Schoenen
+15
Parel
Zenna
_Lana_
-Ieniemienie-
Printje
SDL
Happydobby
Nijntje
Pien
Schism
Flower_L
Liadan
CCC
peach
Star007
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Schoenen
Ik kom er maar niet uit , welke schoenen ik voor D. moet kiezen. Dus even hulp gevraagd
Bestaan er trouwens ook schoentjes met flexzool van een goedkoper merk?
Bestaan er trouwens ook schoentjes met flexzool van een goedkoper merk?
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Re: Schoenen
De eerste zou ik doen!
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Eerste! Die zijn zoooo cute!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou voor de tweede gaan.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind de eerste te poezelig, zou voor de 2e gaan!
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Kom ik weer aan met scapino. Leuke van verschillende merken. Ik ben zelf helemaal weg van een Clarks model. Zal eens kijken of ik hem hier kan kopiëren
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik dacht juist dat de meeste de eerste truttig zouden vinden haha Maar ze zijn inderdaad cute
Star007- Kletskop
Ik heb net al even op de site zitten koekeloeren, maar kon niet echt iets vinden.Pien schreef:Kom ik weer aan met scapino. Leuke van verschillende merken. Ik ben zelf helemaal weg van een Clarks model. Zal eens kijken of ik hem hier kan kopiëren
Star007- Kletskop
van haren al gekeken?
zoiets http://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home-meisjes/home-meisjes-schoenen/00003001081627/Leder%20klittenband%20schoen.prod?r=5&c=3&filter_brand=all&filter_color=all&filter_padding=all&filter_size=212@20&orderby=topseller&st=PRODUCT&filter_cat=home-meisjes/home-meisjes-schoenen
zoiets http://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home-meisjes/home-meisjes-schoenen/00003001081627/Leder%20klittenband%20schoen.prod?r=5&c=3&filter_brand=all&filter_color=all&filter_padding=all&filter_size=212@20&orderby=topseller&st=PRODUCT&filter_cat=home-meisjes/home-meisjes-schoenen
Laatst aangepast door Nijntje op wo 20 maa 2013 - 9:26; in totaal 1 keer bewerkt
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Nee, goed idee!Nijntje schreef:van haren al gekeken?
Star007- Kletskop
ik vond het hele fijne schoentjes om mee te beginnen. erg soepele schoentjes, mar net een beetje extra ondersteuning. en de prijs is ook gewoon betaalbaar
Nijntje- Prater
Oeh Nijn, die vind ik echt niet zo mooi. Ik vind die flex-serie van shoesme ook nooit zo mooi, maar als ik moest kiezen dan vind ik de eerste nog wel de mooiste.
Gast- Gast
Maar als ik op de site kijk, lijken de zolen zo stug. Ik kan ook nergens lezen wat voor een zool het is. Ik ga toch wel eerst naar de winkel met haar hoor, om te passen enzo.Nijntje schreef:ik vond het hele fijne schoentjes om mee te beginnen. erg soepele schoentjes, mar net een beetje extra ondersteuning. en de prijs is ook gewoon betaalbaar
Star007- Kletskop
De tweede.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Die schoentjes die nijntje laat zien zijn ook niet mijn smaak trouwens. Ik zie de link nu pasLennox schreef:Oeh Nijn, die vind ik echt niet zo mooi. Ik vind die flex-serie van shoesme ook nooit zo mooi, maar als ik moest kiezen dan vind ik de eerste nog wel de mooiste.
Star007- Kletskop
Ik vind de tweede schattig!
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
dat ik net keek zag ik er ook niet zo heel veel leuke tussen hoor, zou dus nu zelf ook niet geslaagd zijn. Maar het is wel een fijn schoentje:lol:
Nijntje- Prater
De eerste
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
de tweede
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Die tweede stonden echt bovenaan mijn lijstje! Ik vind ze zoooo leuk!
Alleen gaan we toch voor de vervolgschoen.
Die eerste vind ik ook heel leuk, maar toch net iets te tuttig denk ik. Terwijl ik echt wel van het tuttige ben.
Die eerste vind ik ook heel leuk, maar toch net iets te tuttig denk ik. Terwijl ik echt wel van het tuttige ben.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Printje schreef:De eerste
Ja ik vind die eerste ook echt het leukst!! 2de en 3de een beetje saai..
Zenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11
Bedoel je met een andere zool? Loopt ze al lang?_Lana_ schreef:Die tweede stonden echt bovenaan mijn lijstje! Ik vind ze zoooo leuk!
Star007- Kletskop
L. loopt sinds 2 weken.
Vooral met dit weer, en het feit dat de schoentjes minimaal 50 euro kosten, zijn wij gegaan voor de flexzool, en niet de antislipzool. Ze loopt daar zó goed op, biedt genoeg ondersteuning, kunnen de zool helemaal dubbel vouwen, ze krijgt geen natte voeten én ze gaan waarschijnlijk wat langer mee omdat de zool niet echt slijt.
Wij hebben shoesme gekocht bij Ziengs, online, als je je dan inschrijft voor de nieuwsbrief krijg je 5 euro korting.
Vooral met dit weer, en het feit dat de schoentjes minimaal 50 euro kosten, zijn wij gegaan voor de flexzool, en niet de antislipzool. Ze loopt daar zó goed op, biedt genoeg ondersteuning, kunnen de zool helemaal dubbel vouwen, ze krijgt geen natte voeten én ze gaan waarschijnlijk wat langer mee omdat de zool niet echt slijt.
Wij hebben shoesme gekocht bij Ziengs, online, als je je dan inschrijft voor de nieuwsbrief krijg je 5 euro korting.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Star007 schreef:Bedoel je met een andere zool? Loopt ze al lang?_Lana_ schreef:Die tweede stonden echt bovenaan mijn lijstje! Ik vind ze zoooo leuk!
Ze loopt nu net zo'n 6 stapjes los, dus ze loopt nog niet echt.
Ze heeft nu nog van die slofjes en ik wil als ze net loopt voor schoentjes gaan kijken.
En anders in april.
Zoon loopt ook nog niet, maar die krijgt ook meteen die andere schoentjes.
Al laat ik me nog wel even informeren hoor in de winkel.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: