Schoenen opbergen
+4
Arwyn
silly-one
Jerry
ixis
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Schoenen opbergen
Hoe bergen jullie thuis je schoenen op? In mijn nieuwe huisje ben ik nog op zoek naar de beste / efficiëntste methode. Dus, hoe doen jullie dat?
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
Re: Schoenen opbergen
Mijn vriend heeft vorig jaar in de bijkeuken een groot schoenenrek gebouwd
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Dat is ideaal! In it huis is een soort van inbouw- muurkast voor kleding. Wil hier graag iets van een schap voor mijn schoenen. Maar wat is het efficiëntst. Opstapelen, schuin achter elkaar. Of zo'n rekje kopen.
ixis- Fluisteraar
Bij de I.kea hebben ze leuke schoenenkastjes. Neemt weinig ruimte in beslag en staat mooi in de hal.
Gast- Gast
Ik heb een schoenenrek op mijn kamer en daarin staan alle schoenen en de laarzen staan ernaast. Schoenen die ik amper gebruikt ( tennissschoenen voor binnen etc.) die liggen onder in de kast.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
ik zag gister in een foldertje een schoenenrek die je aan de (binnenkant van een) deur kon hangen *maar weet niet meer van welke winkel*
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
In de hal hebben we een rek dat past bij de kapstok.
In de kleine slaapkamer staat een kastje met schoenen er in en er op.
In de kleine slaapkamer staat een kastje met schoenen er in en er op.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een laag schoenenrek in de hal staan, met daarop de schoenen die ik het meeste draag. De rest van mijn schoenen zitten in een opbergkist, die staat in een andere hoek van de hal. Is het toch netjes opgeruimd, maar kan ik er ook makkelijk bij.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
In het hanggedeelte van mijn klerenkast heb ik deze:
Daarin heb ik mijn ballerina's en slippertjes enzo. Onderin de klerenkast staan schoenen die ik niet zo vaak gebruik. Beneden in de hal hebben we een schoenenrek waarop we ieder 3 a 4 paar schoenen kwijt kunnen.
Daarin heb ik mijn ballerina's en slippertjes enzo. Onderin de klerenkast staan schoenen die ik niet zo vaak gebruik. Beneden in de hal hebben we een schoenenrek waarop we ieder 3 a 4 paar schoenen kwijt kunnen.
Onze schoenen slingeren nu nog overal en nergens. Mijn vader is een schoenenkast aan het maken met daarboven een kapstok.
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Ik gooi ze gewoon onderin de kast (maar ik heb en geen schoenentic en geen dure schoenen ahhaha)
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Iets in de hal gaat bij ons niet lukken, daar is die te klein voor. Dus ik moete gaan beperken tot de kast boven. Zal even wennen worden want hier thuis staan ze allemaal in een kast in de bijkeuken.
ixis- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Schoenen opbergen, hoe doen jullie het?
» Schoenen
» Speelgoed opbergen
» Accesoires opbergen
» schoenen
» Schoenen
» Speelgoed opbergen
» Accesoires opbergen
» schoenen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: