Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Turkije in oktober?

+2
Atelier Madame
Niekske
6 plaatsers

Ga naar beneden

Turkije in oktober? Empty Turkije in oktober?

Bericht  Niekske zo 29 jul 2012 - 21:27

Wij kunnen dit jaar helaas niet eerder op vakantie dan in oktober vanwege vrijgezellenfeesten/bruiloften en onze sportwedstrijden... is het in Turkije nog lekker zonnig in oktober? Of kunnen we beter iets zuidelijker gaan? We hebben niet ontzettend veel geld, maar het hoeft ook geen budgetvakantie te worden. Hebben jullie tips?
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Turkije in oktober? Empty Re: Turkije in oktober?

Bericht  Atelier Madame zo 29 jul 2012 - 22:10

In oktober heb je nog wel redelijk wat kans op zonnig weer volgens mij! Toen ik er in april was afgelopen jaar was het iig prachtig weer! Als je echt zonzekerheid wilt zou je kunnen kiezen voor Egypte, daar is het in oktober nog minimaal 25-30 graden en het is maar een uurtje langer vliegen.

Wil je een all-in vakantie doen of juist zelf tentjes zoeken? In Egypte zou ik wel sneller Allin nemen, juist omdat daar buiten de resorts echt helemaal niets is.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Blond zo 29 jul 2012 - 22:34

Ik ga begin oktober naar Mallorca en het is daar dan nog heerlijk weer, zo'n 25 graden (en in de zon vast nog wel warmer). Turkije ligt nog zuidelijker, dus ik denk zeker dat het daar dan mooi is.

Canarische eilanden is dan ook nog heerlijk trouwens!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Vancity_girl ma 30 jul 2012 - 1:54

Ik ben wel eens eind oktober in Turkije geweest en toen was het heerlijk weer. Overdag 30 graden en je kon gewoon lekker op het strand liggen. In de avond koelde het wel redelijk snel af en had je echt een vest/jasje nodig. Ik vond dit zelf ideaal, lekker van het weer genieten maar s'avonds is het lekker koel zodat je lekker kan slapen.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Minx ma 30 jul 2012 - 2:02

Ik ben begin november in Turkije geweest afgelopen jaar. Was heerlijk weer. Konden nog wel op het strand liggen. 's avonds koelde het redelijk af. Van de hele bazaar was niets meer over. We zijn er toen wel geweest puur om te kijken omdat we er beiden al eens eerder waren geweest.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Niekske ma 30 jul 2012 - 2:06

Dankjewel voor jullie reacties! Dan wordt het toch Turkije... Egypte vind ik een beetje eng, gezien de politieke situatie daar op dit moment. We gaan gewoon een appartementje boeken, dichtbij centrum en strand en wij vermaken ons dan wel!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Pepper ma 30 jul 2012 - 7:15

Niekske schreef:Dankjewel voor jullie reacties! Dan wordt het toch Turkije... Egypte vind ik een beetje eng, gezien de politieke situatie daar op dit moment. We gaan gewoon een appartementje boeken, dichtbij centrum en strand en wij vermaken ons dan wel!

Je hebt ik oktober wel iets meer kans op een bui. Maar ja, dat weet je nooit zeker. Overdag is het nog wel warm genoeg en 's avonds idd een vestje meenemen en dan red je het wel!
Pepper
Pepper
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 112
Punten : 131

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: