Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rare acties van jullie huisdieren

+16
Mermaid
Rush
JustMeDaan
Mizz_S
Sterre
Raindrop
Caribbeanlover
Blond
Bazinga
Hoochie
Sarah1985
Steep
Lousanne
Lejow
Shisha
Minx
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Rare acties van jullie huisdieren  - Pagina 2 Empty Re: Rare acties van jullie huisdieren

Bericht  Raindrop wo 1 aug 2012 - 1:13

JustMeDaan schreef:
Raindrop schreef:Ook veegt hij heel vaak met zijn pootje langs zijn etensbakje/drinkbakje. We hebben eens opgezocht waarom hij dat doet en blijkbaar is het om zijn geur achter te laten.

Heb je toevallig zilverkleurige bakjes?
Onze kat doet dit namelijk ook maar dan ziet ze niet hoe hoog het water in haar drinkbakje staat. Dan gaat ze met dr pootje erlangs om het te laten bewegen zodat ze ziet hoe hoog het staat en om zo dus niet met haar gehele neus in het water te schieten haha.

Wat grappig! Eigenlijk heel slim van je kat haha.

We hebben wel zilverkleurige bakjes maar daar zit enkel voer in. In de ene zit brokjes en in de ander zit af en toe nat voer. Maar het nat voer zit soms ook in een gekleurd plastic bakje.
Zijn water krijgt hij via een drinkfontein en op een andere plaats in huis staat een stenen wit met bruin bakje. Ook bij dat stenen bakje veegt hij en ook bij het gekleurd etensbakje haha. En hij doet het zeg maar echt als hij net gegeten/gedronken heeft.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare acties van jullie huisdieren  - Pagina 2 Empty Re: Rare acties van jullie huisdieren

Bericht  Gast wo 1 aug 2012 - 2:04

Als ik moet niezen, gaat m'n konijn headbangen :P
Hij schud dan heel hard met zijn koppie.

Ook heeft hij eens een zak met konijnensnoepjes van zijn kooi af gesleept de bank op om daar vervolgens één snoepje te pikken en daarna ging hij weer netjes in zijn kooi zitten. Ik stond om het hoekje te gluren Laughing

Ook vangt hij vliegen, als er één op de grond zit springt er er met vier pootjes tegelijk bovenop!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 aug 2012 - 4:42

Mijn kat vind het heerlijk om onder de douche te staan en gewassen te worden

Verder is het net een kind. Als hij geen aandacht krijgt gaat hij voor m'n neus liggen mauwen of gaan boven op mij liggen laughcry

Gast
Gast

Bericht  Rush wo 1 aug 2012 - 4:55

Onze poes drinkt uit de wc als ik niet oplet. Voorpoten in de pot, achterpoten op de bril en zo drinkt ze dan. Ik vind het vies dus moet goed opletten dat ik altijd de deur dichtdoe.

En ze doet nu ook wat raar, maar ze kan dan ook ieder moment gaan bevallen!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Mermaid wo 1 aug 2012 - 5:06

We hadden 2 weken een 'oppashond' die kon ook klokkijken, wist precies wanneer het haar tijd was om te lopen. T grappigste van die hond vond ik dat ze jaloers is. Als ik met mijn vriend ging knuffelen op de bank wou ze ook zo graag aandacht dat ze er gewoon tussen sprong (op de bank dus)

zelf heb ik alleen cavia's die doen geen hele rare dingen, behalve achter elkaar aan rennen, springen en heel hard gillen.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Elliot wo 1 aug 2012 - 8:29

Saartje gaat altijd op schoot zitten als ik op de wc zit. Ze loopt ook altijd mee naar de supermarkt maar durft op een bepaald punt niet verder, dus dan blijft ze daar wachten.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 7:12

Als ik 's ochtends uit bed ga gaat mijn kat altijd mee eruit, ze is dan zo snel dat ik niet eens de kans krijg om dr te aaien. Ze gaan dan voor de douchedeur zitten omdat ze weet dat ik ga douchen. Maar dat is volgens mij een soort van kattenkwaal als ik dat hier zo lees.

Verder heeft ze niet echt gekke dingen eigenlijk. Wel een lieve, alleen als ik thuis kom dan komt ze van haar plek af en 'hoi' zeggen. Bij mijn ouders en zusje blijft ze altijd liggen. Laughing

Gast
Gast

Bericht  Linnie1985 za 22 dec 2012 - 10:42

De jongste poes is serieus gek op nibbitchips, en dan alleen de sticks, niet de ringetjes. Mede dankzij mijn vriend komt ze steeds naar mij toe zodra ze een chipszak hoord (of is t met een t?). Ze slaat nog net geen chippie uit mijn handen Laughing.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Caribbeanlover za 22 dec 2012 - 13:45

Een paar jaar geleden was mijn man zo slim geweest om onder de salontafel in zo'n vakje een zak pepernoten geopend neer te leggen. Wij waren weg en toen we terug kwamen was onze helemaal hyper van de suiker.

Onze hond graaft op het kleed (dat mag hij daarvoor ligt het er), dan stopt hij, gaat ruiken en herhaald dit een paar keer. Er zullen wel geuren vrij komen neem ik aan. Ik zeg dan dat hij het goud moet zoeken en mijn man zegt dan wel eens voor de grap ''ga je naar Australie graven?''Laughing

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Zora za 22 dec 2012 - 21:47

Haha wat een grappige dingen allemaal! Ik wil ook weer een huisdier!

Onze vorige kat had een blotevoeten fobie ofzo. Als je geen sokken aanhad, dan ging hij om een hoekje liggen of onder de kast. Liep je dan langs, dan had je zo die kat met zijn nagels in je voeten hangen. AUW!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Dolphinne zo 23 dec 2012 - 12:11

Mijn katertje gaat 's ochtends vaak mee naar de wc. Dan springt hij op schoot en gaat lekker liggen haha.
De laatste week heeft hij een iets minder leuke eigenschap. Namelijk kerstboom klimmen.... En dan ballen eruit proberen te tikken. Gelukkig slaapt hij nu rustig onder de boom.

We hebben er nu ook een tweede kat bij in huis (van m'n vriend, hij heeft er 3 en 1 voor 1 verhuizen we die nu).
De eerste dagen was de nieuwe kat de baas, maar nu rent mijn kat steeds achter de ander aan. Alleen jammer dat ze dat het liefste om 6 uur 's ochtends doen....
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: