Vers fototopic
+110
ladycat
Isis
Floor
*Troela*
Caro
claudiaveronique
Kaboutertje
Middleme
Mermaid
Yare
Ella
Shy
Lonely Goatherd
sterremaan
RioolSpook
Filoria
Burn
Dennenappel
ExpressoB
slaatje
Susan
rapa nui
Rose
Caribbeanlover
loura
Antibes
_Cyn_
Caramba
CCC
Mida4you
Muppetje
Joontjuh
Arwyn
Niki
Puggle
Parel
TwistedAngel
Snoes
Sterre
Ibbeltje
PrimaBella
Printje
NoName88
Highway
Sugarfall
June
Jade
Chocolate Cookie
Merai
Eris
Flippin' Bitch
Blond
Siamsa
Carra
Atelier Madame
silly-one
InweCulnamo
Kowalski
Phileine
JD
luenca
_Lacey_
Toet
Aziraphale
Minx
SoGood
Xanna
Reeza
Zininzon
Pompoen
Discordia
Rumble
Zwerver
Sylvana
Sanne
Rush
Shisha
Alex
Rebecca
Stuiterbal
Juul
Poubelle
Marin
Inge
ekiaam87
Mees
Oasis
Rovine
Mamsie
xxDila
Jeanette
Elysia
Mizz_S
Elliot
Gympie
Roza
Bazinga
Schaapke
Blair
Sjaantje
Lady4
Rouge
Erin
Raindrop
Lejow
SoCali
Feline
Guus
Tiana
Bliss
114 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Vers fototopic
Ik heb zelf gedurende reizen ook best veel foto's van kinderen en volwassenen gemaakt en vraag dan meestal niet om toestemming. Zo wordt het volgens mij meestal gedaan omdat je anders ook geen spontane foto's krijgt. Ik vind de ophef ook weer erg overdreven. Ik heb inmiddels in Nederland inderdaad wel een rem om een leuke spontane foto van een spelend kind te maken ook al zijn ze nog zo schattig en is het een mooi plaatje omdat er hier (in NL) zo moeilijk over gedaan wordt (ook al plaats ik de foto's dan verder ook niet op internet).
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik zie hier anders ook wel foto's voorbijkomen waar (op de achtergrond) mensen staan die volgens mij ook geen toestemming hebben gegeven om dat op een openbaar forum te zetten.
Isis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10
Isis schreef:Ik zie hier anders ook wel foto's voorbijkomen waar (op de achtergrond) mensen staan die volgens mij ook geen toestemming hebben gegeven om dat op een openbaar forum te zetten.
Dan zijn die mensen namelijk niet het onderwerp van de foto.
Laatst aangepast door Reva op ma 10 sep 2012 - 0:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja dat klopt? En nu?Isis schreef:Ik zie hier anders ook wel foto's voorbijkomen waar (op de achtergrond) mensen staan die volgens mij ook geen toestemming hebben gegeven om dat op een openbaar forum te zetten.
Omdat andere mensen dat ook doen, is het ineens wel okay?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dat maakt toch geen verschil, lijkt mij? Ze staan er dan wel duidelijk en zichtbaar op...
Isis- Fluisteraar
Als ze wel herkenbaar zijn maakt het weinig uit of ze het onderwerp zijn, of niet.Reva schreef:Isis schreef:Ik zie hier anders ook wel foto's voorbijkomen waar (op de achtergrond) mensen staan die volgens mij ook geen toestemming hebben gegeven om dat op een openbaar forum te zetten.
Dan zij die mensen namelijk niet het onderwerp van de foto.
Ik werk de hele dag met dit soort dingen en je wilt niet weten hoeveel mensen ongewenst op internet staan.
Rush- Lady Post-a-lot
Wel, Rush, ik heb daarover nog nooit iemand zien klagen op dit forum. Dit lijkt mij meer een gevalletje 'het is Marin' en daar stoor ik me aan. Vind ik een beetje hypocriet.
Isis- Fluisteraar
Ik heb het niet over Marin. Jij vergelijkt het met je man en zijn Flickr en daar reageerde ik op.Isis schreef:Wel, Rush, ik heb daarover nog nooit iemand zien klagen op dit forum. Dit lijkt mij meer een gevalletje 'het is Marin' en daar stoor ik me aan. Vind ik een beetje hypocriet.
Niet op het feit of het nou Marin of iemand anders is.
Rush- Lady Post-a-lot
Dat argument wordt ook altijd overal bijgehaald he, nu is het 'omdat het Marin is'.
Wat een onzin.
Wat een onzin.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Rush schreef:Als ze wel herkenbaar zijn maakt het weinig uit of ze het onderwerp zijn, of niet.Reva schreef:Isis schreef:Ik zie hier anders ook wel foto's voorbijkomen waar (op de achtergrond) mensen staan die volgens mij ook geen toestemming hebben gegeven om dat op een openbaar forum te zetten.
Ik werk de hele dag met dit soort dingen en je wilt niet weten hoeveel mensen ongewenst op internet staan.
Maar vaak weten mensen ook niet eens dat ze al toestemming geven als ze een kaartje voor iets kopen.
Gast- Gast
True, maar mijn werk is in de meeste gevallen 'gewone' dingen. Personeelsfeestjes, BBQ's etc. etc.Doedel schreef:Rush schreef:Als ze wel herkenbaar zijn maakt het weinig uit of ze het onderwerp zijn, of niet.Reva schreef:Isis schreef:Ik zie hier anders ook wel foto's voorbijkomen waar (op de achtergrond) mensen staan die volgens mij ook geen toestemming hebben gegeven om dat op een openbaar forum te zetten.
Maar vaak weten mensen ook niet eens dat ze al toestemming geven als ze een kaartje voor iets kopen.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik vind de intentie gewoon heel anders. Een foto die bewust is gemaakt van iemand die je niet kent en daarna online gooit of een situatie waarin je een foto van jezelf op een festival plaatst en op de achtergrond hupsen wat andere mensen. Was niet het doel die erop te zetten, foto draait niet om hun, bij dat ijs etende meisje wel.
Gast- Gast
Zouden jullie on-topic willen blijven en een ander topic aan maken om een discussie in te gaan voeren?
Gast- Gast
Wat een verzuurde discussie weer... Soms nemen mensen zichzelf echt veel te serieus
ladycat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
Pixie schreef:Dat argument wordt ook altijd overal bijgehaald he, nu is het 'omdat het Marin is'.
Wat een onzin.
Het valt me op, dit gebeurt veel vaker.
Ook bij enkele andere forumsters. Met zijn allen tegen één. Dus mijns inziens geen onzin.
Ik heb helaas geen foto's om te plaatsen Iemand nog wat leuke vakantiekiekjes?
Gast- Gast
Youandi schreef:Pixie schreef:Dat argument wordt ook altijd overal bijgehaald he, nu is het 'omdat het Marin is'.
Wat een onzin.
Het valt me op, dit gebeurt veel vaker.
Ook bij enkele andere forumsters. Met zijn allen tegen één. Dus mijns inziens geen onzin.
De discussie die nu ontstaat gaat toch helemaal niet om Marin zelf? Enkel de foto is aanleiding.
Gast- Gast
Youandi schreef:Marin, prachtige foto's.
En ik heb het idee dat er 'gezeurd' wordt, omdat het Marin is. Als het, pak em beet, Powerbabe of Charlie was die de foto's plaatste, zou er waarschijnlijk met geen woord over privacy gerept worden.Maar ach, dit soort discussies is al honderden keren gevoerd, dus waar waag ik me eigenlijk aan?
Gast- Gast
Charlie schreef:Youandi schreef:Marin, prachtige foto's.
En ik heb het idee dat er 'gezeurd' wordt, omdat het Marin is. Als het, pak em beet, Powerbabe of Charlie was die de foto's plaatste, zou er waarschijnlijk met geen woord over privacy gerept worden.Maar ach, dit soort discussies is al honderden keren gevoerd, dus waar waag ik me eigenlijk aan?
Ja, jij bent gewoon een rete-populaire forumster!
Gast- Gast
On topic: vakantiekiekjes!
*
En als mijn moeder mee is op vakantie houdt dat in dat je ook in beweging blijft dus:
*
*
*
En als mijn moeder mee is op vakantie houdt dat in dat je ook in beweging blijft dus:
*
*
Laatst aangepast door Confusion op ma 17 sep 2012 - 9:04; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Gave foto's! En wat ben je bruin!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Wat zie je er goed uit Confusion, volgen mij ben je echt gelukkig als je daar bent.
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: