijd vind ik polo's bij vrouwen niet mooi. Ik vind het vaak tuttig en seksloos en breed maken. Sorry!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Marin schreef:Charlie schreef:Marin schreef:Die watervalhals shirtjes (haha wat een woord) maken me heel massief, omdat ik al zulke grote borsten heb.
mij ook
En jurkjes staan me idd leuk, maar ik heb echt niet altijd zin om in een jurkje te lopen, zeker omdat ik gewoon thuis werk
Hm ik draag eigenlijk weinig shirtjes omdat die me niet vaak mooi staan. Mijn bovenlijf is zeg maar niet mijn pronkstuk, op de borsten na. Ik draag veel jurkjes (die staan me het best vanwege mn taille en benen), shirtjes met v-hals en dunne bloesjes van zijdig omlaag vallende stof. Met polo's ben ik ook gestopt, stonden me bij nader inzien lomp en blokkerig en maakten mijn halslijn niet mooi.
Gast- Gast
Haha geeft niets Lavendel. Ik vind het zelf gelukkig wel echt heel erg leuk. Jammer dat het gros het dan niet leuk vindt, dat is nooit leuk om te horen natuurlijk, maar ik ga 'm daardoor niet verkopen ofzo (en zeker niet via Yes, dan wil niemand 'm hahaha). Ik blijf 'm gewoon lekker dragen en ben blij met m'n nieuwe aankoop.
Maar in elk geval bedankt voor de tips over wat boven de roze broek te dragen. Dat is echt een lekker zomerse broek, ben er heel blij mee.
Maar in elk geval bedankt voor de tips over wat boven de roze broek te dragen. Dat is echt een lekker zomerse broek, ben er heel blij mee.
Marin- Lady Post-a-lot
Charlie schreef:Marin schreef:Charlie schreef:Marin schreef:Die watervalhals shirtjes (haha wat een woord) maken me heel massief, omdat ik al zulke grote borsten heb.
mij ook
Hm ik draag eigenlijk weinig shirtjes omdat die me niet vaak mooi staan. Mijn bovenlijf is zeg maar niet mijn pronkstuk, op de borsten na. Ik draag veel jurkjes (die staan me het best vanwege mn taille en benen), shirtjes met v-hals en dunne bloesjes van zijdig omlaag vallende stof. Met polo's ben ik ook gestopt, stonden me bij nader inzien lomp en blokkerig en maakten mijn halslijn niet mooi.
Ik moet ook steeds als ik zwangerschapsjurkjes zie aan jou denken! Maar nu ben je gewoon weer slank (en 20 kg afgevallen las ik, wow wat lekker voor je zeg!). Jij hebt een hele leuke stijl vind ik, maar kan me idd niet echt shirtjes voor me zien bij jou, dat kan ik me echt niet meer herinneren wat je nou draagt. Blousjes vind ik altijd leuk om te zien, maar bij mij staat dat juist niet zo leuk op de een of andere manier. Ik heb ook een V hals nodig ofzo.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik droeg (en draag haha) meestal óf een jurkje óf een skinny jeans met een effen shirtje met lage hals en een vestje of cardigan erover (en meestal een losse dunne sjaal). En platte ballerina's eronder. Voor mijn werk een tijd lang veel bloesjes maar die was ik een beetje zat op een gegeven moment want dat zit niet zo lekker.
Veel variatie heb ik ook niet .
Veel variatie heb ik ook niet .
Gast- Gast
Hahaha nou heb ik net al je profielfoto's bekeken op FB in hoop op inspiratie. Wat ben je toch mooi.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Haha geeft niets Lavendel. Ik vind het zelf gelukkig wel echt heel erg leuk. Jammer dat het gros het dan niet leuk vindt, dat is nooit leuk om te horen natuurlijk, maar ik ga 'm daardoor niet verkopen ofzo (en zeker niet via Yes, dan wil niemand 'm hahaha). Ik blijf 'm gewoon lekker dragen en ben blij met m'n nieuwe aankoop.
Ja, leuk shirtje er bij en mooie slippertjes, hardstikke leuk!
En van die polo, het is inderdaad niet leuk om te horen als mensen het niet leuk vinden maar ik vind andere dingen juist veel leuker bij je staan dus dan vind ik dat 'zonde' als je iets anders aanhebt zeg maar haha. Nou hou ik ook meer van een meisjes stijl qua kleding en Polo's vind ik wat ouder en degelijker (sorry again) dus daarom vind ik ze ook iets minder. Ach, als je het zelf ook maar leuk vindt!
Lavendel- Ratel
Marin schreef:Hahaha nou heb ik net al je profielfoto's bekeken op FB in hoop op inspiratie. Wat ben je toch mooi.
wauw thanx
Gast- Gast
Lavendel schreef:
Nou hou ik ook meer van een meisjes stijl qua kleding en Polo's vind ik wat ouder en degelijker (sorry again) dus daarom vind ik ze ook iets minder. Ach, als je het zelf ook maar leuk vindt!
Ja het is wel wat ouwelijker, dat geef ik zo toe. Maar ik vind dat juist wel fijn. Ik ben geen 18 meer.
Ik merk zelf heel erg dat ik niet echt meer van die shirts met prints wil dragen a la dit:
(even zomaar wat plaatjes gezocht hoor)
Je snapt wel wat ik bedoel denk ik, zie je heel veel in winkels.
Een aantal jaar geleden droeg ik dat nog echt super veel, maar ik merk dat ik vind dat ik daar toch een beetje te oud voor word. Een enkele keer draag ik nog wel zoiets (die shirtjes heb ik dan al zo veel gedragen dat ik er een 'band' mee heb en dat ik ze nog leuk vind), maar ik zal 't nu echt niet meer kopen. Niks mis mee als je 't wel leuk vindt overigens, maar het is mijn stijl niet meer. Dus ben beetje op zoek naar wat nettere, rustigere kleding. Beetje kak mag best, en ben ik sinds m'n relatie wel weer meer gaan dragen (vroeger als tiener droeg ik ook altijd polo's maar laatste jaren niet meer dus), en ik ben wat meer aan het proberen met kleuren. Maar is best lastig, je eigen stijl herontdekken.
Hebben jullie dat niet, dat je merkt dat je stijl verandert naarmate je wat ouder wordt?
Marin- Lady Post-a-lot
Ja dat herken ik wel, mijn stijl veranderd ook. Kan ook bijna niks meer vinden in de H&M ik zoek nu toch net iets anders en een betere pasvorm.
Draag nu vaker skinnies met mooie wijdere shirts en bloesjes/ truien. Vind van die zijdeachtige glimmende bloesjes erg mooi. Ga vaak naar de Zara nu.
Draag nu vaker skinnies met mooie wijdere shirts en bloesjes/ truien. Vind van die zijdeachtige glimmende bloesjes erg mooi. Ga vaak naar de Zara nu.
Lavendel- Ratel
Ik herken wel wat je zegt, in mijn studentenperiode droeg ik alleen maar flieder de fladder jurkjes met haarbandjes en bloemetjes. Dat kan niet meer. Ook niet naar mijn werk, maar ook niet in het dagelijks leven. Ik weet soms ook niet goed wat ik aan moet. Voor mijn vrijgezellenfeest heb ik een styling workshop gekregen. Nu weet ik in ieder geval welke kleuren me mooi staan. Ik vind het ook moeilijk om me leuk te kleden, terwijl het 5 jaar geleden een hobby was.
Gast- Gast
Ja dat is best heel lastig. Ik heb dan nog het geluk dat ik niet op kantoor werk, maar ik wil ook niet de hele dag in pyjama rondlopen. Bovendien ga ik af en toe ook naar klanten toe en wil ik er ook representatief uit zien. D.w.z. niet te opgedirkt in een kantoorpakje want m'n werk past daar niet bij, maar ook niet met schreeuwerige kleding. Ik vind dat best lastig, ook voor dagelijkse kleding.
Ik vind het wel leuk om er bewust mee bezig te zijn, maar wel moeilijk.
Wel leuk dat je zo'n styling workshop hebt gehad. De juiste kleuren dragen scheelt al heel erg. Dan nog een leuk, net stijltje er bij vinden.
Ik vind het wel leuk om er bewust mee bezig te zijn, maar wel moeilijk.
Wel leuk dat je zo'n styling workshop hebt gehad. De juiste kleuren dragen scheelt al heel erg. Dan nog een leuk, net stijltje er bij vinden.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik merk ook wel dat mijn stijl veranderd. Sowieso moet ik er op mijn werk altijd wel representatief uitzien, waardoor ik niet echt meer sportievere kleding kan dragen (sneakers, baggy jeans). Nu droeg ik dat toch al niet vaak, maar af en toe vond ik het wel leuk.
Ik heb op mijn werk echt zo vaak hetzelfde aan. Wel het liefste een broek, aangezien in dit gebouw nog twee glurende kerels werken (waar ik serieus de kriebels van krijg).
Ik heb op mijn werk echt zo vaak hetzelfde aan. Wel het liefste een broek, aangezien in dit gebouw nog twee glurende kerels werken (waar ik serieus de kriebels van krijg).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik heb ook een style switch gemaakt recentelijk. Eerder droeg ik veel shirts met prints (ook met kikkers enzo), petticoats en lange rokken/jurken. Nu draag ik graag kortere rokken, jurkjes die net over de knie of net boven de knie vallen en blazers. Ik draag wel gekleurde shirts, maar niet meer met drukke prints. Als uitzondering soms eens een shirt met bloemetjesprint of mijn beatles shirt
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Ik denk eerlijk gezegd niet echt na over of iets 'kan' voor mijn leeftijd, ik draag gewoon wat ik leuk vind. Ik heb een erg brede smaak en de ene keer is dat een wat netter jurkje/rokje of een blazer en de andere keer heel casual een spijkerbroek met All Stars of sneakers en een shirt (evt. met print, al heb ik er daar volgens mij maar 1 van).
Nu kan dit ook gewoon op mijn werk; als ik op kantoor zou zitten, zou ik waarschijnlijk wel wat netter voor de dag komen doorgaans.
Nu kan dit ook gewoon op mijn werk; als ik op kantoor zou zitten, zou ik waarschijnlijk wel wat netter voor de dag komen doorgaans.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik denk ook niet na over mijn leeftijd en wat wel en niet kan. Ik merk gewoon dat ik andere dingen leuk vind nu ik ouder word.
Lavendel- Ratel
Ik denk wel na over mijn leeftijd en wat daar wel en niet bij past. Ik draag ook geen printjes meer bijv. of hééle mini-achtige rokjes. Dat is ook op mijn werk totaal niet representatief en dan word ik gewoon niet op die manier benaderd waarop ik benaderd wil worden. Klinkt misschien alsof ik mezelf beperkingen opleg, maar zo voelt dat totaal niet, integendeel eerder. Ik vind gewoon sommige dingen bij sommige leeftijdsgroepen horen en vanaf een bepaalde leeftijd soms zelfs belachelijk.
Ik denk bijvoorbeeld aan volwassen mannen in geruite shorts, volwassen kerels in geruite bloesjes met korte mouwen en grote prints, vrouwen op leeftijd in héél korte rokjes en vrouwen van 30 met neon nep ray-bans.
Ik denk bijvoorbeeld aan volwassen mannen in geruite shorts, volwassen kerels in geruite bloesjes met korte mouwen en grote prints, vrouwen op leeftijd in héél korte rokjes en vrouwen van 30 met neon nep ray-bans.
Gast- Gast
Maar vind je die mini rokjes en printjes nog wel leuk dan Charlie? Bij mij gaat dat een beetje gelijk op, dingen die ik jong of onvolwassen vind ogen vind ik ook niet leuk meer.
Lavendel- Ratel
Lavendel schreef:Maar vind je die mini rokjes en printjes nog wel leuk dan Charlie? Bij mij gaat dat een beetje gelijk op, dingen die ik jong of onvolwassen vind ogen vind ik ook niet leuk meer.
Jaaaa ik zag dat jij jezelf in één zin beter verwoordde dan ik in 10 .
Of ik vind het nog leuk. Alleen niet voor mezelf! Maar bijv. voor mijn nichtje van 13.
Gast- Gast
Nee Marin je bent geen 18 meer, maar ook geen 60 Het is gewoon zonde dingen te dragen die je figuur geen goed doen als er ook zoveel andere dingen te dragen zijn. Waarom zou je iets aantrekken wat je gewoon niet staat? (en bij heel veel andere vrouwen ook niet, de polo bedoel ik) bovendien komen je lovehandels daarin veel meer naar voren, vind het zo zonde! Ik vind je op die andere foto meteen een heel ander figuur hebben. Maar goed, heb mijn punt nu wel gemaakt, en jij blijft eigenwijs je polo dragen, I agree to disagree.
Leuk Ecrits zo'n style/kleurenworkshop, hebben Marjolein en ik ook aan Gerteke gegeven voor haar slagen.
Leuk Ecrits zo'n style/kleurenworkshop, hebben Marjolein en ik ook aan Gerteke gegeven voor haar slagen.
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic