Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hormonen

+12
Niekske
Rapunzel
Esperanza
Lady Starstruck
Erin
Printje
kwak
Blond
Sterre
Bliss
Caro
Marin
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hormonen - Pagina 2 Empty Re: Hormonen

Bericht  Blond wo 1 aug 2012 - 5:47

Rapunzel schreef:Vor de meiden die aan de pil zijn heb ik nog een vraagje trouwens. Zijn jullie ook dikker geworden door de hormonen? Dat lijkt me namelijk niet zo'n fijne bijkomstigheid.

Nee, ik ben op hetzelfde gewicht gebleven. Maar het is volgens mij wel gebruikelijk dat je 1 à 2 kilo aankomt.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lady Starstruck wo 1 aug 2012 - 6:18

Esperanza schreef:
Lady Starstruck schreef:
Sterre schreef:Bij mij is het nu ook drama! Ik ben 3 weken geleden met de pil gestopt vanwege migraine, en sinds dien zit ik in een hormonale achtbaan van extreme blijheid, down voelen, me vrouwelijk voelen, me moddervet en heel lelijk voelen, puistjes ennn ook veel trek in lekkere dingen. Vermoeiend! het schijnt wel even te kunnen duren, best lullig voor mijn vriend ;-)

Dit ben ik dus ook zonder de pil. Drama, vooral dat down gevoel vreselijk is het. Nu ben ik weer aan de pil, en het is nog niet optimaal maar al wel beter als het was. Heb intussen al drie pillen uitgeprobeerd. En wil niet te vaak meer proberen. Heb ook teunisbloem capsules geslikt, dat schijnt er tegen te helpen maar dat hielp niks.
Nu ben ik nog niet te genieten, maar dat is alleen in de stopweek gelukkig. Voor de rest valt het mee.

Dit heb ik dus met de pil!

Ik gebruik al een hele poos geen hormonale anti-conceptie meer, het doet zoveel met je, dat heb ik liever niet. Helaas ken ik nog steeds de schommelingen. Soms kan ik ineens heel depressief worden en ik weet dan niet waar het vandaan komt, soms ben ik er ook van overtuigd dat ik nog niet ongesteld moet worden. Totdat ik dan toch ga rekenen en tot de ontdekking kom dat ik de week daarna ongesteld moet worden. Verder al een week van tevoren last van buikpijn, hoofdpijn en gevoelige borsten. Leuk die hormonen Hormonen - Pagina 2 394967

Ja je krijgt toch een hoop hormonen binnen, maar zonder de pil is het nog erger bij mij. Dan heb ik helemaal last van stemmingswisselingen . Soms denk ik was ik maar een man hahaha.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Gast wo 1 aug 2012 - 10:42

Ik slik de pil, en slik 'm door, dus zou in principe nergens last van moeten hebben aangezien de hormoonhoeveelheid continu hetzelfde is. Maar ik herken alles; van de moodswings tot de vreetbuien. Hmm... zou 't dan gewoon m'n karakter zijn Evil or Very Mad

Gast
Gast

Bericht  Feline wo 1 aug 2012 - 22:39

Ik ben nu ook een paar maanden gestopt met de pil en de eerste maand was ik inderdaad ook echt verschrikkelijk down. Ik walgde van mezelf, kon mezelf niet meer in de spiegel zien en alles was kut.

Nu gaat 't eigenlijk wel goed geloof ik. Nog wel enorm last van moodswings maar dat is deels denk ik ook aan iets anders te wijten.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Marin wo 1 aug 2012 - 22:57

Weet niet echt waar ik 't moet zetten, dus dan maar in dit topic, omdat we het hier er al over hadden... Maar ik heb net een afspraak gemaakt voor komende dinsdag..Dan gaat m'n spiraaltje er in. Vind het echt heel erg eng. Gelukkig is m'n vriend zo lief om mee te gaan, dan hoef ik niet op de fiets naar huis (dat lijkt me niet fijn, om op een hard zadel te zitten daarna). Ik ga lekker direct 's ochtends, dan hoef ik me niet druk te maken rest van de dag.
Ik wilde eigenlijk de eerstvolgende keer dat ik ongesteld ben, maar dan ben ik op vakantie, en nu duurt het dan nog drie weken tot de vakantie, dus ik hoop zooo dat ik dan niet meer vloei. Op hoop van zegen dan maar.

Maar naast dat ik het spannend vind, ben ik ook gewoon echt heel benieuwd wat m'n lichaam gaat doen. Kan ik de hormonen van de spiraal beter verdragen dan de pil? Wordt het erger? Het zal me benieuwen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Sterre do 2 aug 2012 - 1:31

Ik kan me voorstellen dat je het spannend vind Marin! Maar uit mijn omgeving hoor ik juist vaak positieve geluiden over de mirena, dus wie weet pakt het bij jou ook gewoon goed uit!

Dat ik me soms dik voel sinds ik met de pil be gestopt komt trouwens niet helemaal uit de lucht, ik ben in een krappe maand tijd gewoon 2 kilo aangekomen Evil or Very Mad . Snap er niks van, want mijn eetpatroon is niet veranderd en hoewel ik vaker snaaibuien heb geef ik daar niet vaak aan toe. Ik ben gelukkig weer begonnen met hardlopen sinds deze week, en wil nog iets beter op mijn eten gaan letten, maar toch vind ik het stommm.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Guus do 2 aug 2012 - 3:16

Ik ga trouwen omdat ik last had van m'n hormonen laughcry
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jeanette do 2 aug 2012 - 7:19

Ik heb gelukkig geen last van mijn hormonen en slik de pil. Ik slik de pil vanaf mijn 15de en weet nog dat als ik daarvoor ongesteld werd echt ziek werd als het zover was.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lady Starstruck do 2 aug 2012 - 23:34

Jeanette dan heb je echt geluk dat je er geen last van hebt. Ik had het een paar jaar geleden ook niet, maar het is sinds 2 a 3 jaar dat ik er zo last van heb Evil or Very Mad
Goochempie haha hoe doe je dat dan?
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 4:27

Komt goed Marin! Echt, het is mij alles meegevallen (en ik heb hem inmiddels 2x laten plaatsen). Ik vloeide meteen niet meer en ook nooit meer gedaan. Ik had even 2 dagen een beetje kramp maar echt, dat gaat over en dan is het echt zo relax!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: