Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Turkije of Tunesie?

+6
marjoleinnn
Caramba
Snoes
Polly
knets
Penélope
10 plaatsers

Ga naar beneden

Turkije of Tunesie? Empty Turkije of Tunesie?

Bericht  Penélope wo 25 jan 2012 - 8:03

Wij willen in mei op vakantie gaan. We twijfelen tussen Marmaris in Turkije en Hammamet in Tunesie.
Iemand ervaringen met deze bestemmingen, wat zouden jullie aanraden?
We hadden in Turkije hotel Grand Cettia gezien en voor Tunesie caribbean world hammamet.
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Turkije of Tunesie? Empty Re: Turkije of Tunesie?

Bericht  knets wo 25 jan 2012 - 10:48

Ik ben 1 x in tunesie geweest maar vond het land niet veel bijzonders. Het hotel was prachtig en goed verzorgd, lekker eten. We zijn 2 x het hotel uitgeweest voor excursie maar vond de mensen opdringerig... (vond ik ook van egyptenaren)

Ik ben wel meerdere keren naar Turkije geweest. Erg leuke excursies daar gedaan. En omdat de turkse mensen erg vriendelijk zijn kun je ook gewoon heerlijk wandelen door de straten en winkels binnen lopen zonder dat er aan je getrokken wordt... In de herfstvakantie gaan we weer naar turkije.. Heerlijk relaxt land..
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Turkije of Tunesie? Empty Re: Turkije of Tunesie?

Bericht  Polly wo 25 jan 2012 - 11:58

Turkije!!! smile
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Turkije of Tunesie? Empty Re: Turkije of Tunesie?

Bericht  Snoes wo 25 jan 2012 - 23:09

Ik had ook net in je andere topic gereageerd.

In 2009 zijn wij naar Djerba in Tunesië geweest en in 2011 zijn wij naar Marmaris in Turkije geweest. Als ik tussen deze 2 moet kiezen, zeg ik zonder twijfel: Marmaris in Turkije. Volgens het reisbureau is Marmaris het mooiere/groenere gedeelte van Turkije, een heel erg mooie omgeving vonden wij het.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Turkije of Tunesie? Empty Re: Turkije of Tunesie?

Bericht  Caramba do 26 jan 2012 - 3:11

knets schreef:Ik ben 1 x in tunesie geweest maar vond het land niet veel bijzonders. Het hotel was prachtig en goed verzorgd, lekker eten. We zijn 2 x het hotel uitgeweest voor excursie maar vond de mensen opdringerig... (vond ik ook van egyptenaren)

Ik ben wel meerdere keren naar Turkije geweest. Erg leuke excursies daar gedaan. En omdat de turkse mensen erg vriendelijk zijn kun je ook gewoon heerlijk wandelen door de straten en winkels binnen lopen zonder dat er aan je getrokken wordt... In de herfstvakantie gaan we weer naar turkije.. Heerlijk relaxt land..

Vorig jaar naar Marmaris geweest, maar ik vond ze TE aardig, dat vond ik niet zo fijn.
Wij liepen geregeld een winkel voorbij, de verkopers probeerden ons wel naar binnen te trekken en als je er niet op reageerde, liepen ze je gewoon achterna, heel fijn... UHEM!

Verder wel een mooie vakantie gehad daar. Maar ik zou er niet nog eens heen willen, ben meer iemand die ieder jaar naar een andere plaats/ land gaat.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Turkije of Tunesie? Empty Re: Turkije of Tunesie?

Bericht  marjoleinnn do 26 jan 2012 - 4:58

Zoals je uit je andere topic waarschijnlijk wel opgemerkt had zou ik voor Tunesie kiezen.
Heb het daar super gehad! Ook de excursies zijn erg leuk.

Al denk ik dat het overal wel iets is, mensen zeggen hier over Tunesie dat die mensen opdringerig zijn. Nooit iets van gemerkt. En stel dat je wel zulke mensen mee zal maken, dan moet je gewoon meteen duidelijk maken dat je het niet wil of die mensen negeren. Dan stoppen ze echt!
Mijn neef is met zijn vriendin naar Turkije geweest, en hij heeft daar erg negatieve ervaringen mee. Die gaat daar bijv. echt nooit meer naartoe. Hij had het ook over opdringerige verkopers etc. En ze maakten met hun eigen fototoestel een foto toen zijn vriendin bij een kameel stond, zijn fototoestel werd afgepakt en hij kreeg het pas terug als ze samen 40 euro betaalden.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Turkije of Tunesie? Empty Re: Turkije of Tunesie?

Bericht  Penélope do 26 jan 2012 - 8:07

Bedankt voor jullie reacties! We hebben toch besloten om naar Turkije te gaan.


Marjoleinn, dat voorbeeld van je neef is wel heel brutaal dan, ik zou echt kwaad worden.
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Turkije of Tunesie? Empty Re: Turkije of Tunesie?

Bericht  Muurvlindertje do 26 jan 2012 - 11:48

Beide niet, allebei k.utvolk, naar mijn mening en ervaringen dan...

Er zijn zoveel leukere bestemmingen.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Turkije of Tunesie? Empty Re: Turkije of Tunesie?

Bericht  Caramba do 26 jan 2012 - 21:08

Muurvlindertje schreef:Beide niet, allebei k.utvolk, naar mijn mening en ervaringen dan...

Er zijn zoveel leukere bestemmingen.

laughcry
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Turkije of Tunesie? Empty Re: Turkije of Tunesie?

Bericht  vlindertje za 28 jan 2012 - 2:08

Muurvlindertje schreef:Beide niet, allebei k.utvolk, naar mijn mening en ervaringen dan...

Er zijn zoveel leukere bestemmingen.



Vertel..... welke leukere bestemmingen volgens jou en wat zijn jouw ervaringen
vlindertje
vlindertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 358
Registratiedatum : 09-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Turkije of Tunesie? Empty Re: Turkije of Tunesie?

Bericht  Muurvlindertje za 28 jan 2012 - 12:49

Alle Griekse eilanden + Spaanse eilanden. Goede ervaringen met moslims in Tunesië, Egypte en Turkije heb ik niet. Ik hou niet van landen waar ik op moet letten tijdens mijn vakantie. Opletten of ik niet afgezet, beroofd, aangerand, of denigrerend behandeld word. Dat heb ik nog nooit op Spaanse en Griekse eilanden gehad! Ook dat opdringerige gedrag niet.

Dus ik raad je Griekenland en Spanje aan.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Turkije of Tunesie? Empty Re: Turkije of Tunesie?

Bericht  Liz za 28 jan 2012 - 13:00

Muurvlindertje schreef:Alle Griekse eilanden + Spaanse eilanden. Goede ervaringen met moslims in Tunesië, Egypte en Turkije heb ik niet. Ik hou niet van landen waar ik op moet letten tijdens mijn vakantie. Opletten of ik niet afgezet, beroofd, aangerand, of denigrerend behandeld word. Dat heb ik nog nooit op Spaanse en Griekse eilanden gehad! Ook dat opdringerige gedrag niet.

Dus ik raad je Griekenland en Spanje aan.

Wat ben je weer lekker kort door de bocht. Vriendin van mij is beroofd in Barcelona, een andere vriendin op Gran Canaria. Ook kunnen Spanjaarden behoorlijk opdringerig zijn, iets waar ik in Istanbul/Marmaris nooit last van heb gehad.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Turkije of Tunesie? Empty Re: Turkije of Tunesie?

Bericht  Muurvlindertje za 28 jan 2012 - 13:04

Ik ga ook niet naar Barcelona en Gran Canaria... En Spanje is inderdaad niet altijd veilig, vooral de grote steden niet, maar dan nog is het anders als je daar in je korte jurkje met hakken loopt, dan wanneer je dat in Tunesie/Egypte/Turkije doet, dan word je de hele tijd Britney/Shakira/enz genoemd en word je continu bekeken als je een lekker hapje bent. Sommigen vinden dat leuk, die aandacht. Ik niet.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Turkije of Tunesie? Empty Re: Turkije of Tunesie?

Bericht  Pinklady zo 29 jan 2012 - 7:38

Ik zou voor Turkije gaan! Kom er regelmatig en heb nooit ergens last van. Mooie omgeving, gevarieerd en aardige mensen. Ben 1 keer in Tunesie geweest en dat hoeft voor mij niet weer, daar waren de mannen wel erg opdringerig, en soms ronduit vervelend!

Maar dat heb ik in Italie, Griekenland en Spanje ook meegemaakt, dus vind niet dat dat met het Moslim zijn te maken heeft.
Pinklady
Pinklady
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 47
Registratiedatum : 17-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Turkije of Tunesie? Empty Re: Turkije of Tunesie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum